Šiaulių radijo stotyje RS2 Laimonto Diniaus vedamose Sinkopėse šįkart pasiūlymas aptarti einamuosius ministrus man pačiam pasirodė ne itin įdomus ir netgi nuobodus, nes veikiau būčiau apie terorizmą pakalbėjęs (taip, po truputį dėlioju faktus dėl 2024-03-22 Crocus City Hall – tad kada nors bus ir tam skirtame Seiikan tinklaraštyje, be abejo), bet vis tiek laidos įrašas jau yra čia:
Komentarų: 45
Comments feed for this article
2024-03-27 10:28
Giedrius Augustinas
O tai kuo čia tie LR ministrai Laimontui užkliuvę, kad jis taip norėjo juos aptarti? Sorošėkai, ir tiek.
2024-03-27 10:45
Skipper_LTU
Buvo klausytojų keletas tokių pageidavimų, o jis nebuvo apgalvojęs kitų temų, tai anonsavo šitas, nes užspaudė laikas (ar jo planavimo nebuvimas). 🙂
Nors, pagalvojau, nežinau, ar labai daug klausytųsi mano postringavimų apie masinius šaudymus, kaip verbuojami teroristai, kokie kieno motyvai, kodėl Daesh (džk IS, ISIL, ISIS ir pan.) yra JAV kūrinys (kaip ir Al Queda), kodėl Budanovui kapiec (panašu, kad vis tik Danilovas perėjo į Zalūpno avataro kategoriją po GUR ir SBU apšaudymo), kodėl dabar ir Maliukui kapiec (kai prisigyrė organizavęs teroristinius aktus Rusijoje), koks tame britų vaidmuo ir pan. – sutik, tema labai specifinė, neatitinka laidos formato, žeidžia chocholų “bažnyčios“ tikinčiųjų jausmus ir įdomi tik man.
O dėl bobiausybės – taip, tu visiškai teisus, ten aptarinėti nėra ką. Tik tiek, kad mano hipotezę dėl A. Anušausko patraukimo priežasties (Seimas išties gruodį leido į Ukrainą siųsti 100 kariškių) patvirtino gen. V. Tutkus (bet po to gavo per snapą ir ėmė dievagotis ne taip suprastas ir netgi prisimelavęs). Šito aptarinėti Laimontas nenorėjo, tai toks va bendras aptarimas apie nieką ir buvo – aš net nežinau, ar prieš Seimo rinkimus išvis ką apie šitą valdžią galima čia dar parašyti kaip įprastai “grybavimo sezoną užbaigus“.
2024-03-27 13:47
Giedrius Augustinas
Cit.:”Nors, pagalvojau, nežinau, ar labai daug klausytųsi mano postringavimų apie masinius šaudymus, kaip verbuojami teroristai, kokie kieno motyvai, kodėl Daesh (džk IS, ISIL, ISIS ir pan.) yra JAV kūrinys (kaip ir Al Queda),…”
Sakyčiau, kad Talibanas buvo amerikiečių kūrinys, o Al Qaeda, kuri iki 1989 m. nebuvo jokia teroristinė organizacija, jau po 1996 m. buvo jau Talibano nukrypimas nuo amerikietiško kurso, toksai savarankiškas, jau nepriklausomo nuo amerikiečių Talibano kūrinys.
O dėl ISIS, galbūt ją ir įkūrė amerikiečiai, ir jie įkūrė tikriausiai tam, kad susidorotų su Asado režimu Sirijoje, tačiau netrukus dėl labai didelio papildymo iš buvusių SSRS šalių ją perėmė ruskių spec.tarnybos. Ir dabar ISIS kontroliuoja ruskiai, sėkmingai nukreipinėjantys juos prieš amerikiečius.
2024-03-27 13:54
Vytautas Diekontas
Aukščiausius sluoksniuos kontroliuoja tie, kurie pinigus moka. O jau žemesniam lygmeniui užtenka ir opiumo ausims…
2024-03-27 16:19
Skipper_LTU
Opiumas irgi Putinas, nu.
2024-03-27 16:16
Skipper_LTU
Švelniai tariant, tai ne visai taip, o greičiau netgi priešingai. O bet tačiau kadangi esu kiek užimtas dabar visokiomis nesąmonėmis, tai gal tu nepamiršk ateiti su šituo komentaru į Seiikan, kai jau bus ten įrašas apie teroristinį išpuolį Crocus. Kada nors. Gal Patreon bus anksčiau, bet ne šiandien ir ryt, nors medžiagos rašymui jau sukaupta. Nors man gerokai įdomiau apie karate rašyti, o dar įdomiau apie Goju-ryu. 🙂
2024-03-27 16:46
Giedrius Augustinas
Cit.: ”O bet tačiau kadangi esu kiek užimtas dabar visokiomis nesąmonėmis, tai gal tu nepamiršk ateiti su šituo komentaru į Seiikan, kai jau bus ten įrašas apie teroristinį išpuolį Crocus.”
OK. Lauksime įrašo Seiikan’e apie išpuolį Crocus’e.
