ĮSTATYMU REIKALAUJAMAS OFICIALUS PERSPĖJIMAS: ŽEMIAU PUBLIKUOJAMA NEAPMOKĖTA POLITINĖ REKLAMA (jei kas tokią išvis įžvelgtų)
Sako, jei labai niežti, tai pasikasyk.
Jei niežti balsuoti, tai čia jau bėda, nes pasikasymas nuo to nepadės, tad teks kėblinti išmesti savo užbrauktą kryželį ant tam skirto popierėlio į balsadėžę.
Toks procesas taip vadinamoje demokratijoje kartojasi reguliariai, neskaitant tų atvejų, kai susipjovę politinės gaujos nusprendžia atrakcioną apturėti kitu, nei tam pagal Konstituciją skirtu, masinio nudurnėjimo laiku (o to atvejo, kada civiliniais ar kariniais perversmais pakeičiama prieš tai lyg ir teisėtai išrinkta valdžia, tai čia net anarchistiniais sumetimais dabar nenagrinėsime, kad nepritrauktume bereikalingo sanitarų iš Vatnykų Sanatorinio Dispanserio dėmesio).
Artimiausi panosėje bus Lietuvos Respublikos Prezidento rinkimai jau ateinančio mėnesio 12-tą dieną (po ko tikėtinas perbalsavimas, palikus tik du daugiausiai prisibalsavusiųjų, dar bus gegužės 26-tąją), prasidėjus gi jau išankstiniams balsavimams nuo gegužės 7-osios, nors daug kam, matau, yra jau dabar panižę atsikryžiuoti prie jų pasirinktos pavardės.
Tad va taip ir ateina tas metas, kada ir šiame tinklaraštyje yra paskelbiama itin svarbi ir nenuginčijama mano nuomonė, ką aš ir vėl galvoju apie tuos politiniame striptize besirangančius kandidatus, šių oponentams nepamirštant šliūkštelėti vienas kitam kokios nors paplavų substancijos, tuo aiškiai parodant šios šalies piliečiams, kokiu išvietės turiniu telaiko jų politinį sąmoningumą, užuot aptarinėję vienas kito programines idėjas ir tolimesnius šios institucijos strateginius siekius “vardan tos“ ir šios tautos.
Aišku, jeigu aš būčiau koks visuomenininkas įkakotukas, tai kažkaip tą jūsų nuomonę savo manipuliaciniais išvedžiojimais suformuočiau bei nukreipčiau man (ir man už šį triūsą sumokėjusiam kandidatui!) palankia linkme, tačiau niekas man už tai ir vėl nesumokėjo (netgi balso iš manęs neperka už kokį bent Kentukio burbono Wild Turkey 101 arba bent 81 butelį, šykštuoliai, kas, beje, irgi nėra čia jokia alkoholio arba amerikietiškos svajonės reklama, nes ir už šitą UAB Tridens LT iš Švitrigailos 11M, rupūžės plaukuotos, irgi nesusimokės netgi minėtu prekybiniu pavyzdžiu!).
Todėl patys dar ir žinokitės, už ką jums balsuoti (arba išvis nebalsuoti – nes tai nėra jokia pilietinė prievolė, kaip glušiai vapa, bet jūsų konstitucinė teisė), tame tarpe ir savo eurais prie alkoholio lentynos, kai visada šaika čia leis rinktis tik iš tų pačių tokius pačius – netgi jei netyčia į tą pasirinkimų tarpą prasmuktų koks “nesisteminis“.
Tad kaip šįkart Simono Daukanto aikštės hipodrome su tais prie starto trepsinčiais (sic!) septyniais vienas už kitą gražesniais (net jei oficialiai šį titulą teturi jau anąkart šį bėgimą laimėjęs) ristūnais ir viena darbščiai kitoje tėviškės aikštėje ariančia kumele (atsiprašant už kalambūrą), kuri, suprask, ir šiose plynėse tos vagos nepagadintų (kažkur jau tai girdėta…)?
* * *
Tų iki starto nepriėjusių neaptarinėsime, nes čia net aš nekart buvau keliamas kandidatu į kandidatų kandidatus, bet net nepasirūpinau taip registruotis jokiu kandidatu į kandidatus, idant tuščiai iš VRK gaučiau parašų rinkimo lapus, kurių net siūlytojai po to nepasirašytų, pakartodami jau tiesmukai man, kad išties jie taip tik mandagiai mane bandė pasiųsti ten, iš kur paprastai nepareinama.
Ką jau čia apie mane kalbėti, kai net generolas ir buvęs kariuomenės vadas Valdas Tutkus nebesurenka jį palaikančių parašų, nors, atrodytų, vien per savo buvusius kolegas turėtų surinkti daugiau, nei formaliai VRK reikalaujama.
