Vakar skaitinėjau apie planus apmokestinti automobilių išmetamąsias dujasgazenvagenai yra mažiausiai baustini kaip ekologiškesni, o va traktoriniams varikliams teks mokėti daugiau už benzininius.

Juokingiausias pasiūlymas buvo pažiūrėti tech.pase į V.7 punktą – ten įrašas maniškio toks: –.

Reiškia, visai nesu taršus – nulis eurų nuo mano CO2?

Tai jei Regitra sugeba Kaune užregistruoti modelį tokį, koks buvo pradėtas gaminti tik po 2 metų, tai nenustebsiu, kad kauniečiai ims važinėti visiškai “netaršiais“ dyzeliniais automobiliais, nes kuo čia dabar už Regitrą yra TUVlita prastesnė?

Juolab, kad pati TUVlita dėl TA ir dabar turi milžinišką įdirbį ten, kad vienintelė priežastis, kodėl Kaune išvis nepanaikina visų tech. apžiūrų, tai tik tame, kad kauniečiai užkorumpuos visas likusias TA stotis aplink Kauną 200 km spinduliu (klius ir lenkams su latviais, aha).

Geltonasis ZAZikas iliustracijai iš wddty.com

Mano mintis gal per daug liberali – ne tik beprasmiškas šis “taršos“ mokestis, bet iri TA galima panaikinti. Tiesiog kauniečiai moka spręsti visas savo problemas finansiniais būdais, kada likusiems lietuviams tai yra problema. Gal todėl, kad Kaune dar nuo tarpukario galioja žydiška patarlė: jei problemą galima išspręsti pinigais, tai čia ne problema.

Būk kaip kaunietis! – ateinančios krizės akivaizdoje toks būtų geriausias patarimas naujiesiems varguoliams.

Todėl tie, kurie sudaro papildomas problemas kitiems, prisidengdami “valstybe“ (kas ta jų valstybė konkrečiai – pavardėmis galima?) – išties tik sukuria sau pajamų srautą kitų drožtinų lochų sąskaita: ar per žyminį mokestį į iždą su nuobiromis sau, ar tiesiogiai nežyminiu būdu sau.

Tai su tuo V.7 punktu – Regitra gaus per TUVlitos teikiamą TA tą patį, ką dabar pasiima TUVlita.

Dalinimosi ekonomika™, my ass.

Reklama