P.S. Negi Tau pavyko rasti kokį darbelį, kad rašai apie nesąmones, kuriomis dabar Tau tenka užsiimti? 🤔
2024-03-27 17:01
Skipper_LTU
Priešokio ekonomikos laikais aš ir dirbu prišokamai – juolab, kad mano amžiuje niekas tokių “senių“ jokiam nuolatiniam darbui nebesamdo. Chaltūrkė yra – chaltūrinu. Nėra – rašinėju blėnis į tinklaraščius (gerai, kad į Seiikan prirašyta iki vasaros, o SkipperLTU – mėnesiui į priekį). 😀
2024-03-27 11:31
Vytautas Diekontas
Seimas leido siųsti ištisą karinį dalinį, o ne fiksuotą skaičių, t.y. 100 kerių…
S…..os
2024-03-27 11:58
Skipper_LTU
Galima įrašyti 100, o po to “išplėsti pagal poreikį“. Gal pradėkime siuntimą nuo juodadiržių grybauskaičių ir patriotų landsbergiukų? Nes FABams kaip ir vienodai, kuriuos ten į gabalus išdraskyti – elitinius ar runkelinius.
2024-03-27 13:52
Vytautas Diekontas
Ui, tu baik… Kokis rasistas… 😀
2024-03-27 16:18
Skipper_LTU
Giedrius visus sorošėkus vienodai apšaukė, tai nediskriminuoja. 😀
2024-03-27 16:49
Vytautas Diekontas
Prasideda pilosopiniai išvedžiojimai… 😀
2024-03-27 17:41
Skipper_LTU
Filosofiškai žiūrime į tai, ką šiam momentui turime:
* dėl natūralių priežasčių ne tarnybos metu numirė lenkų brig.gen. Adam Marczak, kuris vadovavo Europos ekspedicinio korpuso štabui, kurio nėra;
* ir dar krūva lenkų kariškių iš chemikų ir spec.pajėgų per pratybas, kad jas net nutraukti teko – sako lenkų gynybos ministerija, kad neatsargiai ten jie su petardomis žaidė;
* Zalūpnas (plokščiapadis nacistukas Valera – netinkamas karo tarnybai) seniai išsiųstas į Londę ambasadoriumi – iki šiol kredencialų neįteikė;
* Danilovas (Ukrobormanas), kiną Huėjų taip ir išvadinęs, išsiųstas į Norvegiją po posėdžio GUR ir SBU štabe, kuriuos sugriovė cirkoniais SBU dienos proga (miačikas irgi užsizalūpino ir perėjo į avatarų kategoriją?);
* Kuleba (Ukroribentropas) verkia, “vitaminukai“ nepadeda, kad fricai nebepriima įžeidinėjimų ir neduoda terorizmui raketų Taurus;
* Sūrskio (Ukrovermachtas) seniai niekas irgi jau nebematė – visus įsakymus pasirašinėja l.e.p. Tolikas B.;
* Budanovas (Ukroabveras) visada atrodo vienoduose CGI stiliaus klipuose kaip pripūsta sekso lėlė pederastams, bet jis ir gyvas debilu atrodė, o žmoną buvo pigiau nunuodyti, nei mokėti už tylėjimą, koks britas iš MI-6 tenkino jos seksualinius poreikius kartu su vokeliu (ir gal britas jau pats užsip*so…);
* Maliukas (Ukrogestapas) prisigyrė, kaip jie žudė civiliokus Rusijoje (su techninėmis detalėmis), bet pažadėjo neprisipažinti (citata) – anot FSB vadovo, šis tapęs jau irgi legaliu taikiniu;
* Narkūša (Ukrofiureris) nebeišlenda iš bunkerio (vis tiek kanalizacija užliejo Rados prospektą Kijeve…) ir dabar net iš šalies neturi kur išvykti vizito, nes niekas jo nebekviečia (o tai po jo rankos paspaudimo visus arba iš darbo atleidžia, ar prostatos vėžį diagnozuoja, o vargšei princesei Ket vietoje prostatos – papilvėje, tad karališkas inkubatorius išėjo iš rikiuotės);
* anksčiau paskirtus 300 milijonų išnaudojo avansu, tad Ukroreichas nieko negaus – verkia, kad TVF duotų, bet tie duos tik skolų TVF einamiesiems mokėjimams padengti;
* RF ambasadorius JAV Antonovas buvo pakviestas į State Dept. “pokalbiams ir konsultacijoms“ – “patys dabar ieškokite būdų deryboms“, kaip sakė V. Putinas;
Šiaip gailima tęsti, bet, FILOSOFIŠKAI IŠVEDŽIOJANT, tai nepasakiau nieko naujo, ko neprognozavau anksčiau, kad SUHS kaput – tik gerokai greičiau, nei paskaičiavau. 😀
2024-03-27 18:26
Vytautas Diekontas
Klaysykit, filosofiškasis Genocvale, jūs savąsias įžvalgas suderinot su naujuoju.-ąją naciopnalinio saugumo asaba (tiesa – ar jau torim tokią?)? O tai anuos tuoj aparpalis ištiks… Jeigu, aišku, įdėmiai įsiskaitys iki pat prasmės šaknų… 😀
2024-03-27 18:34
Skipper_LTU
Džiugu, kad mane skaito tik tokie vatnykai kaip tu. 😀
2024-03-27 20:47
Giedrius Augustinas
Cit.: ”Narkūša (Ukrofiureris) nebeišlenda iš bunkerio (vis tiek kanalizacija užliejo Rados prospektą Kijeve…) ir dabar net iš šalies neturi kur išvykti vizito, nes niekas jo nebekviečia (o tai po jo rankos paspaudimo visus arba iš darbo atleidžia, ar prostatos vėžį diagnozuoja, o vargšei princesei Ket vietoje prostatos – papilvėje, tad karališkas inkubatorius išėjo iš rikiuotės);”
Prašyčiau platesnio paaiškinimo dėl tų atleidimų iš darbo, paspaudus ranką V.Zelenskiui. Kas ten tokio paslaptingai mįslingo yra, kad visus, kurie paspaudę ranką V.Zelenskiui, atleidžia iš darbo?
