Tas atvejis, kai dera padaryti įrašų cikle apie distributizmą pauzę ir sugrįžti prie artimesnių lietuviškai realybei įrašų.
Jei kas dar neskaitėte Seiikan tinklaraštyje praeitą trečiadienį (arba dar anksčiau Patreon jau prieš savaitę sekmadienį 2023-02-19) publikuoto įrašo apie mobingą, tai spauskite šią nuorodą čia.
Nepalinkėsiu smagaus skaitymo, kaip įprastai, nes tema nėra smagi – tikiuosi, kad kažkam bus naudingesnė, nei visi mano postringavimai apie politiką bei ekonomiką čia.
Ačiū už atsiliepimus bei patarimus!
Komentarų: 139
Comments feed for this article
2023-02-27 12:21
Augustas
Atkėliau iš kito komentaro po kita tema, nes ši tinkamesnė:
Cit.: “Jei neturi kito darbo pasiūlymo, tai niekaip nepadėsi (matyt, neįdėmiai išties skaitei).“
Tai aš nesupratau – Tu pasitrauki iš to darbo (atsistatydini iš pareigų), net nepamėginęs pervilioti į savo pusę tų bukų buhalterinių tapkių, ar kaip? 😦
2023-02-27 16:28
Skipper_LTU
Trys žmonės skyriuje be manęs: vienam dzin, nes jis balandį į pensiją, o kitos dvi mobina. Keliskart kalbėjau su šefu (šiandien atvirai ir tiesiai) – kas aš toks? 🙂 Net ir be emocinių ten jų prisirišimų (gi dirba ilgiau už mane), tai mano kvalifikacija čia mažiausia, ir aš atėjau išmokti amato. Deja, to neleis, nes juk rašiau apie mobintojų motyvaciją (matyt, per gerai pradėjo man eitis…).
Šiandien, tarp kitko, tarptautinė optimisto diena. Sveikinu!
2023-02-27 18:45
Augustas
Cit.: “Net ir be emocinių ten jų prisirišimų (gi dirba ilgiau už mane), tai mano kvalifikacija čia mažiausia, ir aš atėjau išmokti amato. Deja, to neleis, nes juk rašiau apie mobintojų motyvaciją (matyt, per gerai pradėjo man eitis…).“
Nu tai sakau, po vieną perviliok į savo pusę tas bukas tapkes. Pritaikyk, pvz., “divide et impera“ taktiką ar dar ką nors sugalvok. Nu ne man Tave, turintį puikų įgimtą komunikacijos talentą, mokyti komunikacinių žaidimų. 🙂
***
Ale, kas per laikai atėjo? Net įgimti puikūs komunikaciniai talentai jau nebesugeba apsiginti nuo dviejų bukumo nestokojančių tapkių trolinimo.
2023-02-27 18:50
Skipper_LTU
Kol nesusiduri, tol nesupranti. O ir situacija iš anksto ne mano naudai buvusi (būtų bičai – gautų į snukį, ir tiek žinių). Aš savo įmonėje iki tiek personalo neapleisčiau, bet čia ne mano įmonė, ir aš ne vadovas.
2023-02-28 16:11
Augustas
Cit.: “Aš savo įmonėje iki tiek personalo neapleisčiau, bet čia ne mano įmonė, ir aš ne vadovas.“
O šioje įmonėje vadovas savo pareigas, deja, apleido. Ir tvarkytis (taip išeina, kad) Tu turi savarankiškai. Arba kurti nuosavą įmonę, kurioje jau sutvarkytum viską, kaip reikia. 😉
2023-02-28 16:41
Skipper_LTU
Nėra ko jau tvarkytis – penktadienį paskutinė diena. Aš kaip direktorius būčiau tokiam man tiesiog sumokėjęs už tas 3 dienas ir pasiūlęs negadinti sau nervų išvis. Bet čia aš toks. O man teks dar šitame šūde atbūti, kuris intensyvėja tiesiog bežiūrint… Kitu atveju pasakyčiau, kad psichologinis smurtas tikrai pereis į fizinį. Kas ir čia tikėtina – tik ne aš, o prieš mane, be abejo.
2023-03-03 15:24
Augustas
Cit.: “Nėra ko jau tvarkytis – penktadienį paskutinė diena.“
Nu, ir kaip Tau Tavo paskutinė darbo diena toje firmoje – ramesnė, ar vis tos pikčiurnos tapkės trolina?
2023-03-03 15:38
Skipper_LTU
Paskutinė buvo kovo 1 dieną – nervai man brangesni, nei dar dvi papildomos dienos to psicho-šūdo.
2023-02-27 18:15
Vytautas Danilevičius
O nuotolinio darbo variantas? Nebendraujat ir nėra kam mobinti.
2023-02-27 18:43
Skipper_LTU
Nuotolinis man tiktų, be abejo! 🙂 Tik šitoje darbovietėje nuotoliniu buhalteriu nepadirbsi – serveris ir dokumentai gi patalpoje. Juolab, atrėplioti pėstute, jei pasistengi, galima per 15 minučių (jei nesistengi, tai ateini per 12). Buvo.
2023-03-10 14:20
Augustas
Kaip Tau sekasi ieškotis naujo darbo? O gal jau pavyko rasti kokį nedidelį darbelį?
2023-03-10 17:34
Skipper_LTU
Dar ne, nors Vytauto dėka bus pokalbis kovo 15 dieną Vilniuje. Šansų, objektyviai žiūrint, nedaug, nes tai nelabai mano profesija, ją reikia dar išmokti (o čia neleido), o ten vis tik reikia jau mokančio. Bent jau pokalbiui kriterijus atitikau.
2023-03-11 11:55
Augustas
Cit.: “Šansų, objektyviai žiūrint, nedaug, nes tai nelabai mano profesija, ją reikia dar išmokti (o čia neleido), o ten vis tik reikia jau mokančio.“
Suformuluok konkrečius klausimus, atsakymų į kuriuos Tau trūksta, kad būtum mokantis profesiją. Pamėginsiu Tau konkrečiai atsakyti. Pakonsultuoti Tave tais neaiškiais Tau klausimais, t’sakant.
2023-03-11 12:04
Skipper_LTU
Norint tapti buhalteriu – reikia dirbti buhalteriu, o man to banaliai neleido (tiek objektyviai, kai baigėsi valstybinė subsidija – baigėsi ir karjeta, tiek ir subjektyviai dėl mobingo). Kiekvienas amatas ar įgūdžiai reikalauja tų pačių proverbinių 10000 valandų praktikos. Darbinant buhalteriu reikia bent dviejų metų stažo, o tai nei pusės nesudaro.
Visi “talentai“ – tai, nepaisant atitinkamų neokortekso tam tinkamų zonų (bet ne kritiškas veiksnys, nes Majekovskis, kaip parodė smegenų preparacija po skrodimo, net neturėjo tos smegenų dalies, kurios reikia poetui, ir ką?), yra dažniausiai neužskaitytos valandos iki to, kai jau “skaitosi“ (pažiūri kokio talento biografiją – žiū, nuo vaikystės neįkyriai tėvai ir aplinka jį tam ruošė, o po to jis “atrado“ polinkį, ir kaip pradėjo sektis… 😀 ).
Buhalterija čia net nesvarbu – aš turiu kitų profesijų, kuriose esu labiau įgudęs, bet kurioms poreikio Lietuvos darbo rinkoje vis tiek nėra. Patarėjų aplink netrūksta, neįsižeisk, ir be tavęs – man reikia konkretaus darbo pasiūlymo su konkrečiu atlygiu, nes esu per senas kalbėti apie nieką (apie nieką aš ir tinklaraštyje galiu rašyti). 🙂
2023-03-11 14:44
Augustas
Cit.: “Patarėjų aplink netrūksta, neįsižeisk, ir be tavęs – man reikia konkretaus darbo pasiūlymo su konkrečiu atlygiu, nes esu per senas kalbėti apie nieką (apie nieką aš ir tinklaraštyje galiu rašyti). 🙂“
Ar tie Tavo patarėjai yra buhalteriai? 🙂 Na, jei taip, tai viskas gerai, kas neaišku, galėsi pasiklausti jų. Sėkmės Tau darbinantis Vilniuje buhalteriu. 🙂
O jei kils sunkumų buhalteriniame darbe dėl patirties trūkumo, tai gali klausimus adresuoti man.
2023-03-11 21:11
Skipper_LTU
Neturiu jokių dabar patarėjų – nei buhalterių, nei kitokių.
Vytautas geranoriškai pasiūlė pretenduoti į pareigas, kurios nelabai taip išties man tinkamos pagal realią kompetenciją – nebent ten apmokytų (o mokytis aš šiaip mėgstu). Pirminę atranką praėjau. Darbo pokalbis kovo 15 dieną. Jei konkurso nepraeinu, nes objektyviai bus patyrusių buhalterijoje bei audite pretendentų, tai toliau net neįsivaizduoju, ką man čia išvis daryti, nes jokių pašalpų ši klaidingai vadinama valstybė, nepaisant kiršinančios “edukuotus“ su “pašalpiniais“ propagandos, išties nemoka, o CV siuntinėjimas jau tapęs tik tuščiu beldimusi į seniai negyvenamo dangaus vartus, kai dabar net emigruoti belenkokiam darbui nebėra kur ir kaip.
Įrašai į priekį šiam tinklaraščiui surašyti šiam mėnesiui, o Seiikan – kovo 15-tai. Jau SkipperLTU neberašau, o artėjantis Salacgryvos mūšio proginis parašytas ten dar pernai avansu. Jei ir iš šitų prapulsiu, kaip iš FB prieš kone trejus metus, tai nemanau, kad labai kas išvis manęs pasigesite. 🙂
Nes negyvas negali darkart numirti, kaip sakoma patarlėje.
2023-03-12 13:46
Augustas
Cit.: “Jei ir iš šitų prapulsiu, kaip iš FB prieš kone trejus metus, tai nemanau, kad labai kas išvis manęs pasigesite. 🙂“
Į komentarus gi neatsiliepsi. Tad labai greitai tas Tavo dingimas bus pastebėtas. 😛
Cit.: “Nes negyvas negali darkart numirti, kaip sakoma patarlėje.“
Na, kam taip iškart jau ir mirtį mini? Tu darbo rinkai gi dar tikrai tikrai nemiręs. Va, Vilniuje prekybos centrai (pvz., LIDL’as, RIMI, IKI) iki šiol turi laisvų darbo vietų. Ir čia vien tik prie mano namų esantys PC. Nuėjai, susiradai sau tinkamą prekybos centrą ir dirbk sau prekybininko darbelį. Tik turėtum Vilniuje gyventi.
Kitas variantas yra verslo konsultavimo verslas (kokia tautologija, a ne? 😉 ). Tu, iš visko, ką apie Tave žinau, sprendžiant, būtum puikus verslo konsultantas, pvz., pardavimų klausimais, įmonių organizavimo klausimais, įvairių krizių (su)valdymo klausimais, netgi personalo valdymo klausimais (nes turi mobinamo asmens patirties, tad visai laisvai gali konsultuoti kitus mobinamus asmenis ir netgi vadovus, kaip išvengti mobingo jų vadovaujamose komandose).
Galimybių įsidarbinti Lietuvoje (na, bent jau Vilniuje) yra tikrai daug. Tik reikia jas pastebėti. Galiu ir aš per “Caritas“ paieškoti Tau darbelio, jei norėtum.
2023-03-12 14:34
Skipper_LTU
Tarpusavyje padiskutuosite! 😀
Lietuvoje darbo rinkoje vyras “numiršta“ virš 40 metų amžiaus, o moteris dar iki tol. Taip buvo jau prieš 10 metų, o dabar dar blogiau, nes darbo vietų tragiškai sumažėję – ypač provincijoje.
Lietuvos ekonomika jau ne pirmas dešimtmetis yra nesveika, nes nesavistovė, ir su kiekvienu ekonominiu ciklu ne vien dėl demografinių priežasčių Lietuvoje vartotojų sumažėja, o visas eksportas remiasi tik nupiginta ir išnaudojama (ne tik iš darbdavių, bet ir klaidingai vadinamos valstybės pusės – rašiau apie begėgiškai lupamą galvos panaudos mokestį keliskart!) darbo jėga ją arba tiesiogiai eksportuojant (dirba “komandiruotėse“, aha), arba vykdant užsakymus “plyno lauko investicijose“.
O dabar dar ir atėjo eilinis sunkmetis, tik jis gerokai blogesnis bus už 2008-2009 metų krizę, nes ne cikliškas, bet struktūrinis (kalbėjome Vokietijos ekonomikos pavyzdžiu, o Lietuva yra labai nuo Vokietijos ir, pagal faktą, Rusijos ekonomikų priklausoma). Netgi šitoje įmonėje, kurioje dirbau, savininkai taip ir pasakė, kad pernai tokiu laiku buvo didelis darbo buhalterijai perteklius, nes ėjo užsakymai ir čia visi užsiėmę buvo su popierizmais, bet šiemet ne tik manęs jau per daug (viena iš priežasčių kilti mobingui, o ne šiaip mano kažkam neįtikęs snukis).
Nemanau, kad kitur situacija Lietuvoje yra geresnė, nes aš jau antri metai kone kasdien “monitorinu“ darbo skelbimus, ir matau, kaip darbo pasiūla yra tragiškai kritusi.
Taip, Vilniuje darbdaviams reikia turtingų darbuotojų, kad jie turėtų nuosavą būstą, neturėtų vaikų ir juos išlaikytų tėvai – tada maistui algos duos. Jei rimtai, tai algą visą ir išleisčiau būsto nuomai, kai man dar ir alimentus reikia mokėti, o apie važinėjimo vien finansines sąnaudas esu anksčiau čia ir Vytautui rašęs. Ir nei vienas prekybcentris už įprastinį darbą nesugeba sumokėti algos, kuri padengtų būtinas gyvenimo išlaidas.
Į kitas jų ofisines pozicijas siunčiau, bet pokalbį turėjau tik su IKI – ir tik todėl, kad HR vadovė yra vyresnė už mane, todėl perskambino ir pašnekėjome. Bet potencialus vadovas buvo 10 metų jaunesnis su atitinkamai per maža patirtimi, lyginant su manimi, todėl banaliai išsigando, kad vietoje pavaldinio turėjimo 3-4 metams, bet pats jau eis “ieškoti naujų gyvenimo iššūkių“ po 3-4 mėnesių, todėl pasiėmė savaitei atostogas, o jai liepė surasti kitą truputį durnesnį. Kiti net neatsakė, o LiDL dėl to net apskundžiau motininiam ofisiui, bet vokiečiai, panašu, ne mažesni chamai už lietuvius, skirtingai nuo britų. 😀
Esu visokius darbus dirbęs, bet net į bet kokius Lietuvoje seniai mano amžiaus žmonių nebeima – ypač su aukštuoju išsilavinimu (išbraukęs “per gerą“ iš CV, tai neturiu ką iš esmės siųsti). Pernai labai daug mačiau mano amžiaus vyrų apsaugoje “intelekto sugadintomis fizionomijomis“, bet šiemet apsauginio darbas faktiškai tapęs deficitiniu, kaip vienas čia anąkart pasakęs, kai į darbo pokalbį pro jo postą ėjau.