Čia gal tame už gardo likusių tarpe išsiskiria tik valstietis psichiatras Aurelijus Veryga, kuris pats po bendro susitikimo ir kampanijos aptarimo nusišalino vardan jo ir ramunėlių partijos toliau paskelbto palaikomu Igno Vėgėlės, pastarajam gi savo protėvių slidžią pavardę patvirtinus ir po keleto dienų ciniškai išsirangius nuo šių paramos, palaikymo ir, buvę ar nebuvę, kokių nors pažadų.
Ko gero, tai pirmas toks atvejis, kiek pamenu, prezidentiniuose rinkimuose, kuomet vienas kandidatas taip suktai pašalina iš kampanijos savo konkurentą, jau net nekalbant apie tai, kad toks aiškus atmetimo vienos iš pagrindinių, praeitoje kadencijoje valdančiosios, o šioje Seime – esminės opozicinės, Lietuvos partijų jo politinis gestas irgi nepasitarnaus tautos suvienijimui, ko bent formaliai tikimasi pagal Konstituciją iš LR Prezidento.
Aš suprantu, kad šio advokato visuomeniniai “advokatai“ gali užsikepti (atsiprašant už kalambūrą apie rangymąsi ant keptuvės), nes, suprask, jokių formalių deklaracijų abu kandidatai ten nepasirašę, todėl “nesiskaito“, tačiau po susitikimo deklaraciją padaręs vienas iš tų, kurį po to pratylėjęs, patylėjęs ir apsigalvojęs taip tik “išdūręs“.
Net jei valstiečiai taip nusprendė susikurti sau alibi pasitraukimui ir pataupyti lėšas, nešvaistydami šių tolimesnei kampanijai, kuo aš labai abejoju, nes tuomet net nebūtų išvis prasidėję sėkmingai su parašų surinkimais būtent savo kandidatui, o kūrę įspūdį apie platesnį politinį aljansą ir bendrą jiems kandidatą prieš esamą valdžią (ir tuomet du čia vėl kandidatuojančius valstybės aukščiausius pareigūnus).
Ne tai, kad man labai A. Verygos gaila ar R. Karbauskio partijos iššvaistytų tuščiai pinigų ir laiko, bet I. Vėgėlė man taip tik įsirašė į tuos, už kuriuos jau savo balso nebeparduočiau, jei net bandytų kažkas papirkti – o apie tai, kad dykai mane įkalbintų, tai leiskite taip pažvengti žirgeliu lankoj.
* * *
Tai kas ten dar tokie?
Pažiūrėjus į šį iliustracijoje VRK kandidatų į LR Prezidentus sąrašą, tai matome sąmoningą arba tiesiog paiką VRK manipuliaciją: ar galite man pasakyti, kas ir kodėl taip įvardinti kaip “politinės partijos kandidatai“ ir “politinių partijų iškelti kandidatai“ – iš kurių, koks atsitiktinumas (juk ne sąmoningai taip, ar ne taip?) yra išskirta Ingrida Šimonytė.
PIŠ santrumpa įvardinama kandidatė, beje, yra TS-LKD narė nuo 2022-ųjų, tad kam ta manipuliacija, kad ją iškėlė politinė partija, bet šiaip jau toji, suprask, yra “savarankiška“ (nors formaliai prie “savarankiškų“ sąrašo neprirašyta, o tai kaip kitaip išskirsi, atsiprašau, manipuliacija dar nepaeis)?
Juk iš “politinių partijų“ kandidatų, tarkime, Andrius Mazuronis yra nuo tų pačių 2022-ųjų netgi Darbo partijos pirmininku, kai ten pat greta paminėtas Dainius Žalimas nuo Laisvės partijos išvis nėra šios nariu, kiek man iš atvirų šaltinių žinoma (o gal kažką praleidau?) – tokiu atveju, PIŠ yra kažkas tarpinio (ša, husarai!) tarp A. Mazuronio ir D. Žalimo, bet kaip taip nutikę, kad ne tarpe šių sąraše, o atskirai išskirta prie “sviestuoto sviesto“, kai tarp šių tėra paprastu partiečiu įrašytas iš skvernelinės demokratijos organizuotos grupuotės?