2024-03-27 20:53
Skipper_LTU
Nežinau, kaip tas efektas vadinasi (gal Barbros Streisand: https://en.wikipedia.org/wiki/Streisand_effect ), bet va tokia visų sutapimų virtinė, kuri ištisai kartojasi.
Logiškai galvojant, tai galima būtų neigti – ir neiškart pasireiškia sutapimai, ir ne visi susirgo (pvz. Viktorija Nuland ir Pasišiaušėlis Boria), o kiti susirgo, bet jų neatleido (kaip Pentagono juodas), ir gal yra neskelbiamų bei neakcentuojamų. Tačiau kol kas toks memas yra apie “Zelenskio rankos paspaudimo prakeiksmą“: https://dzen.ru/a/ZcSxMYJfjlZ473OT 😀
2024-03-27 21:56
Vytautas Diekontas
Posakis gi yr: “Проклятием заклеймённый“..
2024-03-27 22:20
Skipper_LTU
Na, su narkomanais dar ir išvis geriau neprasidėti… Ypač va tokiais: https://www.youtube.com/watch?v=_zNFa79jn0k – šitos grupės koncerte įvyko teroristinis išpuolis kovo 22-rą, o daina parašyta 2012 metais. Tekstas pranašiškas – ne vien dalis apie Neroną…
2024-03-27 18:42
Vytautas Diekontas
Dar vienas….
Jau buvo čia skrajūnų erdvės skaitmeninės, kai mane, tremtinių vaiką, vatniku ir putinoidu išvadino… 😀
2024-03-27 18:45
Skipper_LTU
Putinas yra gudrus KGBistas – jis nuperka už rublius būtent tokius kaip tu tremtinių vaikus!
Nes tokius kaip aš tai kam pirkti? Aš ir taip vatnykas, nu. 😀
2024-03-27 18:58
Vytautas Diekontas
Rublius, sakai… 😀
Yra dar kažkur pundelis TSRS laikų… 😀
Indomu, kokiu kursu būtų galima tuos užslaptintus XXX nupirkti? 😀
2024-03-27 19:11
Skipper_LTU
Nebent numizmatams – nežinau, pasidomėk kokiame blusturgyje. Tie jubiliejiniai metaliniai vienrubliai ne tik su Leninu kiek brangesni – vien pagal metalo kainą. 😀
2024-03-27 22:34
Vytautas Diekontas
O plikas klounas į gentvilioką panašus…
2024-03-27 22:35
Skipper_LTU
Tai jų čia tikrai užtenka – ir visi tokie siaubūnai.
2024-03-29 15:59
Giedrius Augustinas
Čia man dar toks keistas klausimas iškilo. Dabar per TV smarkiai reklamuojami tie 4 proc. nuo BVP. Kas čia dabar mums tuos 4 proc. nuo BVP gynybai skirti siūlo? Ir kokio velnio tie 4 proc. nuo BVP gynybai siūlomi? Ką tie 4 proc. nuo BVP padėtų padaryti? Ukrainiečius paremtų jų kovoje su ruskiais ar kaip?
2024-03-29 16:39
Skipper_LTU
Nes jau sutarti ir taip gerokai per aukšti 3 proc. dar ne taip greitai sužlugdo Lietuvos socialinę sistemą – būtina sorošėkams prastumti 25% dar didesnes išlaidas, tad bus galima ir daugiau nuvogti iš finansinių srautų, ir greičiau Lietuvos aktyvus prichvatizuoti užstatams kreditavimui šitos beprotybės.
2024-03-29 16:40
Skipper_LTU
Ai, dar pamiršau: siūlytojai siunčia naglosaksams žinutę, kad paremtų verčiau juos, nei esamą šaiką. 😀
2024-03-30 10:15
Giedrius Augustinas
Cit.: ”Ai, dar pamiršau: siūlytojai siunčia naglosaksams žinutę, kad paremtų verčiau juos, nei esamą šaiką. 😀”
Kad ne PIŠ siūlo, tai jau supratau. Bet tada kas tie 4 procentų nuo BVP siūlytojai? Socdemai, R.Karbauskis ir kiti kairieji? Nepanašu į juos.