Paradoksas, bet Lietuvoje tuo užsiima jaunimėlis, kuris net nesupranta, kiek juokingai iš šalies su savo konsultavimu prie nulinės gyvenimo ir darbo patirties atrodo. O gal tą nujaučia, todėl net nesiteikia pasikviesti darbo pokalbiui į tokią poziciją. Šiandien irgi išsiunčiau CV – net neabejoju, kad neatsakys, kaip jau įprastai.
Apie fizinę ir asmens apsaugą, be abejo, čia net kalbėti nėra ko, nes šalis yra vis dar per saugi, ir čia nėra išties turtingų žmonių, kuriems būtų ne tik asmens apsaugos sąnaudos pakeliamos finansiškai, bet kurie jau gebėtų suprasti, kada ši sukuria pridėtinę vertę, o nėra tik tomis sąnaudomis (turiu omeny ne tą “panešk rankinuką, kad eini tuščiomis rankomis“ ar “nuvažiuok į parduotuvę, nes vis tiek nieko neveiki“). 🙂 Lietuvoje net nėra tokių novorišų, kurie samdytų apsaugą dėl anturažo, nes pas mus nepriimta tą daryti (Mockus, Numavičius, Uspaskich ir panašūs į jį tenkinasi tik vairuotoju – ką siūlyčiau ir bendravardžiui Selui, o tai mentai jį nuolat terorizuoja… 😀 ).
Vilniuje, jei atmesi IT ir valstybės tarnautojus, kurie yra specifiniai šiai lokacijai, tai tūkstančiui gyventojų nėra daugiau darbo vietų, nei kitur Lietuvoje atitinkamai, neskaitant, aišku, tokių išvis mirusių provincijos savivaldybių, kaip Varėna ar Švenčionys, kur net merai tuose rajonuose negyvena. 🙂 Varėna su didžiausiu nedarbu ir mažiausiomis algomis Lietuvoje nors ir neima pirmų vietų NUO GALO, bet visada sukasi apie 2-3 dugne (Druskininkai labai džiaugiasi nuo tokios savivaldybės dabar atsiskyrę, nors anksčiau ten registruotas didžiausias nedarbas būdavęs).
Kas netiki, tam siūlau taip per uzt.lt, cv.lt, cvonline.lt, cvmarket.lt ir cvbank.lt portalus pereiti ir pasifiltruoti darbo pasiūlymus, sugaišus bent pusdienį analizei, nes paviršutiniškai tik taip atrodo, kad tų darbo skelbimų ten daug – jau nekalbu apie tai, kad koks 80% skelbimų yra nuolat besikartojantys (ypač, jei “ieško“ personalo agentūros), nes ten tuščios darbo vietos, reikalingos tik susirinkti CV “duombazei“, kuria kaip melagingu aktyvu prekiaujama su užsakovais (analogiškai portalai žaidžia su klikais, derėdamiesi dėl reklamos užsakymų). Pas mus čia irgi pora žinomų įmonių yra, kurios darbuotojo ieško kas 3-4 mėnesiai jau ne pirmi metai (ir kur visaip brukausi pats patekti, bet nėra ko ten bruktis).
Jei už tą darbą išties dar ir algą moka, nes savanoriauti mano situacijoje yra finansinė savižudybė. 🙂
2023-03-13 13:53
Augustas
Cit.; “Paradoksas, bet Lietuvoje tuo užsiima jaunimėlis, kuris net nesupranta, kiek juokingai iš šalies su savo konsultavimu prie nulinės gyvenimo ir darbo patirties atrodo. O gal tą nujaučia, todėl net nesiteikia pasikviesti darbo pokalbiui į tokią poziciją. Šiandien irgi išsiunčiau CV – net neabejoju, kad neatsakys, kaip jau įprastai.“
Tai čia reikalas yra daug paprastesnis negu Tau atrodo. Pameni, Tu kažkur rašei, jog vienai firmai per šešis mėnesius Tu išpardavei visus likučius, ir po to ta firma Tave atleido? Tai verslo konsultavimo verslas ir yra būtent toks. Tyčia kuriamos “konsultavimo“ bendrovės, kurios dirba rangos ar subrangos pagrindais, tikslingai va tokioms va likučių išpardavimo užduotims vykdyti. Tik čia, aišku, išpardavimus vykdo ne vienas žmogus, o ištisa komanda. Oficialiai tai vadinama pardavimų “konsultavimu“, o faktiškai tai tiesiog pasamdoma bendrovė susikaupusių likučių išpardavimams. Aš, kai laisvalaikiu koučeriu dirbu, tai pamenu, kad pas mane buvo vienas toks biznesmenas atėjęs, kurio firmos specializacija ir yra tokia – pardavinėti tai, kas kitoms firmoms įprastu būdu parduoti nepasiseka. Oficialiai jis vadinasi pardavimų “konsultantas“. Ar pats susiprasi, ar man reikės Tau pasufleruoti, kiek tam biznesmenui metų? 😉
Analogiškai yra su audito/buhalterinės apskaitos firmomis. Jos tiesiog dirba ištisus metus buhalterio (aka finansų “konsultanto“) darbą, o auditoriaus darbą dirba tik vieną kartą per metus.
Ir, be abejo, visiškai analogiškai yra ir su vadybos “konsultantais“. Tik jų firmos yra universalesnės – užsiima ir organizavimu, ir personalo samdos klausimais, ir komandų formavimu, ir verslo krizių įmonėse ar atskiruose jų padaliniuose vadyba, ir net įmonės viduje kylančių konfliktų sprendimu, jei tik turi atitinkamos kvalifikacijos psichologą. Pvz., kartu su Vytautu Sinica į Vilniaus miesto savivaldybę patekęs Almantas Stankūnas ir yra toksai vadybos “konsultantas“ (tik jis ne “firminis“, o “freelancer’is“).
Apie privačias įdarbinimo (arba HR) agentūras aiškinti Tau jau turbūt nereikia. Pats turbūt puikiai supranti, kas tai per velniai yra. 😀
Cit.: “Kas netiki, tam siūlau taip per uzt.lt, cv.lt, cvonline.lt, cvmarket.lt ir cvbank.lt portalus pereiti ir pasifiltruoti darbo pasiūlymus, sugaišus bent pusdienį analizei, nes paviršutiniškai tik taip atrodo, kad tų darbo skelbimų ten daug – jau nekalbu apie tai, kad koks 80% skelbimų yra nuolat besikartojantys (ypač, jei “ieško“ personalo agentūros), nes ten tuščios darbo vietos, reikalingos tik susirinkti CV “duombazei“, kuria kaip melagingu aktyvu prekiaujama su užsakovais (analogiškai portalai žaidžia su klikais, derėdamiesi dėl reklamos užsakymų). Pas mus čia irgi pora žinomų įmonių yra, kurios darbuotojo ieško kas 3-4 mėnesiai jau ne pirmi metai (ir kur visaip brukausi pats patekti, bet nėra ko ten bruktis).“
O šito reikalo aš jau ir pats nesuprantu. Kokia nauda ir prasmė įdarbinimo agentūrai apgaudinėti fiktyviais darbo skelbimais? Ir kokia prasmė ir konkreti nauda firmai apgaudinėti, kad ieško darbuotojo, kai iš tikrųjų to darbuotojo nereikia? Gal gali paaiškinti plačiau?
2023-03-13 16:55
Skipper_LTU
Mano “konsultavimas“ labai greitai baigiasi po paties pirmo mano tiesmuko klausimo, tai kuo jie išties prekiauja? Nes kai nesugeba atsakyti į šitą klausimą, tai reiškia, kad jie neturi nei produkto, nei neturės jam ir pirkėjo. Apie pardavimų principus esu keliskart rašęs, bet pamokslauti ta tema nenoriu, nes dabar niekuo pats neprekiauju.
Realiai aš savęs net buhalteriu neįvardinčiau – juolab, auditoriumi. Tai atskira profesija, kurios, kaip sakiau, man įsisavinti neleista.
Įmonės dabar vėl nebešvaisto konsultantams lėšų, nes laisvų tam nebeturi – atėjo sunkmetis, sąnaudas mažinasi, o ne “investuoja“ į jas čingačgukų savimeilei patenkinti. Konsultacinė rinka pradėjo irgi trauktis gerokai anksčiau – gali paklausti Renatos Underesovos FB, kuri net į JAV emigravo, nes atsibodo, sako, čia vyro paslaugas pardavinėti, kur po to iš tų lėšų pusmetį tenka gyventi, nes užsakymų vėl nebėra, o kitiems jau ir nebereikia.
Kaip šiek tiek konsultacijomis pats užsiėmęs, tai pasakysiu, kad konsultantus aš pats šaudyčiau įmonių savininkų vietoje, tik neįteisinta. 🙂
Gi sakiau – mirusios dūšios parduodamos kaip turimas fiktyvus aktyvas, neva, turint klientui masę CV, iš kurių galima pasirinkti geriausią darbuotoją.
Antai tokia čiombė iš Kauno nuotoliniu būdu kartą savo algą vien ant manęs užsidirbo per porą valandų: paėmė mano CV, suskambino pirminiam pokalbiui, popiet atsipliusavo darbo pokalbį nuotoliniu būdu (gerai, kad nesutikau tiek važiuoti – tai sugaišau tik laiką, o ne pinigus išmečiau), ir atsižymėjo, kad esu “netinkamas“. Jei jai moka už va tokią veiklą, o ne tikslą – ji savo honorarą smagiai ant tokių kaip aš lochų visada užsidirbs. Ketino ji mane įdarbinti? Absoliučiai ne! Net jei aš buvau geriausias kandidatas, bet jai moka už tai, kad ji ieškotų, o ne kad surastų, tai ji dirbs už ieškojimo apmokėjimą, ir jau suras tamkart po ranka daugmaž tinkamą, kai užsakovas daugiau šitame atrakcione dalyvauti nebenorės, ir pinigai iš jo bus išsiurbti. 🙂
Kitas atvejis – pokalbio gale man HR palankiai nusiteikusi (nes aš moku kalbėtis) darbuotoja jau parodė už stiklinės pertvaros į jų įmonės kitą darbuotoją, kuris paprašė prieš tai didesnės algos. Aš buvau pakviestas tik tam, kad jam parodytų, kad yra ir be jo rinkoje specialistų (net neabejoju, kad jam ir mano CV buvo pakišta “draugiškai“ susipažinti, aha). Tuščiai tik važiavau 100 km į vieną pusę, nes jis sutiko toliau dirbti už esamą algą (kaip toje įmonėje sakoma: “visada išsirinksi“, aha).
Dar kitas atvejis – įmonė pusmetį ieško vadovo filialui, o per tą laiką už priemoką kitas regioninis dirba per keletą vietų. Įmonė mano, kad kas mėnesį sutaupo faktiškai to būsimo vadovo algą, atėmus priemoką laikinai dirbančiam už du. Tai personalo įmonės vadovui (beje, jis dabar dažnai “pakoučina“ jau viešumoje, o tada buvo tik tokį verslą pradėjęs) patariau imti honorarą už pačią paiešką, o ne galutinį suradimą, nes ir be manęs jau keliskart buvo suradęs, kuriuos užsakovo čingačgukai kažkodėl atmetė – tai nors iš to proceso užsidirbs (žr. pirmą atvejį), nes antraip nenuostabu, kad jo įmonė jau trečia, kuri imasi kontrakto, bet… ir vėl “neranda“. 🙂
Pats didžiausias idiotizmas HR (h*j reikalingam!) specialistui suteikti ne jo kompetencijai būdingus įgaliojimus – t.y. spręsti, kas tinka darbui (iš kur tai mergaitei be patirties ir riboto protelio išmanyti kitų skyrių procesus???). Todėl HR turi tik popierius tvarkingai surūšiuoti, o nuspręsti pats vadovas, ir tai ne visada, nes čingačgukai labai nemėgsta konkurencijos, ima už save durnesnius, ir bendras vadybos lygis įmonėse krenta (esu rašęs apie vadybos problemas Lietuvoje), todėl savininkai nesupranta, kas atsitiko, kai visokie “ceo“ išeina dar laiku naujų iššūkių kitur prisiimti, ir ten lygiai taip pat daryti nuostolius savininkams savo “įžvalgomis“ bei “kompetencijomis“.
Aš ir iš Linkedin išsitryniau, nes taip pasiima resume kaip “savo“ ir po to giriasi, kad šitas specialistas yra jų “duombazėje“ – jokios pridėtinės vertės Linkedinas man niekada nesuteikė, ir darbo surasti nepadėjo (vienintelė išimtis – rusams iš MERE tikau, tai po projekto pasakė, kad su tokia resume aš toli eisiu, aha…).
2023-03-13 18:10
Augustas
Cit.: “Mano “konsultavimas“ labai greitai baigiasi po paties pirmo mano tiesmuko klausimo, tai kuo jie išties prekiauja? Nes kai nesugeba atsakyti į šitą klausimą, tai reiškia, kad jie neturi nei produkto, nei neturės jam ir pirkėjo.“
O kodėl Tau čia nesugudravus? Pvz., juk gali paklausti ir kitaip: “Kokie Jūsų siūlomi produktai rinkoje yra pelningiausi, kokie – ne tokie pelningi ir kokie gi visai nuostolingi?“ Klausimo esmė ta pati, bet klausimas skamba jau visiškai kitaip.
Cit.: “Apie pardavimų principus esu keliskart rašęs, bet pamokslauti ta tema nenoriu, nes dabar niekuo pats neprekiauju.“
Savęs nepamiršk, išsiblaškėli ir užuomarša Tu. 😀 Darbo tai ieškai? Ieškai. Vadinasi, prekiauji. Tik klausimas, kuo konkrečiai prekiauji – ar savo nuosavais profesiniais įgūdžiais, ar savimi pačiu? 🙂
Cit.; “Kaip šiek tiek konsultacijomis pats užsiėmęs, tai pasakysiu, kad konsultantus aš pats šaudyčiau įmonių savininkų vietoje, tik neįteisinta. 🙂 “
O mus tai už ką? © 😀
2023-03-13 18:37
Skipper_LTU
Nes kažkodėl galvoja, kad esu lochas, ir man galima įpiršti nusipirkti tai, ko kitiems nereikia. Nu vat neperku.