Jei jau VRK tokiu būdu norėjo subtiliai pasišaipyti iš TS-LKD pirmininko, kuris nei į Seimo Pirmininkus netikęs (nepaisant to, kad šio “šaika“ yra maždaug pusė esamos valdančiųjų koalicijos), nei į Vyriausybės vadovus (jei jau žaidžiame “parlamentarizmą“ britišku stiliumi), nei kandidatuoja į LR Prezidentus (pačiai jo “vadovaujamai“ taip vadinamai “partijai“ iškėlus kiek daugiau nei prieš pusantrų metų tapusią narę), tai, žinote, aš tuo nepatikėsiu, nes iš partinių tik minėtasis A. Mazuronis kaip savo partijos pirmininkas tekandidatuoja (net etatiniu kandidatu visada dalyvavęs lenkų Valdemaras Tomaševskis, d.ž.k. Waldemar Tomaszewski, šįkart nepasivargino pasirašyti parašus surinkti, kas jam visada pavykdavę), bet kažkodėl jis nėra VRK sąrašuose į atskirą grupę taip analogiškai irgi išskirtas.
Neabejoju, kad VRK turėtų tam kažkokį jiems logišką paaiškinimą, tačiau man iš šalies to nesimato – bet už tai matosi išankstinė manipuliacija išskiriant vieną kandidatę nuo kitų, kurie sugrupuoti į du skirtingus “politinių partijų“ ir, suprask, “savarankiškų“ sąrašiukus.
Tuomet gal iškart išskirkite pagal kandidatų šlapinimosi pozą, kaip dabar yra madinga ir profesines “kompetencijas“ apibrėžti?
* * *
Taigi, kaip ten su pastaraisiais “savarankiškai“ į pisuarą nusitaikančiais?
Šių yra ketvertukas, bet ne muškietininkų (šiaip ir d’Artagnan buvo kardinolo gvardiečiu, o ne karališku šauliu, jei kas A. Dumas romano herojus jau primiršęs), iš kurių ir vėl, mano nustebimui, antrai kadencijai kandidatuojantis einamasis ekselencijus Gitanas Nausėda.
Šiaip juk gautų visas prezidentines privilegijas bei rentą ir po vieno paprezidentavimo – kaip velionis AMB, nors neformaliai, tai po, skaityk, tik pusės, nes kai atėjo jam opozicinė dauguma į Seimą, taip visos jo konstitucinės galios ir užsivožė variniu dubeniu, tad po to nuėjo į, atrodytų, žemesnio rango, bet Vyriausybės vadovus, kol jau užsivožė vėliau ir medinis makintošas.
Tokiu atveju, matyt, ir einamąją G. Nausėdos kadenciją galime laikyti išvis nuline, nes toji pati priešiškai ir jam nusiteikusi bei visą laiką nuo išrinkimo juk blokavusi šio visas iniciatyvas, šantažavusi (štai ir vėl kelintąkart impyčmentu!) bei sąmoningai ir nuosekliai griovusi dalykinę bei asmeninę reputaciją.
Ir taip be paminėtojo Algirdo Mykolo Brazausko, juk tokią pačią nykią ir pataikaujančią pamename antrąją šio vėl kandidato globėjo Valdo Adamkaus kadenciją, kurioje tas ne tik buvęs politiškai užblokuotu, bet net ir išvaikius šio dipukus patarėjus bei padėjėjus.
Aš G. Nausėdos vietoje išvis nebandyčiau laimės ir vėl laimėti antrąkart (kaip tą susipratęs politinės konjuktūros nuojautą turėjęs AMB ir savo laiku juk padaręs), kad jau pagaliau, tikėtina, po esamai valdančiai koalicijai nepavyksiančių ateinančių šių metų Seimo rinkimų galima būtų parodyti, kaip išties gali patenkinti kokius ten lūkesčius į tave pirmąkart sudėjusių rinkėjų (net jei antrame ture anąkart dauguma jų balsavo ne už tave, bet prieš tave pirmą turą laimėjusią dabartinę PIŠ).
Bet gali būti, kad G. Nausėda gavo labai tvirtą viso to neviešo mūsų politinio (kompradorinio, bet jau nebe iš dempartiečių šaikos?) elito, taip be januškinių valstybininkų gal netgi vadintinų Lietuvoje ta “gilumine valstybe“ – ar apie ką ten tos Seimo “Pranešėjo“ komisijos išvados, kad VSD palaikymą ir šios vykdytą jo dėlei neteisėtą žvalgybinės informacijos rinkimą apie oponentus dar tik privatus asmuo turėjęs per praėjusius prezidentinius rinkimus?
Tuomet absoliučiai nesvarbu tame pačiame “savarankiškųjų“ sąrašėlyje ir tas politinio troliuko vaidmenį iš Petro Gražulio pilnai perėmęs Remigijus Žemaitaitis, ir jau minėtasis slidusis advokatas Ignas Vėgėlė, ir save kovotoju su užsienio įtakos agentais pasiskelbęs medicinos profesorius Eduardas Vaitkus.