Tad lieka V.Sinica su savo bendrapartiečiais? Jei ir ne jie, tada jau nežinau, kas čia per (nauji?) sorošėkai, katrie konkuruoja su esama Šaika.
2024-03-30 11:05
Skipper_LTU
Ne, čia yra ta pati panelė, tik kita suknelė – norima pavogti daugiau, užsakius propagandai naudojamą pseudo-apklausą (iš neaiškios manipuliavimo viešąja nuomone kontoros):
– iš https://ve.lt/gyvenimas/milijardines-islaidos-gynybai-iskelta-4-procentu-iniciatyva
Čia ta pati šaika, tik jos agresyvesnė ir godesnė link mūsų pinigų bei didesnės valdžios besiveržianti gauja, nes esama dar nepakankamai “aktyvi“ (cituojant PIŠ apie A. Anušauską) – kitos partinės gaujos tame nemato finansinio intereso, todėl nesidrasko.
2024-03-30 12:02
Giedrius Augustinas
Cit.: ”Čia ta pati šaika, tik jos agresyvesnė ir godesnė link mūsų pinigų bei didesnės valdžios besiveržianti gauja, nes esama dar nepakankamai “aktyvi“ (cituojant PIŠ apie A. Anušauską)…”
Jeigu taip siekiama ir naglosaksų paramos, tai šita sorošėkų gauja – debilai, nes jie kartu su 4 proc. gynybai siūlo sukurti karinę pramonę Lietuvoje, o naglosaksams ta Lietuvos karinė pramonė būtų konkurentė. Kadangi konkurentų naglosaksų karinei pramonei nereikia visiškai, tai naglosaksai šitų debilų sorošėkų gaujos ne tik neparems, bet dar ir per galvą duot gali. O gal vis tik parems – tarkim, paremtų (jei paremtų, aišku) kad ir dėl tos priežasties, jog pačių (sic!) naglosaksų karinė pramonė nepajėgia patenkinti visų ginkluotės ir amunicijos poreikių, kurie išaugo dėl karo Ukrainoje? Kaip Tu galvoji?
2024-03-30 12:37
Skipper_LTU
Nieko jie čia sukurti neketina – jie ketina pasisavinti dar papildomai 25% karui su rusais skirtus ir iš mūsų atimtus pinigus. 🙂
Tai tik reiškia, kad bus prichvatizuota Giraitės šovinių gamykla (reikia efektyvių čingačgukų – “valstybė“ nesusitvarko, pamatysi!). Dalis dabar visokius “žaislus“ gaminančių įmonių gaus “karinės paskirties“ sertifikatus ir atitinkamai užsakymus, per kuriuos tiesiogiai bus perkama jų produkcija vietoje viešųjų pirkimų.
O naglosaksų pramonė nepajėgia gaminti, nes neketina nieko gaminti, bet įsisavinti (pasisavinti) tam skirtus pinigus – taip veikia finansinis kapitalizmas! 😀 Juolab, kad visi pramonininkai žino: tai DABAR išaugęs poreikis, bet kol pradėsi – reiks investuoti, o tada, žiūrėk, ir karas baigsis, ir kur visą tą turtą su produkcija dėsi (o dar ir skolas už kreditą teks mokėti)? Todėl užkraunami esami pajėgumai, bet negaminama daugiau.
Jei mūsų “pramonininkams“ šita klaidingai vadinama valstybė duos pinigus “investicijoms“ (skaityk apie plyno lauko – LOL), tai jie mielai gerą dalį įsidės į kišenę, o po to žiūrės, ką čia pastačius, ką galima bus parduoti vėliau, ir kad viskas atsipirktų jau projektinėje stadijoje. Gamyba ten paskutinėje vietoje.
Verslo tikslas yra tik pelnas, o ne kitų uždavinių sprendimas, kurie paprastai yra valstybės uždaviniai (infrastruktūra, darbo vietos, socialinės problemos ir t.t.). Šita klaidingai vadinama valstybė sau tokių uždavinių irgi nekelia.
Todėl būk ramus – niekas čia jokios karinės pramonės neketina kurti, o sukurti eilinę masinę viešųjų finansų išvogimo schemą. Dėl tokio tikslo naglosaksai visada yra tik už! 😀
2024-03-30 13:54
Giedrius Augustinas
Cit.: ”Juolab, kad visi pramonininkai žino: tai DABAR išaugęs poreikis, bet kol pradėsi – reiks investuoti, o tada, žiūrėk, ir karas baigsis, ir kur visą tą turtą su produkcija dėsi (o dar ir skolas už kreditą teks mokėti)? Todėl užkraunami esami pajėgumai, bet negaminama daugiau.”