Negali pagauti juodos katės tamsiame kambaryje, kuriame jos net nėra. Mano profesinės patirties, ypač kalbant apie saugumą, čia niekam nereikia. O vadybinės – tai visi čia pas mus direktoriai, tik dirbti nėra kam.
Už proto krušliavas! 😛
2023-03-13 19:23
Augustas
Cit.: “Negali pagauti juodos katės tamsiame kambaryje, kuriame jos net nėra. Mano profesinės patirties, ypač kalbant apie saugumą, čia niekam nereikia. O vadybinės – tai visi čia pas mus direktoriai, tik dirbti nėra kam.“
Vadinasi, savo profesiniais įgūdžiais neprekiauji. Vadinasi, prekiauji pačiu savimi. 😀 Kokias Tavęs pardavimo strategijas taikysime, kad sėkmingai Tave parduotumėm? 😀
P.S. Cit.: “Už proto krušliavas! 😛“
Ir kokiem gi žmonėm čia mes protą taip prakrušom, kad mus, nelaimėlius, už tas proto krušliavas šaudyti jau reikia? 😀
2023-03-13 19:31
Skipper_LTU
Labai išsamiai atsakyta jau į vieną iš konkrečių mano įgūdžių poreikio nebuvimą: https://seiikan.wordpress.com/2021/10/06/sargybinis-7/
Jei paguos, tai Seniukas tave ir plaktuku į momenėlį pastuksentų, spėju… 😀
2023-03-13 20:14
Augustas
Cit.: “Labai išsamiai atsakyta jau į vieną iš konkrečių mano įgūdžių poreikio nebuvimą:…“
Tu nesupratai mano klausimo. Aš jau supratau, kad profesiniais įgūdžiais (ar tai būtų sauga, ar tai būtų vadyba) Tu neprekiauji, nes jie Lietuvos rinkoje yra nelabai reikalingi. O pilnas mano klausimas buvo toks: kuo Tu prekiauji – ar profesiniais įgūdžiais, ar pačiu savimi? Ir mes abu priėjom prie išvados, kad Tavo profesiniai įgūdžiai (tiek saugos, tiek vadybiniai įgūdžiai) Lietuvos rinkai, deja, nereikalingi.
****
Vadinasi, lieka, kad Tu prekiauji tik pačiu savimi (t.y., savo asmeniniu sugebėjimu greitai mokytis, savo asmeniniu sugebėjimu gražiai bendrauti ir t.t., ir pan.). Tai aš ir klausiu, kaip galime parduoti Tavo šituos gebėjimus greitai mokytis, gražiai bendrauti ir kitus Tavo asmeninius gebėjimus, kurių, neabejoju, turi daugybę?
P.S. Cit.: “Jei paguos, tai Seniukas tave ir plaktuku į momenėlį pastuksentų, spėju… 😀“
O Seniukui ir aš pats dantis išmuščiau, jei jis jų dar turi. 😀
2023-03-13 20:35
Skipper_LTU
Ką reiškia prekiauti “pačiu savimi“? Net į pederastus esu jau seniai per senas senis, atsiprašant už tautologiją! 😀
Dėl P.S. – vaikai, nesipykite, o tai uždarysiu šitą tinklaraštį išvis nafig, kaip visus savo socialinius tinklus!
2023-03-13 22:02
Augustas
Cit.: “Ką reiškia prekiauti “pačiu savimi“? Net į pederastus esu jau seniai per senas senis, atsiprašant už tautologiją! 😀“
Na, pasak vienos autorės (tokios Raimondos Mikatavagės, jei domina jos pavardė), turi pažiūrėti į save, kaip į prekę. 😀 Ir atitinkamai pritaikyti visas Tau tinkamas pardavimo strategijas ir principus, kad parduotumėm Tave Tau tinkančiam “pirkėjui“-darbdaviui (t.y., rastumėm Tau tinkamą darbdavį). 🙂
2023-03-13 22:45
Skipper_LTU
Kuri dalis apie katę ir kambarį be elektros nebuvo aiški? 🙂
2023-03-13 22:05
Augustas
Cit.: “Dėl P.S. – vaikai, nesipykite, o tai uždarysiu šitą tinklaraštį išvis nafig, kaip visus savo socialinius tinklus!“
Šiaip jau aš nepykstu ant jo. Šaunus ir protingas seniokas, galintis daug ko mane išmokyti, jei sutiktų pabūti mano mokytoju.
2023-03-14 12:04
Augustas
Cit.: “Kuri dalis apie katę ir kambarį be elektros nebuvo aiški? 🙂“
Man tai viskas buvo aišku. Bet Tu, kaip matau, nesupratai sudėtingo Raimondos Mikatavagės pasiūlymo. Tai aš Tau paaiškinsiu paprastai ir konkrečiai. O paprastai ir konkrečiai kalbant, yra tokie variantai:
1) Kadangi Tu atrodai esantis jaunatviškas ir gražus vyras, tai gal mes parduokim Tave į žurnalų “Men’s Health“ ir “Iron Man“ fotomodelius. 😀
2) Prie mano namų, kur aš gyvenu, yra anglų kalbos studija, kurią atidarė paprasčiausia amerikietė, ištekėjusi už lietuvio, ir jokia nepedagogė. Kadangi Tu buvai anglų kalbos mokytojas mokykloje, tai ir Tu gali atsidaryti tokią anglų kalbos studiją prie savo namų, o gal parduokim Tave į anglų kalbos korepetitorius mokyti papildomai anglų kalbos suaugusius ir vaikus. 🙂
3) Galbūt netgi pavyktų parduoti Tave į ekonomikos korepetitorius dėstyti papildomai ekonomiką vaikams ir suaugusiems. 😛
4) Galima pamėginti atidaryti Rytų kovos menų studiją, gimnastikos studiją, sporto klubą antistresinei terapijai (Tu gal geresnį pavadinimą sugalvosi). 😉
Ir t.t.
Ar man pavyko suprantamiau paaiškinti Raimondos Mikatavagės mintį? 🙂
2023-03-14 12:28
Skipper_LTU
Kai aš 4 mėnesius pasisiūliau padėstyti pavaduodamas ekonomikos (kuri šiaip matematikė) mokytoją (turėjo galvos auglio operaciją) devintokams (tie tik vieni tebuvo – 1 pamoka per savaitę), tai turėjau jiems praktinę užduotį: klausytis savaitę aplink juos besiskundžiančių žmonių ir užsirašyti tris dažniausiai pasikartojančius skundus. 🙂 Po to šiuos visus surašėme, ir jie nustebo, kaip iš to zyzimo galima perfrazuoti į galimus klientų poreikius, kuriuos derėtų arba būtų galima patenkinti. Tada buvo kitas etapas – pasirinkti vieną ir, žingsnis po žingsnio, rašėme su jais individualius verslo plano metmenis (sukūriau formą, kur atsakant į klausimus jį užpildoma žingsnis po žingsnio, nes vis tik čia devintokai ir dar vaikai, o ne pilnamečiai studentai), skaičiuodami vėliau pelno lūžio tašką (apsimokės tai ar ne, ir jei taip, tai nuo kurių apimčių). Gaila, trumpai čia dėsčiau tą ekonomiką (prieš tai bendram supratimui davęs skirtumus tarp politinės, makro, mikro ir verslo, dėstydamasis “praktiškąją“ pastarąją), o tai būtume dar ir antrą dalį darę su SWOT, marketingu ir pan. 😀
Žodžiu, jie gavo supratimą, kaip metodiškai (!) galima pradėti verslą, ir kad pradėti jie praktiškai patys galės, jei to norės ne šiaip užkoučinti kokių raimondų. Na, o teorinių skaidrių irgi siūliau neišmesti, nes universitete, kam reikės, turės bent keletos semestrų konspektus. 🙂
Grįžtant prie tavo pasiūlymų papunkčiui, tai čia NĖRA TAM PAKLAUSOS (t.y. galimų vartotojų poreikio, kurį reikėtų tenkinti), o tai reiškia, kad JOKIOS rinkos tavo idėjoms nėra – juoda katė iš tamsaus kambario seniai pabėgusi arba nustipusi:
1) gal aš ir išvaizdus, bet poreikio tokiems modeliams nemačiau net reklaminiuose gatvės plakatuose (ir išvis sex sells, o ne seni perdylos);
2) anglų kalba provincijoje nereikalinga – juolab, dėl Brexit poreikio pramokti ir išvažiuoti dirbti “angluose“ seniai nebėra (dabar vėl mokosi vokiečių arba skandinavų kalbas);
3) ekonomika yra, ko gero, pats nuobodžiausias ir nereikalingiausias dalykas tautiečiams, iš kurio niekas nemato jokios praktinės naudos (net jei aukščiau preambulėje išdėsčiau, kaip ir ką aš dėsčiau – jūs už šitų paskaitų ciklą Patreone nemokėsite, o knygos nepirksite);
4) kovos menai likę savo populiarumu Linksmuose 90-uosiuose, o dabar tai yra vaikų popamokinis laisvalaikis, ir tai labai nišinis – vaikučiai veikiau eina į robotiką, arba, jei provincijoje, tai nemokamai į tuos būrelius, kuriuos mokykla siūlo, nes tėvai neturi iš ko už būrelius susimokėti (labas rytas, socialinė atskirtis tragiškai gilėja šioje šalyje… o Karl Marx šią dieną mirė dar 1883 m.);
5) ir t.t. – provincijoje, jei turi nuosavas (!) patalpas, tai gali dar užsiimti einamuoju trantų remontu garažiuke, dar kirpyklomis arba, tik iš bėdos, dar kebabinėmis, bet tame yra per didelė konkurencija prie per mažos vartotojų imties (dauguma statistinių gyventojų provincijoje yra seniai “mirę dūšios“ – esu rašęs).
Jei nori kažką siūlyti, tai ne postringaudamas, o pagrįsdamas argumetais ir konkrečiais faktais. Nes papostringauti apie tai, kaip kosminiai laivai vagoja didįjį teatrą, tai gali kiekvienas durnius ir be mudviejų, tokių protingų. 🙂
Lietuvos ekonomika yra seniai jau tiesiog zombis pagal faktą (žr. statistiką) – užteks ES atimti iš mūsų klaidingai vadinamos valstybės tą visą paramą, tai sužlugs ir visa šita biurokratinė valstybė, nes savęs neišsilaiko, ir net stambus verslas gyvena iš dotacijų. Todėl dabar ES sumoka mums tik už tai, kad dar milijonas gyventojų neišsilakstytų per pusmetį iš šalies, o nyktume toliau panašiu “lėtu“ tempu.
2023-03-14 14:37
Augustas
Cit.: “2) anglų kalba provincijoje nereikalinga – juolab, dėl Brexit poreikio pramokti ir išvažiuoti dirbti “angluose“ seniai nebėra (dabar vėl mokosi vokiečių arba skandinavų kalbas);“
O Tu vokiečių kalbą jau pamiršai? 😛 Kas trukdo pradėti dėstyti vokiečių kalbą?
Cit.: “3) ekonomika yra, ko gero, pats nuobodžiausias ir nereikalingiausias dalykas tautiečiams, iš kurio niekas nemato jokios praktinės naudos (net jei aukščiau preambulėje išdėsčiau, kaip ir ką aš dėsčiau – jūs už šitų paskaitų ciklą Patreone nemokėsite, o knygos nepirksite);“
Tavo parašytą knygą apie ekonomiką (ar būtinąją gintį) aš tikrai pirkčiau, jei parašytum, ir 20-30 eurų nepagailėčiau, kad ją nusipirkčiau. Ir dar. Jei tautiečiams iš provincijos netinka ekonomika, dėstyk marketingą (o to gi irgi mokeisi iš paties S.Urbonavičiaus, ar ne taip?). 🙂
Cit.: “4) kovos menai likę savo populiarumu Linksmuose 90-uosiuose, o dabar tai yra vaikų popamokinis laisvalaikis, ir tai labai nišinis – vaikučiai veikiau eina į robotiką, arba, jei provincijoje, tai nemokamai į tuos būrelius, kuriuos mokykla siūlo, nes tėvai neturi iš ko už būrelius susimokėti (labas rytas, socialinė atskirtis tragiškai gilėja šioje šalyje… o Karl Marx šią dieną mirė dar 1883 m.);“
Tinginy Tu mano mielas, manai, aš šiaip sau prie kovos menų prirašiau “antistresinei terapijai“? 😀 Kitaip sakant, pardavinėk ne pačius kovos menus kaip tokius, bet “antistresinę terapiją“ kovos menų (arba kokios nors gimnastikos) pagrindu. Daugumai dabar stresas, tai “antistresinė terapija“ (jei bus nebrangi) gali imti ir neblogai sueiti.
Cit.: “5) ir t.t. – provincijoje, jei turi nuosavas (!) patalpas, tai gali dar užsiimti einamuoju trantų remontu garažiuke, dar kirpyklomis arba, tik iš bėdos, dar kebabinėmis, bet tame yra per didelė konkurencija prie per mažos vartotojų imties (dauguma statistinių gyventojų provincijoje yra seniai “mirę dūšios“ – esu rašęs).“
Būtų neblogai, kad neplepėtum niekų. Va vienas tipažas Facebook’e paskelbė, kad vaikus ir suaugusius moko konspektavimo (kiek pas jį eina mokinių mokytis konspektavimo, aš nežinau, bet jei jo skelbimas kabo ten jau gan ilgą laiką, tai jis mokinių, kurie norėtų išmokti konspektavimo, turbūt turi). Kas Tau trukdo panašią nesąmonę sugalvoti, pasiremiant, kad buvai mokytojas mokykloje? 😀
2023-03-14 15:21
Skipper_LTU
Aš vokiečių kalbą mokiausi tik tris semestrus magistratūroje, kai po antro semestro dėstytoja konstatavo, kad pažangos nedarau. Tai vokiečių niekada iš esmės ir nemokėjau – jos net nerašau į CV.
Pirma, Lietuvoje knygų rašymas seniai jau yra tik tuščios garbės reikalas, o ne verslas (pajamų prasme) rašytojams – jei crowdfunding būdu sumokėsite už leidybą, kad susimokėčiau knygos išleidimui, tai gal ir prisėsčiau rašyti, bet niekas Lietuvoje avansu dykai pinigų nedalina (va toks tas mūsų tautietis: godus, šykštus ir pavydus – sprendžiu iš to, kiek “daug“ paramos gaunu per PayPal ir Patreon, kad net telefono sąskaitai neužtenka). Arba tam tuomet jau reikia stebuklingai kažkokio mecenato, kuris už šitą atrakcioną susimokėtų be tikslo turėti bent kažkokią gražą.