Bet juk kai kurią karinę produkciją galima visai neblogai panaudoti ir civiliniame gyvenime. Pvz., karišką avalynę būtų galima panaudoti turistinių žygių mėgėjams ar policijai apauti, lengvuosiusius pėstininkų ginklus, tiksliau, karui pasibaigus atsiradusį jų perteklių būtų galima atiduoti policijai ir SWAT tipo daliniams (atitinkamai pakeitus karinius šaudmenis į policijos tipo šaudmenis), žvalgybinius ir kitus mažuosius dronus būtų galima pritaikyti, tarkim, paklydusių turistų paieškai (o taip pat ir geografinių žemėlapių sudarymui, ugniagesiams-gelbėtojams ieškant po griuvėsiais įstrigusių žmonių ir pan.), didelius dronus būtų galima pritaikyti civilinių krovinių gabenimui į atokesnes vietas. Ir t.t., ir pan. Jau nekalbant apie vadinamąsias dvigubos paskirties technologijas, kurių pats pavadinimas sako apie pritaikymą ir karinėms, ir civilinėms reikmėms. Netgi tankus, kurie šiaip jau yra karinės paskirties puolamosios mašinos, būtų galima (savaime suprantama, atitinkamai pakeitus bokštelį) panaudoti ugniagesių-gelbėtojų darbe, o taip pat ir statybose, kelių tiesime ir t.t.
O pramoninkai į tai ką? Vis dar nesutiktų investuoti į karinės pramonės pajėgumų didinimą?
2024-03-30 14:52
Skipper_LTU
Čia truputį yra mitas apie tą investavimą į verslą – nežinau, ar esu rašęs anksčiau tinklaraštyje kur taip pakeliui, nes atskirai gal nerašęs (o gal ir rašęs, tik pats nebepamenu, kiek čia visko prirašęs… 😀 ).
Tas sąlyginis verslininkas investuoja kapitalą, kad sukurtų produktą per tris gamybinius veiksnius (žemė, darbas, kapitalas), kurį parduos, tikėtina, rinkoje aukštesne kaina ir taip gaus pajamas (naudą), kurios padengs jo patirtas sąnaudas, iš to dalį nusavins valstybė (rašiau ir rašiau…) ir dar jam kažkas liks (pelnas, kuris yra jo motyvatorius, o jei ne – tai ne apie verslą kalbame). Toliau yra detalės apie palindimą po kaina (rašiau), sąnaudų mažinimą (rašiau “ant pirštų“) ir t.t. (rašyti galima vien apie tai, bet kam čia rūpi). Kapitalas būna nuosavas (jau pavogtos dotacijos bei subsidijos, arba pačių sutaupytas – visi tiek prasiskolinę jau, kad šitos “suvalkietiškos“ koncepcijos ekonomikoje nebesupranta) arba svetimas (skolintas, t.y. kreditai ir obligacijos, arba gautas mainais už teises į aktyvus, t.y. akcijas).
Bet čia turime finansinį dar kapitalizmą, kur pramonę užvaldę bankininkai (anksčiau kapitalistai buvo fabrikantai ir bankininkai, o dabar visi verslai yra finansininkams įkeisti arba tiesiogiai nupirkti per įmonių akcijas), ir jei jie gali iš pinigų gauti pinigus be tos tarpinės ir terliotis verčiančios gamybos, tai jie tą ir padarys – JAV visos subsidijos gamybai buvo pasisavintos ir nuėjo spekuliacijoms į biržą, dėl ko buvo sukeltas kapitalizacijų burbulas, kvaišenoms pezant, kaip ekonomika kyla, nors realiais skaičiais toji smunka ir toliau (net Elonas savo Teslos kapitalizaciją ir pelningumą padidino ne gamybos ir pardavimų auginimu, o banaliai paspekuliavęs bitcoinais, kas yra visiškas LOL esamo neoliberalizmo ir finansinio kapitalizmo karikatūrinis paveikslas).
Maža to, jokie bankai neinvestuoja niekur – jie pinigus tik SKOLINA UŽ UŽSTATĄ (todėl ir NT brangsta tame tarpe). O investuojama per IPO – pirminį akcijų pardavimą rinkoje arba akcijų biržoje. Nes skolas reikia grąžinti (garantijai tam ir imamas užstatas), o investicijų atveju praradimo riziką prisiima sau investuotojas (iš dalies apsidrausdamas akcijų likvidumu antrinėje biržoje).
Jei gamybininkas neturi ko užstatyti ir pasiskolinti iš banko, tai jokių pinigų jis savo norimai investicijai negaus, nes bankas neužsiima investicijomis, jis yra kreditavimo įstaiga, kuri balansus suveda įkeičiamu turtu (esi buhalteris, žinai pats, kur kas surašoma balanse). O apie lietuvišką akcijų ir IPO rinką šioje “uabų Lietuvoje“, žinia, ne tik padorioje kompanijoje nėra ko kalbėti, o nepadorioje kalbama tik apie makles, kiek nepadoriai iš šitos klaidingai vadinamos valstybės buvo pasisavinta pinigų prOjektui kaip “investicijai“. Kad bankai investuoja į gamybą – tai glušių propagandonų parduota pasaka mulkiams (paklausyk visokių mauricų su mačiuliais – dva debyla eto syla), bet taip, deja, dabar mokoma “ekonomikos“ pseudo-universitetuose (aš pataikiau ant to lūžio laikotarpio, kai jau mačiau, kaip viskas eina supratime į šikną – bukalaurių karta atėjo jau į valdžią…).
Norint keisti šią ydingą ir neproduktyvią (tiesiogine prasme) bei neefektyvią (nes kapitalas banaliai išvagiamas arba iššvaistomas) sistemą, tai reikia keisti ir mūsų santvarką (ne esamą “kapitalizmą“ atgal į “socializmą“, nes JAV podepresinis ekonomikos stebuklas, ko pasekoje jie tapo hegemonu po karo, yra įgyvendintas keinsizmas, bet ir tai konkurenciją prapylė jau 70-aisiais, po ko apmulkino durnius sovietus, kurie išsivijo tikrus bolševikus ir stalinistus, ir ėjo va bank per totalų prasiskolinimą, vadinamą reigonomika, apie ką esu jau irgi rašęs, bet kas gi mane čia skaito…).
O čia net istorijos niekas irgi nebesimokęs – juk tiek kraugeriai čekistai buvo ne apie buržujų ir “liaudies priešų“ masines žudynes (iš kur tiek psichopatų pririnkę – gamtoje neįmanoma!), o buvo apie pramonės bei bankų kontrolę po neefektyvios 1917 metų politinės valdžios, kuri nuvedė šalį ne tik į ekonominę katastrofą pasaulinio karo fone, bet ir buvusio suvereniteto praradimą (intervencija 1918 kovą ir šios dėka gimusi baltoji “kontrrevoliucija“ ir kilęs Pilietinis karas, kurį ne bolševikai gi sukėlė prieš save, buvo apie milžiniškas Rusijos skolas Antantei, siekiant “sąjungininkams“ užvaldyti dar ir Rusijos išteklius – nieko naujo ir dabar, tik ne bolševikai Ukrainoje prieš Antantės NATO kariauja).
Ir spalio perversmas, pervadintas į socialistinę revoliuciją vėliau, tai buvo dar ir gilių socialinių problemų būtinas sprendimas (antraip jokia saujelė perversmininkų iš marginalų partijos nebūtų išsilaikiusi – vien eserų buvo 10 kartų už juos daugiau, kuriuos gi ir nuvertė!), kai Laikinoji Vyriausybė ir vėl jį sabotavo (taip sutapo, bet po 1861 metų baudžiavos panaikinimo tie metai iškrito eiliniam kaimo bendruomenių žemės perdalinimui, nes Rusijoje žemė priklausė bendruomenėms, o ne kaip pas ūkininkams, ir Stolypino buožiškos reformos nebuvo užbaigtos bei netgi sukėlė dar didesnes socialines įtampas kaime, kuo pasinaudojo bolševikai, menševikai, eserai ir anarchistai, raginę “juodąjį perdalinimą“, nebelaukiant valdžios malonės pagal kažkokias naujas taisykles, todėl vienas iš pirmųjų keturių bolševikų dekretų ir buvo tas įteisinimas, t.y. apie žemę – valstiečiams!).
Tai, žinai, aš ne tik nacionalistų čia Lietuvoje nematau, kad supurtytų kompradorinį elituką, bet nematau ir jokių paskatų kokiai patriotų (beje, Rusijos genštabas palaikė bolševikus kaip patriotus ir Rusijos gelbėtojus – juk vien ką monarchistas gen. Brusilovas ten reiškė, gi ne vakarykščiai teroristai staiga išmoko karybos, nors jų tarpe Frunzės gabumai išties atsiskleidė!) Ypatingai komisijai kovai su sabotažu (!) ir kontrrevoliucija, kaip čekistai juk ir vadinosi pilnai, ir kam ta YK (rus. ČK) buvo sukurta, vėliau gavusi įgaliojimus (rus. mandatą) ir taikyti represines priemones, jei kitaip neišeina (šautuvas gimdo valdžią, kaip vėliau pasakęs kinų Mao).
Tik mūsų atveju tai būtų ne socialistinė “revoliucija“, o liberalioji (nes joks marksizmas Lietuvoje neprigijo nei po vieno pasaulinio karo, kadangi lietuvio sodiečio, mėgdžiojant prakutus ir lenkų šlėktas, mentalitetas yra kitoks, nei rusų valstiečio, pripratusio šimtmečiais prie bendruomeninių santykių) – ne esamų pseudo-liberalų prasme, veikiau kaip nacional-liberalo dr V. Kudirkos priesakais: “tegul dirba tavo naudai ir žmonių gėrybei“.
Čia ir tavo tam mano aptartam jau distributizmui vietos atsirastų, nes ne tik rentos būtų mokesčiais atimamos (A. Smith, D. Ricardo et al), bet ir visam SVV nebūtų leidžiama valstybės peraugti į stambų kapitalą (ir oligarchiją), iškart (!) nacionalizuojant tokio verslo peraugimą, perimant jį valstybei (o ne atbulai, kaip dabar), ir, sakyčiau, buržujai netgi būtų suinteresuoti (papirkti!), nes nereikėtų sukti galvos, kaip savo išvystytą verslą parduoti kam, kai yra visada pinigų turintis pirkėjas, ir kainos aiškios pagal kapitalizaciją. Ir iš šitų “viršpelnių“ galima sukurti tą vadinamą gerovės valstybę, perskirstant infrastruktūrai, socialinei sričiai (tame tarpe ir UBI) ir kitiems “laisvo turgaus“ davatkėlėms nesuprantamiems iššvaistymams (nes, kaip rašiau, ne verslo reikalas socialiniai ir infrastruktūriniai reikalai – jų reikalas uždirbti pelnus, ir tik pelnus, ir nieko, išskyrus pelnus).