Ir nei savigynos, nei ekonomikos knygos niekam čia nereikalingos – nepaklausios absoliučiai temos (einamiausios čia yra tik kulinarijos ir bobiški romanai, o leidyklos gyvena iš valstybės čiulpimo vadovėlių ir pratybų leidyboje). Net nobelisto Roubini knygai, kurią laisvalaikiu pati išvertė, dr A. Maldeikienė negavo finansavimo iš jokio fondo – jokia leidykla net nesiėmė sau rizikos išleisti (studentams tokios knygos čia irgi nereikalingos). O mano knyga yra nuo manęs kaip no name išvis apie neįdomią temą, tad – pamiršk. 🙂
Antra, joks marketingas provincijoje nereikalingas nuo žodžio visiškai. Aš išvardinau tris “verslus“ (nes jie veikiau yra tik hobiai) provincijoje – ten visas marketingas tėra tik iškaba prie įėjimo ir klientų atsiliepimas, jei gerai ir, svarbiausia, pigiai dirbi. Viskas. Praktinės naudos iš to jokios – tik pinigų švaistymas.
Čia nėra klienčių (sic!) tokioms nesąmonėms! 😀
Seiikan, matyt, vėl užmesiu – temų rašymui turiu apsčiai (vien apie Okinavą dvi nebaigtos, kaip ir case analysis yra dar dvi ar trys juodraščiuose), bet neturiu motyvo toliau tęsti, kai skaitytojų (ar tiksliau – lankytojų) tėra tik vos keletas tuzinų per savaitę, nes bent jau čia keliasdešimtkart daugiau. Man pajamų reikia, o ne hobio dykai.
Bet ir čia neverta, nes, kaip sakiau, niekam ta ekonomika neįdomi. 😀
Kam dabar to konspektavimo reikia, kai visur yra “atspėk teisingą atsakymą teste“? 🙂 Vaikai nebeišmokyti mokytis, ir jiems to pagal mūsų nubukintą švietimo sistemą nebereikia. Jie jau rašyti ranka nebemoka – tik tapšnoja savo tapšniukus.
O kad jo ten skelbimas kabojo, tai koks skirtumas? Tai nei verslas, nei pajamos – vienkartinė chaltūrkė iš hobio. Aš net anglų taip nepamokysiu čia, nes po to mokykloje mokytojos atsikeršins ant tų vaikų, kodėl jie ne pas jas nuėjo korepeticijos. Kam man vaikams gyvenimą ir pažymius jiems ten gadinti? Suprask, čia mokykloje pažymiai rašomi ne už žinias, bet už tėvo įtaką arba už duoklę “korepeticijai“ – todėl aš buvau “blogas“ mokytojas, kurį apskundė švietimo skyriui.
Čia reikia provincijoje pagyventi, kad suprastum, kaip tai yra išvis kita “šalis“, nei toji “lietuva“ sostinėje ar bent didmiestyje.
2023-03-14 16:17
Augustas
Cit.: “Aš vokiečių kalbą mokiausi tik tris semestrus magistratūroje, kai po antro semestro dėstytoja konstatavo, kad pažangos nedarau. Tai vokiečių niekada iš esmės ir nemokėjau – jos net nerašau į CV.“
Bet Tu gi greitai mokaisi, nu. Tai aš Tau perduodu vadovėlių, žodynų, audiokursą bei knygų vokiečių kalba, ir Tu atgaivini savo turėtas žinias. Na, arba išmoksti iš naujo, jei jau būsi taip smarkiai užmiršęs. Kovo 15 dieną, kaip supratau, būsi Vilniuje darbo pokalbio. Tai galėsiu Tau perduoti, kai baigsis pokalbis dėl darbo.
2023-03-14 17:49
Skipper_LTU
Ačiū, bet net neketinu nieko čia jokios kalbos mokyti – juolab, kurios nemoku. Man banaliai reikia darbo ir pajamų, o ne kvailystėmis užsiimti.
2023-03-14 16:21
Augustas
P.S. Cit.: “Čia nėra klienčių (sic!) tokioms nesąmonėms! 😀“
Čia rimtai nėra mergų tokioms pramogoms? 🙂
2023-03-14 17:48
Skipper_LTU
Nėra. Nes nėra provincijoje ir pinigų. Dirbau su tokia viena, kuri nuolat stresą užėdinėjo – kaip supratau, vyras furistas, ir nuolat skambinėjo, ar toji darbe, o į darbą ji ėjo tik todėl, kad “nebledavotų“ iš neturėjimo ką veikti. Alga jai nebuvo svarbi (darbdaviai tuo naudojasi), nes vyras uždirba, bet buvo svarbu kažkur pasidėti, kad tas iš proto neitų visko prisigalvodamas. O tu sakai, kad jos kažkur laisvalaikiu eis??? 😀
2023-03-11 14:58
Augustas
P.S. O tas 10000 valandų pamiršk. 🙂 Čia Tau ne Karatė, kad reikėtų tiek mokytis.
2023-03-11 21:14
Skipper_LTU
Aha, aikido sukūrėjas Ueshiba, sakoma, išvis gal per kokį tik tuziną Daito-ryu aiki-jujutsu seminarų pas Takedą apsimokęs, o ir nuo manęs kaip prototipo Ernesto Parulskio dėka štai šis veikėjas apie karate sakęs, kad karate “galima išmokti per vieną dieną, jei esi labai gabus. Arba tenka mokytis visą gyvenimą, kaip man. O mes turime savaitę, kuri yra ilgesnė nei viena diena, ir visuomet gali tapti gyvenimu. Bent jo pabaiga.“ 😀
2023-03-13 19:53
Augustas
Tarp kitko, dar vienas mobingo atvejis:
https://www.delfi.lt/m360/naujausi-straipsniai/lietuvos-zurnalistu-sajungos-valdyba-kreipesi-i-vilniaus-universiteta-del-monikos-garbaciauskaites-budrienes-taikomo-mobingo-destytojos-atzvilgiu.d?id=92781593&fbclid=IwAR39pqAwAf89Kx4KZ5Z9XlBWh2lWwRZjTz3ftz_LHW9X33eC1fi9Oh82WQ4
2023-03-13 20:14
Skipper_LTU
Čia ne mobingas, nes mob = minia. O šita bjaurastis nors ir dviguba pavarde, per ne daugiskaita. 🙂
Bet taip – čia yra psichologinis smurtas ir priekabiavimas, kaip aprašyta įstatyme, kur nėra mobingo bei bosingo sąvokų.
2023-03-14 18:21
Vytautas Danilevičius
Tai kad ne. Juk Monikutė kažkurią VU komisiją prieš dėstytoją sukurstė. O dar studentai įtraukti. Tad labiau panašu į mobingą.
2023-03-14 18:43
Skipper_LTU
Nelabai ir gilinausi, nes kiek supratau, tai tik ją asmeniškai apskundę, todėl atkreipiau dėmesį, kad sąvoka vartojama tuomet netiksliai.
2023-03-15 14:04
Augustas
Nedrąsu klausti, bet kaip sekėsi darbo pokalbis?
2023-03-15 14:37
Skipper_LTU
Ačiū, praskridau kaip fanera virš Paryžiaus ©.
Diena vis tik ne veltui praėjo, nes su Tomu iš Šaolinio kavos išgėrėme. 🙂
2023-03-17 13:59
Augustas
O ko klausinėjo? Kokius konkrečius klausimus uždavinėjo? Kuo konkrečiai domėjosi?
Ar tiesiog paprastai pasakė, kad šiuo metu darbuotojo nereikia, ir visas pokalbis užsibaigė?
2023-03-17 14:34
Skipper_LTU
Aš puikiai laikiausi ir sudariau gerą įspūdį lygiai tiek, kiek manęs užteko tam, ką aš buvau, ačiū Vytautui, pasiskaitęs – pyškinau kaip iš špargalkės! 😀
O po to parėjo klausimai, į kuriuos galima atsakyti tik turint konkrečios darbinės tame patirties, ir lūkesčiai jų tokie, kad ne aš turėčiau mokytis, bet kitus pamokyti ir galėti kaip patarti. Tai objektyviai į per aukštas pareigas pretendavau.
Dabar turėjau pokalbį su HR agentūra į kitur su išvykimu, ir iki trečiadienio gal bus kitas etapas su klientu (galimu vadovu). Bet yra ir be manęs kandidatų, o mes visi žinome, kad Lietuvos darbo rinkoje “numirštama“ apie 40 metų amžiaus, tai aš seniai “velionis“, todėl perdėtų iliuzijų ta linkme nepuoselėju. Pastarųjų keletos metų CV yra sušiktas (trumpalaikiai skirtingi darbai su ilgomis pauzėmis), ir dar gerai, jei leidžiama man paaiškinti, kodėl taip – nes paprastai iki galo CV nepažiūrima, kur yra ir ilgai, ir su nuoseklia karjera ir pan. Tai gerai, kad kaip Vytautas dar parekomenduoja ir pastūmėja, nors ir į per gerą vietą – antraip, net nesiteikiama atsakyti į motyvacinius ir CV siuntimą, net ne tai, kad išvis į pokalbį pakviesti.
Daug reikėtų įstatyminius aktus pakoreguoti, kad, kaip rašęs Adam Smith, “sandėrininkai nebūtų tyliame sąmoksle prieš darbuotojus“. 🙂 Arba – Karl Marx ant jų nėra! 😀
2023-03-17 15:05
Augustas
Cit.: “O po to parėjo klausimai, į kuriuos galima atsakyti tik turint konkrečios darbinės tame patirties, ir lūkesčiai jų tokie, kad ne aš turėčiau mokytis, bet kitus pamokyti ir galėti kaip patarti. Tai objektyviai į per aukštas pareigas pretendavau.“
O kaip tiksliai vadinasi Tavo turimas VU diplomas? Kokie tiksliai ten specialybė įrašyta? Nu, man atrodo, kad jei turi VU diplomą, tai (bent jau teoriškai) turėtum mokėti viską, kas su ekonomika susiję.
2023-03-17 15:21
Skipper_LTU
Ne VU, o KTU: tarptautinio verslo ekonomika ir vadyba (verslo administravimo bakalauras). VU TVM yra magistratūra: tarptautinė prekyba – bet kai Kirkilas tokį magistro gavo be bakalauro, tai gal apie VU reikia kalbėti kaip apie mirusį – arba gerai, arba nieko. Tad – nieko. 🙂
Darbas buvo į finansų auditą, o ne ekonomiką ar vadybą. Iš bendro išsilavinimo KTU ir VU žinių nepakanka (nors parodžiau, kad Lietuvoje yra 3 tipų valstybės audito išvados, kai bendrai yra 4, ir pasakiau, kuri ketvirta). 😉
2023-03-17 15:50
Augustas
Supratau. Pamėginsiu paieškoti per savo kanalus Tau darbelio.
2023-03-17 16:06
Skipper_LTU
Ačiū. Jei čia praskrendu, tai kur jau aš besidėsiu (sic!) žiemą basas… 🙂
2023-03-18 12:53
Augustas
Pamėgink kandidatuoti čia:
https://investlithuania.com/lt/darbo-skelbimai/finansiniu-paskatu-projektu-vadovas-e/
O gal jau čia mėginai?
2023-03-18 13:23
Skipper_LTU
Ačiū, bet kodėl jūs man vis kažkokius “finansinius“ darbus siūlote? 🙂 Aš nesu finansininkas!
Juolab, neatitinku šių skelbine reikalavimų: nemažiau nei 3 metų projektų administravimo ir/ar konsultavimo darbo patirtis bei ekspertinės žinios valstybės pagalbos ir ES paramos srityje – net neįsivaizduočiau, kur ten ką “teikti aukštos kokybės konsultacijas apie finansinės paramos galimybes tiek potencialiems, tiek jau Lietuvoje savo veiklą plečiantiems užsienio investuotojams; vertinti užsienio investuotojų teikiamus klausimynus dėl finansinių paskatų; dalyvauti derybose su užsienio investuotojais ir derinti su jais sudaromas investicijų sutartis: administruoti sudarytas projektų sutartis dėl finansinių paskatų ir atlikti projektų rezultatų priežiūrą; koordinuoti išorės auditorius projektų administravimo procese“.
2023-03-18 13:46
Augustas
Cit.: “Ačiū, bet kodėl jūs man vis kažkokius “finansinius“ darbus siūlote? 🙂 Aš nesu finansininkas!“
Nu, tai aš esu finansininkas, tai dėsninga, kad mano kanalai irgi yra finansininkų. Ko čia labai stebiesi? 😀
Cit.: “teikti aukštos kokybės konsultacijas apie finansinės paramos galimybes tiek potencialiems, tiek jau Lietuvoje savo veiklą plečiantiems užsienio investuotojams; vertinti užsienio investuotojų teikiamus klausimynus dėl finansinių paskatų; dalyvauti derybose su užsienio investuotojais ir derinti su jais sudaromas investicijų sutartis: administruoti sudarytas projektų sutartis dėl finansinių paskatų ir atlikti projektų rezultatų priežiūrą; koordinuoti išorės auditorius projektų administravimo procese“.“
Reikia Tau į normalią kalbą išversti, kas čia parašyta? Čia parašyta, paprastai kalbant, štai kas: Tu gausi kokį nors lietuvišką verslo projektą, kuriam reikės investicijų iš užsienio; tai Tau reikės pasakyti, ar tas projektas geras ar blogas, kitaip sakant, ar verta į tą projektą investuoti, ar neverta, ir pagrįstai paaiškinti, kodėl verta arba kodėl neverta į tą projektą investuoti. Ir viskas. Sugebėsi?
2023-03-18 19:07
Skipper_LTU
Kai aš dirbau truputį LEPA, tai buvo du departamentai (neskaitant analitikų, su kuriais smagiai gėrėme alų): eksporto ir investicijų – kas atitinkamai po to buvo išskirta į “Versli Lietuva“ ir “Investuok Lietuvoje“.
Kodėl turėčiau grįžti ten, kur prasmės nebuvo dirbti jau prieš 15 metų? Juolab, kodėl mane į tą kontorą vėl turėtų priimti?
2023-03-18 20:11
Augustas
Cit.: “Kodėl turėčiau grįžti ten, kur prasmės nebuvo dirbti jau prieš 15 metų? “
Nesupratau. Tai ta pati kontora, kurioje Tu jau esi dirbęs anksčiau? O ką reiškia “nebuvo prasmės dirbti“? Ir jei iš tikrųjų nėra prasmės, kaip Tu sakai (nors aš norėčiau gauti platesnį Tavo paaiškinimą dėl darbo toje kontoroje prasmės nebuvimo) ten dirbti, tai algą gauti gal yra prasmės? 😀
Cit.: “Juolab, kodėl mane į tą kontorą vėl turėtų priimti?“
Ir kodėl Tavęs neturėtų priimti atgal? Juk ten seni Tavo pažįstami, gal net bičiuliai, kurie tikrai draugiškai Tau padėtų šią Tau sunkią ekonominę padėtį ištverti? Gi nesusipykę išsiskyrėt, o gražiai ir taikiai?