Čia marksizmas? Ne, čia yra klasikinis liberalizmas, kur žmonių iniciatyva laisvoje rinkoje atsiskleidžia, neleidžiant taip pat įsisiautėti kapitalistams. Ar tokioje sistemoje, kartais vadinamoje valstybiniu kapitalizmu, grįžtant prie idėjos apie nacionalinės gynybos pramonės finansavimą, yra ne tik teorinių galimybių? Taip – būtent va tokiu privačiu ir valstybės užsakymų bei finansavimo principu veikia dabar Rusijos karo pramonė, kuri tempia paskui save ir likusią ekonomiką, ir “durnas Putinas“ sukūrė Rusijos ekonominį augimą bei šalies ekonominį ir finansinį savarankiškumą vietoje buvusio išvaginėjamo žaliavinio priedo prie Vakarų ekonomikų, kai pas mus viskas griaunama ir toliau, nes mes darželinukai, palyginus ne tik su europiečiais (kas pasakė Šv. Romos imperija ir Habsburgai???), bet ir su jankiais ir britais (naglosaksai – yra agresyviausia ir sukčiausia homo sapiens padermė).
Jei kas to nemato, tai tegul į bažnyčią neina, nes patirs smurtą, anot patarlės… 😀
2024-03-30 16:55
Giedrius Augustinas
Cit.: ”Bet čia turime finansinį dar kapitalizmą, kur pramonę užvaldę bankininkai (anksčiau kapitalistai buvo fabrikantai ir bankininkai, o dabar visi verslai yra finansininkams įkeisti arba tiesiogiai nupirkti per įmonių akcijas), ir jei jie gali iš pinigų gauti pinigus be tos tarpinės ir terliotis verčiančios gamybos, tai jie tą ir padarys…”
Bet tai prekių ir kitų paslaugų gamyba vis tiek turi vykti, juk privaloma gaminti bent jau pagrindiniams poreikiams patenkinti – maistui, aprangai, namui, transportui, vaistams, … Ir netgi bankininkai šitą supranta ar bent jau turėtų suprasti, nes kas iš tų pinigų, jei už juos negali nusipirkti pagrindinius poreikius patenkinančių dalykų.O tuos dalykus juk turi kažkas gaminti. Tad gamyba norom nenorom net bankininkams turėtų rūpėti, nes juk ir jiems patiems pavalgyti, apsirengti, stogą virš galvos turėti irgi reikia. Taigi net ir bankininkai turi ar bent jau turėtų ieškoti kažko (pramonininkų?), kas galėtų gaminti pagrindinius poreikius patenkinančias prekes ir paslaugas, ir į tą pagrindinių prekių ir paslaugų gamybą įdėti (investuoti?) kažkiek pinigų. Tokiu būdu ciklas ”pinigai-prekė-pinigai” vis tiek turėtų kažkaip veikti, net ir esnt dabartinio finansinio kapitalizmo sąlygomis.
2024-03-30 17:14
Skipper_LTU
Ne, jiems tai nerūpi – joks kapitalistas nesprendžia uždavinių, kurie yra tik valstybės kompetencijoje. Jokiam bankininkui nerūpi, ar tu rytoj turėsi maisto, ir ką reikia fabrikantui gaminti – viską galima NUPIRKTI. Pažiūrėk, kiek importo mūsų prekybcentriuose, o JAV išvis tik dolerius spausdino, o viską importavo, ir jei taip toliau, tai ir dolerius būtų pavedę patiems kinams sau atsispausdinti. 😀
Princesė = vartotojas (namų ūkiai); caras = valstybė; pirklys = verslas: https://www.youtube.com/watch?v=Elmg1HbdA-A 😉
2024-03-30 19:48
Skipper_LTU
Žiūriu, kad JAV skelbiama: atstatyti Baltimorės tiltą prireiks… 10 metų! :::facepalm:::
Rusijai Krymas vėl priklauso mažiau nei 10 metų, o taip vadinamą Krymo tiltą (geroooookai didesnį, ilgesnį ir ne tik autotransporto, bet ir geležinkelio) pasistatė “neįmanomame“ dumblo grunte per… žiūrime vikę:
JAV ne tik elito, bet ir ekonomikos ir bendras DEGRADACIJOS lygis yra tiesiog nebesuvokiamas – ypač man, dirbusiam jankiams 14 metų (prie Bušo to nebuvo! ©) ir tikėjusiam reigonomikos bei visomis to amerikietiško gyvenimo pasakaitėmis. Laimontas ir dabar tuo JAV moraliniu ir ekonominiu žlugimu patikėti negali, todėl per Sinkopes net apie tai neišeina su juo kalbėti.