2023-03-18 20:25
Skipper_LTU
Nemoku imituoti darbo.
2023-03-18 21:19
Augustas
Tai gali dar čia pamėginti:
https://danskebank.lt/careerlt?sc_cid=EB_brandus_talentai_2023_FB_feed&fbclid=IwAR2jLkzxvawRTCuezPag3Ny3X5T7lgNRVhJ0gL8UnCc6b3afxo_iK34iHPg#content-list-0-item-4
2023-03-18 22:12
Skipper_LTU
Aš jau pavargau skaičiais kartotis, bet ne visi komentarus seka, todėl tau, gerasis žmogau, darkart pailiustruosiu:
We offer: Monthly salary range from 1080 EUR to 1620 EUR gross (based on your competencies relevant for the job).
Realiai, tai yra nuo €758.24 iki €1039.58 (dar turint omeny, kad viršutinė riba neaišku kada pasiektina, bet tai aš “netikru mokytoju“ jau šitą “ribą“ provincijoje uždirbau dar 2019 metais!).
Atimame pačias minimaliausias transporto išlaidas iš Varėnos į darbą (laiko neskaičiuoju, bet kasdien bendrai virš 4 neapmokamų valandų, tačiau Lietuvoje laikas nėra pinigai):
Traukinio bilietas, EUR: 5.3
Dienos kaina ir atgal, EUR: 10.6
Traukinys iš viso, EUR: 222.6
Vilniaus autobusas, EUR: 0.9
Vilniaus autobusas iš viso, EUR: 37.8
Per mėnesį iš viso, EUR: 260.4
Lieka, EUR: 758.24-260.40=497.84
Čia su sąlyga, jei tų KYC pareigų mane per kažkokį stebuklą (nesu finansininkas!) dar mokytis priima (siunčiau į Šiaulių banką – net nesiteikė atsakyti). 🙂
Perfrazuojant Katoną Jaunėlį apie Kartaginą, tai argi nėra akivaizdu, kad šita klaidingai vadinama valstybė privalo būti sunaikinta?
2023-03-17 15:29
Augustas
Cit.: “Tai gerai, kad kaip Vytautas dar parekomenduoja ir pastūmėja, nors ir į per gerą vietą – antraip, net nesiteikiama atsakyti į motyvacinius ir CV siuntimą, net ne tai, kad išvis į pokalbį pakviesti.“
Tie CV siuntinėjimai yra beprasmiški, absoliučiai be jokios naudos. Ieškok senų pažįstamų, ieškok ryšių ir pažinčių (arba tuos ryšius su pažintimis iš naujo sukurk). Tada gal bus kokios naudos. O tie formaliai vadinami HR net nežinia, ką jie čia veikia.
2023-03-17 16:04
Skipper_LTU
Aš jau per šitą laiką žmones, kurie padėjo savo rekomendacijomis į konkrečius darbo pokalbius, esu atsirinkęs – visi kiti per šį laiką nubiro kaip išdžiūvęs šūdas nuo kaliošo. 🙂
Beje, dar viena priežastis nebesinaudoti FB – kas tie žmonės ir kokie jie man ten “draugai“ išvis? 😉 Jei labai nori pakomentuoti – štai ateini į tinklaraštį ir komentuok! 😀 O visokie “patiktukai“ ten man visiškai nereikalingi. Visus pagelbėjusius ar tą išties pasistengusius padaryti (kaip Donatas – žr. SkipperLTU) aš puikiausiai pamenu (štai ir čia minėtas Vytautas, ir net Seniux savo komentarais apie situaciją Vokietijoje), ir esu jiems dėkingas.
Berašant atskambino (taigi psicho-horoskopo rezultatus pasiskaitė) – kitas pokalbis antradienį 15:00 online su potencialiu vadovu. Anąkart su PALINK tuo ir baigėsi, nors HR tiko ir patiko, tai bus matyti. Aš pakeliui vis dar atviras kitiems pasiūlymams, kol čia neparsidaviau, jei dar nupirks, nes Varėna, aišku, yra visiškai miręs reikalas, o ir į Vilnių neprivažinėsi, jei transporto neduos ir kelionės neapmokės (esu rašęs nekart). Bet jei paimtų, tai turėtumėte gal čia kokių nuotykių aprašymų! 😀
2023-03-20 13:06
Augustas
Cit.: “Aš pakeliui vis dar atviras kitiems pasiūlymams, kol čia neparsidaviau, jei dar nupirks, nes Varėna, aišku, yra visiškai miręs reikalas, o ir į Vilnių neprivažinėsi, jei transporto neduos ir kelionės neapmokės (esu rašęs nekart). “
Trumpai sakant, Tau reikia nakvynės Vilniuje. Pamėginti paieškoti? 🙂
2023-03-20 13:50
Skipper_LTU
Prie skaičių praleidau komentarą, kad važinėjimas iš Varėnos traukiniu (išvyksta 5:40, man iki stoties yra 25 minutės pėsčiomis, paskutinis traukinys iš Vilniaus yra dabar 20:00, o buvo išvis tik 17:58) yra PIGIAUSIA alternatyva, lyginant su kitomis, t.y. autobusu, automobiliu ar būsto nuoma. Galima visaip bandyti sukombinuoti, bandant save apgauti, bet pigiau traukinio nesigauna niekaip.
Taip antai dar užpraeitą vasarą važinėdamas per du mėnesius tik sudrožiau savo trantą, ir tuo ši brangiausia (net dujomis) alternatyva baigėsi – į kokį Alytų su pusinėmis Vilniui algomis būčiau važinėjęs dukart ilgiau vien dėl atstumo, bet finalas vis tiek vienodas, o amortizaciją kompensuoti per mažomis pajamomis neišeina. Grįžtame į pradinį tašką.
Antra, aš vis tiek siuntinėju net ir į tokias vietas, tik į šitą tavo nesiųsiu, nes faktiškai neturiu nieko bendro su finansais (viena iš esminių priežasčių, kodėl trečiadienį darbo pokalbyje į panašią valstybinę poziciją aš praskridau kaip fanera virš Paryžiaus).
2023-03-20 16:23
Vytautas Danilevičius
O tai gal projektų valdymo patirtis praverstų minėtame konkurse?
Beje, autobusas kainuotų 26 EUR (nuolatinis bilietas, 30 d. darbo dienomis) O traukinio bilietas 151,36 EUR (Terminuotas 30 d, darbo dienomis).
2023-03-20 17:14
Skipper_LTU
Įsivažiavus ir likus pastoviams darbui galima ir prie šitų pereiti, bet iškart sąnaudos yra tokios, kokias esu nurodęs. Eilinį kartą LG pasikeitusi valdžia – ir mano sena nuolaidų kortelė yra tik atsiminimas apie mokytojo darbą. 🙂
2023-03-22 12:26
Augustas
Cit.: “Berašant atskambino (taigi psicho-horoskopo rezultatus pasiskaitė) – kitas pokalbis antradienį 15:00 online su potencialiu vadovu.“
Pagaliau tas darbo pokalbis Tau pavyko?
2023-03-22 12:34
Skipper_LTU
Pokalbis buvo smagus ir su eilėraštukais (iš mano pusės). 🙂
Bet yra ir be manęs dar kandidatų. Kadangi galimas vadovas yra apie 15 metų jaunesnis, tai gali būti kaip su PALINK man anksčiau nutiko: pasiima savaitei atostogų, o HR, kuriai per du pokalbius tikau ir patikau, liepiama surasti kitą. Tiesa, tuo atveju buvo akivaizdi baimė galimos konkurencijos iš mano pusės, o čia veikiau suveiktų jaunystės pranašumo prieš tokius “senius“ kaip aš veiksnys.
Nežinau einamuoju metu – laukiu dar atsakymo, ieškodamas tuo tarpu alternatyvų čia (ten būtų ilgalaikis išvykimas iš Lietuvos).
2023-03-22 13:44
Augustas
Cit.: “Nežinau einamuoju metu – laukiu dar atsakymo, ieškodamas tuo tarpu alternatyvų čia (ten būtų ilgalaikis išvykimas iš Lietuvos).“
Tai jei Tau tas darbo pokalbis su “Palink“ pavyktų, Tu gautum darbą užsienyje? Ar aš teisingai supratau?
2023-03-22 15:22
Skipper_LTU
Ne, su Palinku šitas pasiūlymas nieko bendro išvis neturėtų – ten praskridau dar prieš daugiau nei metus.
2023-03-20 00:08
Jonas
“We offer: Monthly salary range from 1080 EUR to 1620 EUR gross (based on your competencies relevant for the job).
Realiai, tai yra nuo €758.24 iki €1039.58 (dar turint omeny, kad viršutinė riba neaišku kada pasiektina, bet tai aš “netikru mokytoju“ jau šitą “ribą“ provincijoje uždirbau dar 2019 metais!).“
Kažkur buvo paties komentaras apie galinčius dirbti Vilniuje, tiesa, dabar nerandu tad išplėsiu iš atminties ir praktikos-
už tiek Vilniuje iš esmės gali dirbti tik kažkokiu būdu paveldėjęs dėžutę, arba tebegyvenantis su tėvais arba šiaip kažkokiais giminėm žmogus.
Jeigu kažkam čia pasiekimas tai jis nebent:
a) beviltiškas durnius, besitikintis kad kažkas pasikeis (o kas pvz. retaile su ukrainiečių ir tt. užvežimu kas gali keistis?)
b) šiaip durnius nusiteikęs praegzistuoti kažkaip
Važinėjimas iš Varėnos už nurodytas sumas, jau vien už paskaičiavimus yra vienas iš linksmiausių mano pastaruoju metu skaitytų dalykų
2023-03-20 09:08
Skipper_LTU
Linksmumo tai nedaug tame, nes akivaizdu, kad Lietuvos ekonomika negyvybinga: namų ūkių pajamos nepadengia net būtinų jiems sąnaudų, o verslui per didelės sąnaudos bendrai ir darbo jėgai konkrečiai, kad galėtų natūraliai augti vartotojai pagal augančias pajamas rinkoje, kai valstybės pajamos iš esmės yra tik iš ES dotacijų (pašalpinis mūsų iždas) bei apyvartos mokesčių (PVM) ir iš žmonių jau ir taip minėtų per mažų pajamų per didelės dalies atiminėjimo (GPM+PSD+VSD). Dabar jau kiek – ar ne 80% dirbančių net neuždirba vidutinės algos, kuri yra minimali pagal išaugusią pragyvenimo kainą Lietuvoje? Mažas sluoksnis prakutėlių per daug susireikšminę – Biblija ir karmos dėsniai rodo, kad šitie po to nukenčia skausmingiausiai. 😉
Subyrės šitas kortų namelis – tas proverbinis rusas atslinks ir pasiims Lietuvą be didesnių pastangų (kaip, beje, nutiko ir 1939-1940 metais, tiesą sakant). Mūsų elitas niekaip nepasimoko – glušiai totalūs, kurie prapylė jų valdytas LDK, ATR, tarpukario LR, LTSR ir dabar šią “mirusią respubliką“. Šios grūties kaip ir SSRS sulauksiu, ko gero, o va iki kito Lietuvos atgimimo tikrai nenugyvensiu (su sąlyga, jei jis bus, nes tendencija istorijoje eina nykimo linkme nuo “girdėme žirgus Juodojoje jūroje“ iki “Gardinas ne mūsų“).
Šiuo požiūriu skaitiniai čia nėra labai jau ir linksmi. 🙂 Išeitis iš šito yra, bet to niekas, nei elitas, nei plebsas, nenori, taip ir toliau atidėliodami, kol nutiks blogiau – iš Ukrainos irgi nesimokoma. Nu vat tokia glušavota tauta, kuri mokytis nenori, tai ką dabar…
2023-03-20 16:29
Vytautas Danilevičius
O tai kokia išeitis? Jeigu įmanoma trumpai suformuluot?
2023-03-20 17:16
Skipper_LTU
Nu tai pučas ir po to sekanti revoliucija! 😀
Tik nieko nebus – iškart numaidanins šalį, apie ką esu parašęs praeitą savaitę Seiikan, kaip tai padaroma, ir šiandien nuoroda iš čia į ten publikuota (su Lenino gif). 🙂
2023-03-22 20:00
Vytautas Danilevičius
Revoliucija apima pučą. Anas yra tik valdžios užgrobimas jėga (ko kažkas iš Dalios tikėjosi).
Klausimas: revoliucijos tikslas koks? Pabandyt antrą kartą komunizmą Lietuvoje statyt? Ar yra koks gudresnis planas?
O dėl maidanų reiks atskirą komentarą parašyt- ne viskas ten sklandžiai sudėliota.
2023-03-22 20:11
Skipper_LTU
Nebus jokios revoliucijos, nėra kam jos daryti – būk ramus. Lietuvą ir taip be jos sužlugdysite. 🙂
2023-03-23 15:30
Augustas
Tu tik pažiūrėk, kokį grožį radau:
https://www.pasimokome.lt/karjera/
Ką galvoji apie tą grožį?
2023-03-23 15:37
Skipper_LTU
Ir kaip tu galvoji, kiek man kainuoja nuvažiuoti į Vilnių porai valandų pas vieną ar du klientus ir dar ne kasdien? Ir kiek aš iš jų va taip uždirbu, dalindamasis tuo uždarbiu dar su agentūra ir šita klaidingai vadinama valstybe?
Kaip chaltūrkė studentaujant (ypač būsimiems pedagogams) – puiki veikla, nes sąnaudos minimalios, o visos pajamos tavo, ir tai yra malonus bonusas. O vietoje korepetitorių veiklos suaugęs normalus žmogus visada rinksis nuolatinį darbą, net jei už valandą užmokestis gerokai mažesnis. Tai yra, buvo ir bus tik chaltūrkė.
2023-03-23 15:36
Augustas
Atkreipk dėmesį į šitą punktą:
“Mes siūlome:
…
„Krepšelį” papildomoms naudoms – dirbant daugiau nei 12 mėn., korepetitoriui kas metus skiriamas finansinis „krepšelis” (sveikatos draudimas, kuro išlaidų kortelė, asmeninis kompiuteris ar kt. asmeninė įranga ir t.t.);
…“
Nemoku paryškinti “kuro išlaidų kortelė“, bet Tu turbūt ir taip supratai, apie ką aš. 😉
2023-03-25 13:56
Augustas
Žinai, aš ką tik supratau, kas yra tie HR. Tie HR iš tikrųjų yra ne HR (atseit, Human Resources), o HI (=HumInt=Human intelligence). Tie atvejai, kur Tu “praskridai“, iš tikrųjų buvo komercinio šnipinėjimo masalas jau dirbantiems konkurentų įmonėse darbuotojams. O Tu “praskridai“ tik todėl, kad esi neturintis jokių ryšių su konkurentais bedarbis, o ne konkurentų įmonėje dirbantis darbuotojas ar konkurentų įmonėje neseniai dirbęs darbuotojas, nes jų tikrasis tikslas yra pervilioti (ar suvilioti ir pamesti, prieš tai sužinojus komercines konkurentų paslaptis) konkurentų įmonėse dirbančius darbuotojus.
2023-03-25 14:47
Skipper_LTU
Įdomi sąmokslo teorija, bet ją įgarsinai, matyt, todėl, kad Lietuvoje tokia nesąžiningą verslo praktika yra itin dažna. 🙂
2023-03-25 14:55
Augustas
Čia aš, kaip Caritas narys, įgarsinau. 😀
***
O jei rimtai, tai aš kitos priežasties nematau, kodėl Tu galėjai “praskristi“ ir “praskridai“.
2023-03-25 15:29
Skipper_LTU
Banaliai dėl amžiaus – tokia Lietuvos darbo rinkos specifika: vyras “numiršta“ virš 40 metų, o moteris dar iki tol. Blogiausia, kad net neišveža vergų į Vokietijos sandėlius, jei esi vyresnis nei 50 metų.
Sprendimas yra paprastas – siūlyčiau visus bedarbius, sulaukiusius tokio amžiaus, tiesiog šitoje šalyje masiškai ir sistemingai sušaudyti (mūsų idėjiniai nacistai, kuriems kaip Tatai, girdėjome, visi kiti piliečiai yra “nežmonės“ arba “runkeliai ir buduliai“, masinių žudynių technologijos dar iš Trečio Reicho žinomos) arba “humaniškai“ eutanazinti pagal civilizuotas europines šalis (čia tas, kur žmonių zoologijos sodai dabartinėje ES sostinėje buvę ar kurie negrams karaliaus vardu rankas kapojo, siekdami padidinti darbo našumą).
Ir “mūsų“ seniai šitų kotletinių babuinų prichvatizuota per “asmenines sąskaitas“ Sodra lengviau atsikvės (net jei tiems nevykėliams ir taip jokių pašalpų čia nemokama, nes juk po pusmečio “nebepriklauso“). Tai kam šita našta šitai klaidingai vadinamai valstybei ir jos bukiems bei nuolat kiršinamiems mokesčių mokėtojams? Kaip anksčiau gerai buvo: spėjai pasidauginti – ir metas mirti, o jei genetika leido pragyventi iki pensijos, kurios nebuvo, tai išvežt tokį rogutėmis į mišką.
Pensija ir socialinio draudimo sistema išvis yra kažkoks komunistinis išmislas (o komunistai yra blogis padefaultu) bei atavizmas, o mes visi žinome, kad kapitalizmas nugalėjo socializmą, ar ne? O tu apie kažkokį Caritas kalbi – davatkėles šita organizacija irgi nervina, nes lietuvių katalikas yra protestantiško mąstymo (godus, šykštus ir pavydus, bet – nu labai “religingas“, aha), ir skurdas jam yra tik dievo bausmė už nuodėmes, o ne sisteminė politinės ir ekonominės santvarkos pasekmė (geriau tegul tuos euriukus klebonėlis pavagia ir su gaspadine prapyškina).
2023-03-25 17:29
Augustas
Cit.: “O tu apie kažkokį Caritas kalbi – davatkėles šita organizacija irgi nervina, nes lietuvių katalikas yra protestantiško mąstymo (godus, šykštus ir pavydus, bet – nu labai “religingas“, aha), ir skurdas jam yra tik dievo bausmė už nuodėmes, o ne sisteminė politinės ir ekonominės santvarkos pasekmė (geriau tegul tuos euriukus klebonėlis pavagia ir su gaspadine prapyškina).“
Aha, o Tu nuodėmių neturi ir skurde atsidūrei tikrai nekaltai? 😀
O jei rimtai, tai:
Cit.: “Banaliai dėl amžiaus – tokia Lietuvos darbo rinkos specifika: vyras “numiršta“ virš 40 metų, o moteris dar iki tol. Blogiausia, kad net neišveža vergų į Vokietijos sandėlius, jei esi vyresnis nei 50 metų.“
Amžius Tavo turimose profesijose kaip tik turėtų būti privalumas, nes esi daug matęs, daug patyręs, emociškai stabilus ir nepasimetantis sudėtingose situacijose. Kur Tu čia matai trūkumų?
2023-03-25 17:58
Skipper_LTU
Na, taip, mano nuodėmė paprasta pagal lietuvių patarlę: durnas, nes biednas, o biednas, nes durnas.
Čia ne mano visuomenė. Čia ne mano klaidingai vadinama valstybė – jau seniai nebe. Taip, čia vis dar mano šalis (tėvynė Lietuva) ir mano tauta (aha, galite mane vadinti nacionalistu), net jei toji visumoje yra godi, šykšti ir pavydi. O aš tokiu stengiuosi nebūti, nors truputį. Ir, skirtingai nuo tūlo lietuvio kataliko, aš Dekalogą puikiausiai žinau ir jo stengiuosi laikytis. Tiek manęs dar užtenka. Net penktadieniais mėsos nevalgau. Ką tai keičia?
Ar galiu šitame psichočernobylyje, kur net opusdėjinis kreivys yra pripažintas sukčiumi, aš čia kažkaip su tokia savo “nedora“ morale prasisukti? Ne. Ir tai yra akivaizus faktas. O niekas iš šalies neateis, čia šitos santvarkos nesugriaus ir jokiu ideologiniu auklėjimu neužsiims. Belieka tik melstis, kaip Jėzus, sako, mokęs: “teateinie Tavo karalystė, teesie Tavo valia – kaip danguje, taip ir žemėje“. Kol kas taip ©.
O mano amžius čingačgukams ir H*j Reikalingoms Lietuvoje yra trūkumas – kam tu vis bandai paneigti realybę, nesuprantu? Sulauksi mano metų – pats tuo įsitikinsi.
2023-03-25 19:10
Augustas
Cit.: “Na, taip, mano nuodėmė paprasta pagal lietuvių patarlę: durnas, nes biednas, o biednas, nes durnas.“
Žinok, ne. Tavo nuodėmė yra ta, kad Tu – turčius (t.y. labai turtingas žmogus). 😀
Ir todėl, kad Tu esi turčius, esi dar ir kvailas, nes visi turčiai yra kvailiai. Kvailumo procentas žmoguje auga tiesiog proporcingai turto augimui, t.y., kuo labiau auga žmogaus turtai, tuo labiau žmogus darosi kvailesnis. Ir ne aš pirmas tą pastebėjau, tačiau įsitikinau, kad tai – gryna teisybė. 😀
Pvz., va, neseniai teko skaityti apie tokį JAV gydytoją, kuris buvo šiaip jau turtingas žmogus, bet pervedė visas (sic!) savo santaupas į aukštos rizikos (galimai sukčių įkurtą) fondą ir viską prarado. Tas turtingas JAV gydytojas buvo kvailys? Taip.
Cit.: “Čia ne mano visuomenė. Čia ne mano klaidingai vadinama valstybė – jau seniai nebe. Taip, čia vis dar mano šalis (tėvynė Lietuva) ir mano tauta (aha, galite mane vadinti nacionalistu), net jei toji visumoje yra godi, šykšti ir pavydi. O aš tokiu stengiuosi nebūti, nors truputį. Ir, skirtingai nuo tūlo lietuvio kataliko, aš Dekalogą puikiausiai žinau ir jo stengiuosi laikytis. Tiek manęs dar užtenka. Net penktadieniais mėsos nevalgau. Ką tai keičia?“
Išguik (bet taip nuo žodžio visiškai) iš savęs godumą, šykštumą bei pavydumą, ir neturėsi problemų dėl to, kad artimas Tavo yra godus, šykštus ir pavydus. Projekcija (kaipo psichikos gynybos mechanizmas) yra seniai pastebėtas ir aprašytas, pvz., kad ir tokiais posakiais: “Kas kuom kvepia, tuom ir kitą tepa“ arba “Juokiasi puodas, kad katilas juodas“ ir pan., ir t.t.
Ir truputį nebūti blogiečiu bei penktadieniais nevalgyti mėsos, žinok, neužtenka.
Cit.: “Ar galiu šitame psichočernobylyje, kur net opusdėjinis kreivys yra pripažintas sukčiumi, aš čia kažkaip su tokia savo “nedora“ morale prasisukti? Ne.“
Gali. Ir sėkmingai, netgi labai sėkmingai prasisuktum, jei nebūtum turčius. Bet kai esi turčius, tai ir prasisukti Tau neįmanoma. Nes čia ne Tavo moralėje bėda (Tavo moralinės normos kaip tik yra labai geros), o Tavo turimuose gausiuose turtuose, kurie (t.y., tie Tavo turimi gausūs turtai) Tave daro kvailą.
2023-03-25 19:32
Skipper_LTU
Geriau papeipalink nepamokslavęs – ir bus tau aleliuja. 😛
2023-03-25 20:24
Augustas
Cit.: “Geriau papeipalink nepamokslavęs – ir bus tau aleliuja. 😛“
O kam? Tu gi ir taip turčius. 😀 Tad pinigai Tau absoliučiai nereikalingi. 😛
Bet jei labai nori, tai kai kitą sykį būsi Vilniuje, susitikime. Perduosiu Tau 10 eurų, kad parašytum Seiikan’e apie A.Zacharčenkos žūtį ir jo apsaugos komandos padarytas klaidas bei apie tai, kaip jie tų klaidų galėjo išvengti.
2023-03-25 20:47
Skipper_LTU
Jei labai nori, tai padaryk pavedimą per PayPal – rekvizitai nurodyti tinklaraščio puslapyje “balsuok!“.
2023-03-25 22:12
Augustas
Mano apyvartoje tiktai gryni pinigai. Paprasčiausiai neturiu banko kortelių skaitytuvo atsiskaitymams per banką. Tai tik ir lieka 10 eurų grynais perduoti. 🙂
O Tu į Vilnių daugiau nebevažiuosi? Pvz., va čia galėtum pabandyti kandidatuoti:
https://www.24unite.com/?fbclid=IwAR0O_yIx6g0kSKGqJGjHLxmgvcP7xqx_T8VUQGKr8NqMblOaYTmiiBHzfNg
Jie per Facebook’ą ieško pardavimų vadybininko ir rašo, kad darbas gali būti net iš namų.
2023-03-25 22:49
Skipper_LTU
Šaraškino kontora, kuri neturi pinigų net darbo skelbimui? Tai uzt.lt galima paskelbti nemokamai. LOL
2023-03-26 13:23
Augustas
Cit.: “Tai uzt.lt galima paskelbti nemokamai.“
O tai jie ten nepaskelbė? Ir būtinai reikia ten skelbti? Gal galėtum paaiškinti plačiau, nes aš, kai darbo per asmenines savo pažintis ieškojau (ir radau), tai esu žalias oficialiose darbo paieškose.
2023-03-26 13:39
Skipper_LTU
Tai tik vienas iš indikatorių, kad šita veikėjų šaika neturi jokių pinigų algai sumokėti (juolab, jos net ir paskelbti neįgalūs, nors įstatymas to reikalauja). Tai lochai, žinia, ne mamutai – neišmirė. Gal tokių pačių suras, apmulkins ir toliau “verslaus“, aha.
Arba, kitaip tariant, šita šaika yra arba mulkiai, arba mulkina kitus. Kodėl man su jais derėtų prasidėti? Už tokias “reklamas“ turėtų būti numatyta administracinė atsakomybė, nes šito vaikų darželio Lietuvoje, kurie niekaip nesubręsta, antraip neišauklėsi – kapitalizmas ir laisva rinka yra ne jiems, pienburniams. Deja, kone visas lietuviškas “verslas“ yra va tokie nebrendylos, kurie prasisuka tik kitus mulkindami. O mums tokio verslo ir tokios ekonomikos išties čia reikia?
Šiaip mus supa totalus ir dirbtinai išugdytas infantilizmas, o plačiau žiūrint – todėl šita šalis su tokia “ekonomika“ nebeturi ateities. Neturi iš ko algos mokėti – nevaizduoji darbdavio, nes juo nesi. Taškas.
2023-03-26 14:54
Augustas
Cit.: “Tai tik vienas iš indikatorių, kad šita veikėjų šaika neturi jokių pinigų algai sumokėti (juolab, jos net ir paskelbti neįgalūs, nors įstatymas to reikalauja).“
Tai jie Facebook’e paskelbė. Va ką jie Facebook’e parašė: “880 EUR atlygį + priedus už pardavimus, siekiančius iki 2900 EUR;
🏢 Galimybę dirbti iš patogaus biuro Vilniaus centre arba iš namų;
📈 Lanksčias karjeros ir asmeninio tobulėjimo galimybes.
Lauksime tavęs savo komandoje, jeigu:
🔵 Turi patirties pardavimų srityje, esi pasiekęs(-usi) gerų pardavimų rezultatų ir moki dirbti su klientais;
🔵 Gali dirbti savarankiškai ir esi pasirengęs(-usi) prisiimti atsakomybę už savo darbą;
🔵 Moki siekti savo tikslų ir esi orientuotas(-a) į rezultatą;
🔵 Turi puikius komunikacinius įgūdžius;
🔵 Nori tobulėti, mokytis ir plėsti savo žinias pardavimų srityje.“
Tai nelabai suprantu, kur čia požymiai, kad tai šaraškino kontora.
2023-03-26 15:12
Skipper_LTU
Atlyginimas Vilniuje per mėnesį 654 eurai (primenu, dabar minimalkė yra 633 – tad skirtumas 20 eurų, už kuriuos net savaitei parduotuvėje maisto nenusipirksi). 😀
Nurodomi priedai, ypač, kai jie viršija atlyginimą daugiau nei triskart kaip čia – yra akivaizdus mulkinimas. O kai tame dar ir nurodo lubas, tai tik informuoja apie savo šykštumo ribas (godi, šykšti ir pavydi tauta – dar tarpukaryje buvo neduoktudie lietuvių buožei dirbti, verčiau į Rygą, į kaliošų fabriką), kad jei norėsi daugiau, tai jau bus gaila sumokėti, nors jau ir dabar neturi iš ko algos mokėti (čia tokioje jau padirbau pusantro mėnesio – per 9 mėnesius iki manęs buvo 6 darbuotojai toje vietoje pasikeitę). 😀
Tokias mulkių ir pienburnių kontoras reikia tiesiog uždaryti kaip sociopatijos židinius. Aš esu liberalas – aš už tai, kad sąnaudas (rašiau jau – “ant pirštų“!) visi laisvoje rinkoje sumokėtų rinkos kaina, o ne perkeltų kitiems, nes dėl iškreiptos situacijos (dėl kurios pataikauja klaidingai vadinama valstybė melagingai verslu apsimetantiems) arba savo sociopatinių tendencijų bei įstatymų nepaisymu tą padaryti gali (žr. paaiškinimą tik ką skliausteliuose).