NATO, kurioje atšventėme 20-metį (įrašas yra Patreon) perpuvusi per visur: technika brangi, griozdai ir nebetinkama toje klimato ir geografinėje juostoje intensyviam karui (patys apie tai rašo, net britai apie savo čelendžerių tankus); arsenalai išsemti, amunicijos pagaminti nebesugebama, finansai baigėsi, ekonomikose recesija; karių išstatyti visa NATO sugeba pasiskaičiavę ne daugiau, nei rusai pirmame invazijos etape, o rusai dar ir permesti 80000 faktiškai mechanizuotų pėstininkų į bet kurį tašką sugeba per nepilnas tris paras, kaip parodė 2021 gruodį, ir dar didina reguliarios kariuomenės dydį; ir t.t.
Nu bleaaaa… Laku burboną Wild Turkey 81 ir verkiu.
Daugelis nemanė, kad sulauksime SSRS žlugimo, o aš nemaniau, kad Šaltąjį karą laimėjusi JAV taip sparčiai po to degraduos, kai kinai taps pirmąja ekonomika pasaulyje – o dar neaišku, kas bus po jų rinkimų, nes dempartija tikrai klastos rezultatus, o tada ką? Pilietinis karas?
Kokia dar pergalė prieš ruskį Ukrainoje, nesikeikiant, jei jau narkūša Zelibobikas atsisako faktiškai Krymo, pezėdamas apie 2022 metų sienas vietoje 1991 (vėluoja su savo BATNA ir ZOPA pustrečių metų, durnelis!). Tai mums reikia spirti (antraip – reikės po to jau pakarti) mūsų šaiką nuo valdžios ir skubiai spręsti jų prišikimus vidaus ir užsienio politikoje. Nėra kam.
2024-03-30 19:57
Skipper_LTU
Dėl Ukrainos pasakysiu isteriškų glušių nesuvokiamą tiesą: tie, kas dabar pasisako ne už nedelsiamas derybas ir karo nutraukimą (ne paliaubas!), yra Kremliaus agentai (nesvarbu, ar per durnumą, ar sąmoningai už pinigus arba sąmoningai kaip debilai), nes pasisako, kad jokios Ukrainos išvis nebeliktų – va kokia dabar brukama BATNA prie nykstančios ZOPA, kur Ukraina būtų sumažinta teritorija, bet išliktų demilitarizuota ir denacifikuota su galimybe atsikurti, o ne išvis išnykti iš žemėlapio kaip RF subjektas kokios Čečėnijos, ir tai regionais išdraskytos, teisėmis, ko net prie bolševikų nebuvę, nes tie Ukrainos SSR dirbtinai sukūrė ir rusiškomis teritorijomis.
Pasikartosiu: jei 1991 metais Ukrainos ir Rusijos siena buvo demarkuota etniškomis teritorijomis pagal JTO principus – tai Ukraina būtų maždaug Baltarusijos dydžio ir jokio karo su Rusija dabar nevyktų, nes jokia Galycija, užgrobusi per du maidanus Kijevą, nebandytų prisiūti sau likusią rusišką “ukrainą“, kadangi tuomet pultų tiesiogiai Rusiją, o ne menamą Ukrainą. Ko ir mūsų sodžiaus jovarams nesuprasti.
2024-04-01 13:49
Skipper_LTU
Ukroreichui po vakar tikrai kaput – įrašas Patreone: https://www.patreon.com/posts/101476451
2024-03-31 14:10
Giedrius Augustinas
Žiūrėk, puiki iliustracija Tavo žodžiams apie gamybą Vakaruose:
https://www.vz.lt/verslo-valdymas/2024/03/31/miele-traukiasi-is-vokietijos-ta-pati-planuoja-daryti-ir-stihl?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR3vA0uFTogfnx8rkNhcmeFJcFpo01exdMQkziK0b3mjyamDvU7WzR4rsGQ_aem_AS9WuassAivtWyqi-MY3uPWU2Xi2S3dywEK-8USgmy4qXCt_3HsiIFzIBJRhWXO5zqVFiVHZelZ6Pjsl96cPpNZ-#Echobox=1711876914
2024-03-31 15:57
Skipper_LTU
Taip, vienas iš daugelio, deja, pavyzdžių.
2024-03-31 14:13
Giedrius Augustinas
Su Velykomis Tave. Kad sektųsi rasti, ko ieškai, ir visi geri bei dorybingi Tavo sumanymai Tau pavyktų.
2024-03-31 15:57
Skipper_LTU
Ačiū! Mumi jumi irgi to!
2024-04-01 07:31
Blėnys: kalendoriaus reforma, NATO jubiliejus, vėl rengiamas valdžios perversmas | Keverzonės kreida ant grindinio
[…] Velykų per savaitę nuo praeito įrašo, neskaitant man pasirodžiusių šįkart nuobodokomis RS2 radijo stoties Sinkopėmis, kuomet Laimontas pasiūlęs ekspromtu aptarti dar ir kiek ankstokai šią niekaip nenusibaigusią […]