Neišgali jie jokios algos sumokėti – šaraškino kontora. Kuri dalis neaiški?
2023-03-26 15:28
Augustas
Cit.: “Nurodomi priedai, ypač, kai jie viršija atlyginimą daugiau nei triskart kaip čia – yra akivaizdus mulkinimas.“
Va šita pacituota dalis buvo neaiški. Bet dabar jau aiški. Ačiū, kad paaiškinai.
Bet tai ir sukčiai, pasirodo, tie SEO.
2023-03-26 15:40
Skipper_LTU
O tai ko tu tikiesi? 😀 Pati SEO koncepcija savo esme – apmulkink lochą! 😉
O čia primenu, ką esu apie darbo užmokestį jau rašęs prieš dvejus metus (ir citavęs Adam Smith – gerokai iki marksizmas atsirado, bet glušiams geriau į bažnyčią neiti): https://punkonomics.wordpress.com/2021/10/18/makroekonomika-2/
Ir todėl iš čia tas mano nuolat kartojamas klausimas yra anaiptol ne retorinis: o mums, kaip tautai, tikrai tokios Lietuvos ir tokios jos ekonomikos reikia?
Vienas iš indikatorių – tai gyventojų šalyje ne tik gebėjimas (“verslumas“ ir pan.), bet ir galėjimas (ta klaidingai vadinama valstybė arba politinė, ekonominė ir socialinė sistema) aprūpinti save ir savo palikuonis bei savo tėvus pragyvenimu, ir tas pasireiškia per demografiją (t.y. banaliai šalis išmiršta ar gausėja). Galima, aišku, dar ir per VKI (vartojimo kainų indeksą) pažiūrėti, tai kišenės ištuštėjo vien per praeitus metus čia 22% (per šią šaikos pusę kadencijos – jau apie 36%).
Nes toks Kremliaus propagandinis ruporas World Bank antai sako, kad nuo 1960 iki 1990 metų prie okupanto ruso per 30 metų gyventojų Lietuvoje padaugėjo nuo 2.779 mln iki 3.698 mln, o per kitus 30 metų laisvos Lietuvos – sumažėjo iki 2.795 mln (procentinį pokytį gali pasiskaičiuoti pats). Esamas gyventojų skaičius dabar artėja prie žiaurių stalinistinių laikų. Nesuprantu, čia vėl kažkokie rusų agentai stalinistinėmis represijomis užsiima? O jei tai yra mūsų elitas, tai – kam išties tarnauja tas KOMPRADORINIS elitas? 😉
Na, bet mes čia gyvename vis geriau ir geriau, kaip sako du bankiniai klounai ir visa šaika propagandonų, tiesa? 😀
2023-03-25 20:16
Augustas
Cit.: “O mano amžius čingačgukams ir H*j Reikalingoms Lietuvoje yra trūkumas – kam tu vis bandai paneigti realybę, nesuprantu? Sulauksi mano metų – pats tuo įsitikinsi.“
O dėl Tavo amžiaus, tai kodėl darbo skelbimuose tie ar tos H*j Reikalingi(-os) rašo “reikalinga n metų darbo patirtis“? 😀 Tai arba ta n metų darbo patirtis jiems iš viso nereikalinga (svarbus tik amžius), arba mano sugalvota neva sąmokslo teorija apie tuos H*j Reikalingus yra teisinga. 😛
2023-03-25 20:45
Skipper_LTU
Taigi negali pagal darbo kodeksą rašyti “…iki 40“ arba “reikia tik bobų“ – tai ir nerašo. Nes gali baudą gauti. Dabar net valstybinė tarnyba, kur “statutiniai“ reikalingi, to rašyti nebegali, nors ten buvo apribojimai visada, kol durnos bobos “lygias teises“, išsimėtę visus vyrus iš tos kontoros, nepradėjo diegti pagal savo debilišką bobos (nes ne moters) supratimą. Ir ką? Manai, paims, kai pareigūnui natūrali pensija ateis anksčiau nei jo privalomas pilnai pareigūno pensijai stažas?
Va, reikalavimas yra pareigas nurodyti vyriška gimine. Ir buvo nerašyta taisyklė, kad jei nurodyta skelbime moteriška -ė(-as), tai reiškia, kad ten pageidauja merginos (čia kaip Lietuvoje ieško darbuotojų angliškais skelbimais – kam tokie rašomi, ir kodėl pažeidžiamas valstybinės kalbos įstatymas?). O dabar kažkokia agresyviai feministinė kvaiša atėjo į Igničio HR ir visas (!) pareigas surašo tik bobiška (sic!) lytimi, nors tai yra įstatymo pažeidimas. Ir ką tu jai? 🙂
Keisti tavo nusistebėjimai šitoje klaidingai vadinamoje valstybėje, kur Užimtumo Tarnybos specialistė tiesiai man sako – mes jūsų interesų čia neatstovaujame, nes mūsų klientai yra darbdaviai (suprask, ne jūs, lūzeriai be darbo). Ir ką tu jai? Lietuviškas darvinistinis kapitalizmas dabar – išpisk kitą, kol neišpiso tavęs (pardon my French).
2023-04-15 20:12
Augustas
Va, HR kompanija patys atvirai rašo, kuo užsiima (ir tuo pačiu patys patvirtina mano sąmokslo teoriją):
https://voodoosales.lt/personalo-darbuotoju-atranka/
2023-04-15 21:10
Skipper_LTU
Vogti darbuotojus iš kitų didelio protelio nereikia, tik naglumo (t.y. sociopatijos) – ypač, kai klientas apmoka už tą atrakcioną, siūlydamas šiek tiek didesnį atlygį nelojaliam būsimam savo darbuotojui.
O iš bedarbių ką paimsi? Lochai ir lūzeriai gi! Ir dar dykai dirbti nenori! 😀
2023-03-25 14:49
Augustas
O jei čia pamėgintum parašyti?
personalas@elviva.lt
http://www.elviva.lt
Jie kaip tik rašo, kad ieško pardavimų specialisto:
“Analizuoti Švedijos rinką;
➡ Nepriekaištingai pristatyti įmonės teikiamas paslaugas ir palaikyti nuolatinę komunikaciją su klientais (“Cold/Warm” skambučiai yra “MUST“!);
➡ Vykti į apmokamas komandiruotes ir susitikti su potencialiais klientais;
➡ Vesti derybas ir užbaigti sandorius pasirašant bendradarbiavimo sutartis.
➡ Tavo klientai – Švedijos elektros įrengimo paslaugų įmonės.
➡ Tavo produktas ir paslauga – techninių specialistų nuoma.“
2023-03-25 14:56
Skipper_LTU
Neužsiimu vergų prekyba dėl moralių nuostatų – esu apie tai tinklaraštyje nekart rašęs.
2023-03-31 13:12
Augustas
Kadangi tema apie darbą, klausimą uždaviau čia. Perskaičiau šį straipsnį:
https://www.delfi.lt/verslas/verslas/izgorodinas-centriniai-bankai-siekia-sukelti-gilesne-recesija-kuri-atvesintu-darbo-rinka-92936663?fbclid=IwAR0GTguIbNwqb5PyNV_79kDnoACVE5GsHbIOrQ0Q-P8pTliH_9D8_FFcE20
Ir norėčiau Tavo paaiškinimų, kas čia su ta darbo rinka vyksta ir kodėl tą darbo rinką neva reikia “vėsinti“.
2023-03-31 13:36
Skipper_LTU
Nu tai dar viena išdresiruota neoliberastinės pseudoekonomikos “mokslo“ beždžionėlė, vapsinti pagal servėtėlės “dėsnį“ (pasekoje pavadintą Phillips-Laffer vardu), kuri sugalvojo GOPnykų šaika Reigano rinkiminei kampanijai restorane: didesnė infliacija = mažesnis nedarbas arba mažesnė infliacija = didesnis nedarbas. Tik va stagfliacijos atveju dėsnis neveikia – apie ką esu čia rašęs: https://punkonomics.wordpress.com/2021/02/01/stagfliacija-2/ Beje, servėtėlė yra išsaugota kaip muziejinis eksponatas. 🙂
Tai pagal šią jo ir visos LLRI tusofkės logiką, kai CB dabar kovoja su infliacija (tiesa, kaip su monetarine, nors šioji yra struktūrinė ir kompleksinė, nes ne apie fantikų perteklių, kurie sukėlė kainų šuolį, čia dabar kalbame – ar ne prie Nigerijos demonetizacijos įrašo aš taip linkėjimus monetaristams perdaviau?), tai jos sumažinimas reikš, suprask, ir nedarbo didėjimą.
Bėda tik tame, kad čia ne ciklinė recesija, o struktūrinė, ir infliacija yra sudedamoji esamos stagfliacijos dalis (gal kažkoks narkomanas gali pasakyti, kad ekonomika auga?), todėl jos mažinimas pinigų branginimu tik galutinai užmušinės ir taip sustojusią darbo rinką (čia kaip Kubilius – su kuvalda per momenėlį parkritusiai be sąmonės ekonomikai), ir ką mes Lietuvoje jau virš metų turime, tik visi šie klounai ir toliau vapsi apie vakar dieną.
Darbo rinkos vėsinti nereikia – ji ir taip atšalusi. Aš netgi pasakyčiau, kad mirusi – niekas čia tiek skrupulingai darbo skelbimų be manęs nenagrinėja jau antri metai. Aš matau, kaip iš pradžių prie Skvernelio buvo užmušta trečdalis darbo rinkos (netgi rašiau apie tai), o dabar tiesiog darbo vietos išvis išnykę, ir matau, kaip tušti skelbimai ištisai sukasi, o jei kur reikia darbuotojo, tai už savaitės algą mėnesiui, nes darbdavys neįgalus sumokėti pilnos darbo kainos.
Tai ką čia ir kam vėsinti? 😀 Aš tiek, žinai, neišgeriu, kad suprasčiau šitų narkomanų logiką…
2023-04-03 07:31
Eilinė mokesčių (ne)reforma – PIŠššš… | Keverzonės kreida ant grindinio
[…] Štai kaip Augustas komentaruose uždavęs ta tema klausimą: […]
2023-04-04 11:23
Tara Toms
Labas. Seniai lankiausi, neseku situacijos, tik matau, kad šitą straipsniuką wordpressas, pas patį palaiko aukščiausiai kol kas, įsivedus pagal raktinius puslapio pavadinimo žodžius. Dėl to mobingo, tai čia gaunasi, kai stipresnioji pusė mobina silpnesnį. Tai klausimas, kas yra stipresnioji pusė, žurnalistai, rašantieji straipsniukus, kaip pvz. E. Nasevičius ar tie, kuriuose gerb. Nasevičius aprašo. Šiaip, pastaruoju metu buvo pasidarę gan sunku skaityti Tavo straipsnius, nes juose gausu erzinančių, patyčiosIŠtyčios elementų kritikuojant politikus ar kt. asmenis.
2023-04-04 11:42
Skipper_LTU
Ne stipresnioji! 😀
Kad jie laimi susimetę į gaują (mob), tai tik todėl, kad išnaudoja dirbtines socialines (ne natūralias) primetamas taisykles (mob vs individas). Net tarp gyvūnų taip – gauja silpnesnių siekia kontroliuoti stipresnius bendruomenės individus. Kodėl? Nes biologija: maistas, reprodukcija, dominavimas – homo sapiens mažiau sapiens, nei homo, ir ne žmogaus prasme, nes humanizmo (kas yra dirbtinis socialinis ir intelektinis konstruktas) ten nerasta.
O užsienio įtakos agentus, sorošėkus ir kompradorus, kurie save vadina šaika ir veikia prieš tautos bei šalies interesus, kritikuoti yra per mažai – juos reikia fiziškai pašalinti iš valdžios. Visiškai (ką po to daryti – tai jau politinio sutarimo techninis klausimas). Bet kas jums duos? 😉
Čia ne mano valdžia. Galite laikyti mane anarchistu, jei taip patogiau. O aš šitų parazitų gerbti neprivalau, ir jei jie turi galią virš manęs, kuria piktnaudžiauja – aš turiu va tokį kompensacinį mechanizmą bent dalinai tą jų poveikį man neutralizuoti. Mes nelygiavertėse socialinėse pozicijose, ir jei pripažintum, kad visi žmonės (kaip žmonės) yra lygūs, tai turi tam teisę. Juolab, kad akivaizdu – į šitą “elitą“ nepateko savo talentų ir darbo dėka, bet per sorošėkų socialinių liftų tinklą. To dar betrūko, kad bukas sociopatas man kažką nurodinėtų, kame yra totaliai bukas, ir veikia savo kišenės labui prieš mano interesus.
Nebus pilietinės visuomenės, kol visuomenės nariai šitos banalios tiesos nesuvoks. O susivokti – jums irgi neleis.
Tai neskaityk manęs – aš rašau gerokai lemingus erzinančius dalykus (nelemingų tai neerzina, kiek pastebiu iš komentarų, o kaip tik pralinksmina). Todėl – tegyvuoja kiesorius, nu.
2023-04-04 12:17
Tara Toms
Lemingus erzina, kai jie save atpažįsta Tavo tekstuose, dėl poelgių, sprendimų, kuriuos kritikuoji. Čia yra ta teisingoji pusė, dėl ko patį ir skaito žmones, tik kai visi aplinkui jau, net aukščiausiuose valstybės postuose esantieji sklaidosi nenormine leksika, kažkaip natūraliai pradedi ieškoti kažko padoresnio.
2023-04-04 12:38
Skipper_LTU
Aš šitų chamkų į valdžią nerinkau! 😀
Esu pakraupęs, kai Seimas savo tinklapyje užsirašęs “kepurėje“ rusišką keiksmažodį! Taip ir matau britų Parlamente išsireiškiant “fuck you, you right honorable gentleman!“
Bet taip, tai irgi viena net mano priežasčių išreikšti savo panieką tokiam visiškai nearistokratiškam ir netoleruotinam jų elgesiui – ir ta kalba, kuri suprantama. Gal esu pagandintas Londono – aš labai jaukiai ten jaučiausi dėl visuotino tvyrančio mandagumo, nors provincijoje anglai skundėsi, kad londoniečiai “susireikšminę“ (arrogant) ir “grubūs“ (rude). 🙂 Ir kaskart, kai tik grįždavau į mielą tėvynę, patirdavau kultūrinį šoką dėl storžieviškumo, chamizmo, grubumo – kokių trijų dienų prireikdavę priprasti. Bet ir dabar manau, kad šitas psichočernobylis patapo jau toksine kloaka, užuot draugiškiausia šalimi regione… 😦
Ir šiaip lietuviams trys žodžiai sunkiai ištariami: prašau, atsiprašau, ačiū. O kova su patičiomis™ savo tikslais susiveda į siekį primesti kitiems savo valią ir norus: per minėtą mobingą, per bulingą, per bosingą, per manipuliavimą kalte ir gėda, per apsimestinę viktimizaciją ir panašias sociopatines praktikas.
Bet tu niekur nerasi (išskyrus viešus asmenis, kurie, kaip rašiau, piktnaudžiauja savo galia) manęs iš silpnesnių fiziškai ar socialiai tyčiojantis – žiū, net Karbauskis, kai tapo pusiau privačiu (valstiečiams gi vis dar vadovauja), mano įrašuose nebevadinamas jokiu karabasu ir pan. Nes jo galia drastiškai sumažėjusi, o politiniai oponuojantys pareiškimai dabar atitinka tautinių interesų liniją (deja, ne esamą dienotvarkę, kurią užvaldę kompradorai). Taip kad ir mano “patyčios“ yra paremtos objektyviais ir ne emociniais kriterijais (nors ir trigerina skaitytojo emociją – čia gi PRAMOGINIS tinklaraštis! 😀 ).
2023-04-04 12:42
Skipper_LTU
Jei nori padoresnio, tai va skipperltu.wordpress.com dar vieną ne tik buriuotojams tinkamą dainą publikavau. 🙂
Šio tinklaraščio kita paskirtis, bet jis ir yra keliasdešimt kartų labiau lankomas, nes kam rūpi Lietuvos įjūrinimas, kai vyksta totalus tėvynės išrūrinimas, atsiprašant?
2023-04-04 13:11
Tara Toms
Ok, tam kartui pasikalbėjom, ką norėjau pasakiau, susipratusiems, dėkui :))) Užsuksiu laiks nuo laiko ir čia ir ten, sėkmingo Tau rašymo ir gražios dienos. Bučkis.
2023-04-04 16:05
Skipper_LTU
Ačiū, kad užsukai. Atsiprašau, kad ne tą rašau. Prašau užsukti dažniau. 🙂
2023-04-18 14:20
Augustas
Jei dar neradai darbo, tai aš Tau siūlyčiau pamėginti čia:
https://labbis.lt/karjera/pardavimu-projektu-vadovas-e/
Ką Tu į tai?
2023-04-18 14:51
Skipper_LTU
“PRIVALUMAI
– Patirtis IS sistemų ir/arba paslaugų pardavimuose.
– Dalyvavimas viešuosiuose pirkimuose.“
Neturiu nei vieno, nei kito. Ir ne, čia ne “privalumai“, o esminiai reikalavimai šitai pozicijai. Esu kažkada siuntęs, tai net nesiteikė padėkoti – net nesivarginsiu ir dabar. Ačiū.
2023-04-24 13:24
Augustas
Radau dar vieną skelbimą Varėnoje netgi:
https://www.geradirbti.lt/?fbclid=IwAR2VcxUY3S2nP75FS8bCmmV9qPJDvZm7GF9ioT1HafcZTUPdfOUgPbMQoKg
2023-04-24 18:21
Skipper_LTU
Ne, čia degalinė prie senųjų Valkininkų dirbtinio žiedo – jau keletą mėnesių ieško, ir iš vietinių nieko neranda. Jei seniūnijos centre nėra darbuotojų, tai gal ten nereikia turėti seniūnijos?
2023-05-31 19:20
Augustas
Radau dar vieną vietelę:
https://www.cvmarket.lt/viesojo-sektoriaus-pardavimu-vadove-as-b2g-sales-manager-vilnius-ignitis-group-2086143?utm_medium=cpc&utm_source=facebook&utm_campaign=b2c-apply&utm_content=ignitis-public-sales&fbclid=IwAR0jSpzTJASsw1LNPSaJY1qBwYcKbnYFG5BDydabKsBDWiOLF3D8k8uG6Fo
Pamėginsi kandidatuoti čia?
2023-05-31 19:41
Skipper_LTU
Pirma, tai aš ir taip kasdien po tuziną CV išsiunčiu – tai nieko iš esmės nekeičia, kai net pokalbiui nepakviečia, o jei su HR, kaip bebūtų keista, būna gerai (aš derėtis vis tik moku), tai čingačgukai konkurencijos bijo patalogiškai, ir esu atmetamas.
Antra, su viešaisiais pirkimais nesu dirbęs – kyšių duoti nemoku.
Trečia, kai tik Igničio HR durnė karinė feministė ten iš darbo išlėks “ieškoti naujų gyvenimo iššūkių“ kitur, nes darbo skelbime pareigos rašomos pagal įstatymus vyriška gimine kaip neutralios, o ne bobiškai, kaip šitoje kontoroje savo debilišką madą demonstruoja. Nes anksčiau moteriška forma užrašymas reiškė, kad ieško moteriškos lyties, bet įstatymas gi draudžia diskriminuoti. O pas šitą analeinės giminaitę iš tos pačios palatos, tai viskas tik bobiškai. Ir ką tokia su manimi, senu pirdūnu, kalbės? Beje, esu ne vieną išsiuntęs (ten per jų portalą pildyti vis tiek reikia), tai nei ačiū, nei viso gero.
Dabar mano draugui chocholai siūlė per jų prekybos tinklą prekiauti pavogtais labdariniais generatoriais, tai paprašiau, kad dėl džavelinų paklaustų kitąkart – porą pasiimsiu, turiu motyvacijos truputį pakoreguoti šitą klaidingai vadinamą valstybę, kol VATinukai po antro šūvio nudės (kiek ir gyvena dabar tankas mūšio lauke Ukrainoje pagal statistiką). 🙂
2023-06-01 12:12
Augustas
Cit.: “Antra, su viešaisiais pirkimais nesu dirbęs – kyšių duoti nemoku.“
Viešieji pirkimai reiškia kyšio priėmimą, o ne davimą. Tai pirma. O antra, kadangi tai reiškia kyšio priėmimą, o ne davimą, tai jokios patirties nebuvimas kyšininkavimo srityje šiuo atveju reiškia pliusą, o ne minusą. 😛
Cit.: “Dabar mano draugui chocholai siūlė per jų prekybos tinklą prekiauti pavogtais labdariniais generatoriais, tai paprašiau, kad dėl džavelinų paklaustų kitąkart – porą pasiimsiu, turiu motyvacijos truputį pakoreguoti šitą klaidingai vadinamą valstybę, kol VATinukai po antro šūvio nudės (kiek ir gyvena dabar tankas mūšio lauke Ukrainoje pagal statistiką). 🙂“
O kodėl ne per rinkimus Lietuvos valdžią pakoreguoti (kad pakoreguoti reikia, tai sutinku)? Jei kandidatuotum į Seimą ar LR prezidento postą, sėkmingai būtum išrinktas. Garantuoju. 😀
2023-06-01 20:53
Skipper_LTU
Atkatai – ne mano tema, ir nieko bendro su tuo neturiu. Esu pagadintas sovietmečio ir Dekalogo žmogus.
O per rinkimus tu nieko negali koreguoti, nes renkiesi iš A varianto tik A, ir kito tau rinktis neduota – darkart paskaityk įžangą apie sorošėkus.
2023-06-03 14:03
Augustas
Cit.: “O per rinkimus tu nieko negali koreguoti, nes renkiesi iš A varianto tik A, ir kito tau rinktis neduota – darkart paskaityk įžangą apie sorošėkus.“
Tu ir būtum A tipo kandidatas, atseit, esi už ES ir už NATO, ir viskas. Kur problemą Tu čia matai?
2023-06-03 14:29
Skipper_LTU
Nes nesu A – tai yra sorošėkų šaika, o aš joje nesu. Todėl mane išvadintų vatnyku – ir tuo viskas baigtųsi, nes rinkėjui reikia primityvių atsakymų ir tiesmukų propagandinių teiginių. Jei aš A, tai kodėl prieš A, aha? 😀
2023-06-03 15:34
Augustas
Cit.: “Todėl mane išvadintų vatnyku – ir tuo viskas baigtųsi, nes rinkėjui reikia primityvių atsakymų ir tiesmukų propagandinių teiginių. Jei aš A, tai kodėl prieš A, aha? 😀“
Nes tie kiti iš tikrųjų yra ne A, o užsimaskavę “vatnykai“. Arba jie yra Rusijos spectarnybų nupirkti, nu.
P.S. Toksai V.Matijošaitis tikriausiai yra ne A (nes jei būtų A, tada A.Tapinas jo taip labai nepuldinėtų), tačiau jam vis tiek pavyko būti išrinktam į merus. Tai kodėl Tau neturėtų pavykti rinkimai į Seimą?
2023-06-03 16:17
Skipper_LTU
O aš turiu pinigų kaip Matijoškė, kad nusipirkčiau mero vietą? 😀 Kaunas ir šiaip specifinis miestelis, švelniai tariant, ir ten savivaldos rinkimuose jokios politikos niekada nebuvo ir nėra – ten lemia tik pinigai. Nes Kaunas yra Kaunas – Matijoškė atstovauja labai aiškius savo chebros korupcinius interesus, ir kai Kaunas pradėjo generuoti viršpelnius, tai tapinoidai pasakė, kad jie irgi nori. O su jais niekas dalintis nenori. Va ir ridena bačką. Ten taip viskas primityvu, kad realiai reikia atidaryti HESo šliuzus ir nuplauti nafig tą visą “degalinę“ prie greitkelio pakeliui link jūros.
2023-06-03 20:30
Augustas
O aš kaip tik radau, kur Tavo profesiniai gebėjimai galėtų praversti:
https://tiesos.lt/peder-jansen-kaip-svedija-tapo-gangsteriu-rojumi/
Ką apie tai galvoji Tu? 😀
2023-06-03 22:42
Skipper_LTU
Sakai, Švedijoje, kur santvarkoje karališkasis socializmas, yra turtingų žmonių ir jiems kilęs didelis poreikis asmens apsaugai? 😉
2023-06-04 12:15
Augustas
Cit.: “Sakai, Švedijoje, kur santvarkoje karališkasis socializmas, yra turtingų žmonių ir jiems kilęs didelis poreikis asmens apsaugai? 😉“
Bet tai koks Tu neišradingas. 😀 Nu, taigi rašo, kad policijos darbuotojų Švedijoje jau mažiau negu gangsterių. Ir jei jau gangsteriai siautėja, tai gal pats laikas pradėti saugos verslą Švedijoje? Nebūtinai tai turi būti asmens apsaugos verslas turtuoliams, kurių Švedijoje irgi pilna. Tai gali būti ir įmonių turto apsaugos verslas arba turtuolių vaikų apsaugos verslas. Arba konsultacijų saugos klausimais verslas, nu.
2023-06-04 18:19
Skipper_LTU
Tai tik reiškia, kad net įgaliojimus turinčios struktūros dirbti negali – nesitikėk, kad didesnius įgaliojimus turės privatininkai.
2023-06-05 12:37
Augustas
Cit.: “Tai tik reiškia, kad net įgaliojimus turinčios struktūros dirbti negali – nesitikėk, kad didesnius įgaliojimus turės privatininkai.“
O kam privatininkams tie dideli įgaliojimai? Visiškai užtenka tų įgaliojimų, kuriuos privatininkai turi dabar. Juk problema yra saugotinų asmenų/objektų didesniame skaičiuje, o ne (per) mažuose apsaugos darbuotojų įgaliojimuose. Kitaip sakant, paprasčiausiai čia reikia daugiau apsaugos darbuotojų/konsultantų, o ne jų didesnių įgaliojimų. Ir čia atsiveria rinka, kur, beveik neabejoju, turėtum šansų prasimušti ir Tu.
2023-06-05 21:56
Skipper_LTU
Kai jau surasi potencialių klientų (konkretūs vartotojai su konkrečiais poreikiais, kuriuos rinkoje nėra kam patenkinti) tam verslui, tada galima bus apie tai rimtai ir kalbėti. Jei to verslo Švedijoje nėra, vadinasi, nėra tam rinkos (t.y. mokių vartotojų, legalių sąlygų ir pan.).
2023-06-07 13:28
Augustas
Man čia toks įspūdis susidaro, kad Tau pavyko rasti kažkokį darbelį. Jau galiu šaukti “Valio!“, ar dar palaukti?
2023-06-07 14:42
Skipper_LTU
Mane net šiandien valstybės tarnybos portalas prametė, parašęs, kad neturiu teisės prie jų jungtis… 😀
2023-06-07 21:24
Augustas
O čia, kaip supratau, net nemėginsi:
https://www.cvmarket.lt/american-embassy-vilnius-imones-darbo-skelbimai-24411
2023-06-07 21:54
Skipper_LTU
O kam, jei aš ten atidirbau jau 1994-2008?
2023-06-15 16:31
Augustas
Pamėgink dar čia:
https://www.cvbankas.lt/naujai-atidaromai-parduotuvei-parduotuves-vadovo-es-vilniuje/1-9653045?fbclid=IwAR3VzCMqSAoUeEdjnBHiOh5v_cMu9B6SaM8nJAbHVadOCuDVv9q9mcF-uW0
Sakyčiau, šis pasiūlymas visiškai atitinka Tavo turimus prekybinius įgūdžius ir patirtį.
2023-06-15 16:46
Skipper_LTU
Ačiū. Ir aš taip maniau anksčiau, kai siųsdavau, bet tokie darbdaviai seniai taip nemano pagal faktą: “Vadovaujamo darbo mažmeninėje prekyboje patirtis“ – aš didmenininku buvau, dirbau su prekybos tinklais (key accounts).
2023-09-25 07:37
7 pardavimų motyvavimo būdai vietoje raguolio ir paraginimo rimbu | Keverzonės kreida ant grindinio
[…] Pardavėjai turi vairuoti netipinius automobilius, tikrai ne kibirinės spalvos, ir jiems turi būti rezervuotos stovėjimo vietos įmonės aikštelėje kuo arčiau įėjimo, o ne jokioms direktoriaus simpatijoms jolkoms-palkoms. […]
2024-02-22 20:18
Giedrius Augustinas
Va Tau naujas darbo pasiūlymas:
https://www.cv.lt/vadovavimo-verslo-vystymo-darbai/projektu-vadovas-e-vilniuje-1-412884373?utm_source=facebook.com&utm_medium=prospecting.dynamic&utm_campaign=BPN_ONGOING_2022_04&utm_content=TG1_karusele&fbclid=IwAR2O0GyFIjvlaTWbq6ncjfqmKhpf8MPRhIxNTJGh3mDqnlnhp_ZGyxJq5sw
Kaip tik Tau, sakyčiau. O ką Tu į tai?
2024-02-22 20:35
Skipper_LTU
Neturiu magistro laipsnio – ordinanoscas Kirkė pasisavino. 😀