Nes prieš einamąjį ekselencijų ir už jo esančių, nors mums tarsi sutartinai čia niekieno niekaip taip vis ir neįvardinamų, išorės jėgų trūks-plyš teisėtai ar manipuliacijomis į antrą turą revanšistiniam peržaidimui tos nesėkmės prieš penkerius metus patekti uždavinį kelia viena bendra dabar kol kas dar valdančioji vakar dienos elito šaika pakalikų JAV dempartijos ir bendrai naglosaksų globalistų “progresyviųjų“ (su visa ta antivalstybine ir prieš tautą bei moralę nukreipta ideologija) bei finansinį kapitalą atstovaujančių “liberalų“.
Beje, čia dabar neapsigaukite dėl šių atstovais esančių laisvėnų kandidato D. Žalimo, kuris paimtas iš esmės ne tik prieš PIŠ balsuojančių, bet vis tik “savų“ balsų konsolidacijai, o yra ne mažesnė už aukščiau minėto I. Vėgėlės prieš A. Verygą “nušalinimo“ politinė torpeda, kuri jau yra paleista prieš dar kol kas plaukiantį taikinį – ką mes, neabejoju, tikrai pamatysime, net jei jo taikinys iš esmės yra gerokai stambesnis už tą pasitraukusį psichiatrinį “valstietį“ ir dabar gerokai rimčiau užgožiantis PIŠ farvaterį į antrąjį turą.
* * *
Kol kas pagal neformalias apklausas, neskaitant tų apmokėtų propagandinių manipuliacijų, kur išskirtinai tik viena kandidatė laimi, o kiti surenka mažiau procentų, nei priklausytų netgi į Seimą pakliūti, tai iš aukščiau išvardinto aštuonetuko lyderiais tarsi anąkart antrame ture laikytini tik jau dabar sėdintys valdžioje V. Kudirkos a. (arba DLK Gedimino pr. 11 – įprastiniu adresu) I. Šimonytė ir S. Daukanto a. (arba Universiteto g. 8 – jau pamirštu adresu) G. Nausėda.
Tiesa, apklausos rodo, kad į jų reitingą įsiterpia ir minėtasis “neaiškiai nepriklausomas“ advokatas I. Vėgėlė, prieš kurį PIŠ pakalikai jau pradėjo visuomenės nuomonės pasiūbavimo kampaniją, kad tas, suprask, šildosi rankutes iš šilumininkų biznelio (tokios insinuacijos tikrai taip “krikdemų“ nuoširdžiai niekinamus “runkelius“ turėtų paveikti, aha), nes paskolinęs kone milijoną eurais įmonei VILPRA, kurios veiklą dabar tiria Muitinės kriminalistai dėl galimai šios apeitų sankcijų prieš Rusiją (kas dabar čia pasakė “sklypukas“???).
Ir šiems iš paskos, suprask, jei esi tikras krikdemas, šėtoniška siera alsuoja irgi dar su dviženkliais procentais palaikyme taip visiškai sąmoningai visur blokuojamas bei oficiozinės šunaujos yra ignoruojamas dar vienu Kremliaus agentu ne tik PIŠ apšauktas prof. E. Vaitkus, taip pats be skrupulų viešinantis sorošėkus ir naglosaksų įtakos agentus bei šių įtakoje esančias melagienų priemones.
Net neaišku, kas šaikai būtų blogiau:
- ar PIŠ likti tik trečia, kaip anąkart irgi premjeriavęs ir jau netgi prezimentu pravardžiuotas Saulius Skvernelis;
- ar praleisti į antrąjį turą didesniu troliu už minėtąjį trolį R. Žemaitaitį esantį E. Vaitkų, kai torpedos vaidmeniui valdančiųjų proxy paimtas D. Žalimas iššauti gali tik vieną kartą – o dar PIŠ kelyje trukdo tiek jos etatinis oponentas G. Nausėda, tiek ir šis išsišokėlis I. Vėgėlė, kuriems įprastinio “konservatoriškojo“ šantažo būdu dabar viešai “siuvamos“ nušalinimo bylos vienokiu ar kitokiu pretekstu?
* * *
O sakote, kad nėra už ką balsuoti, ir kad neįdomūs tie menami rinkimai Lietuvoje!
Kai norisi spragėsių ir bent kokios nors smagesnės pramogos politinio cirko arenoje, tai tinka net ir šitas elitinių kanapinių su lašininiais trankymasis pagalvėmis žergtai ant buomo bažnytkaimio jomarke – galite net savo tą rinkiminį niežulį pasikasyti, jei tame atrakcione norisi sudalyvauti ne šiaip pašaliniais stebėtojais, bet menamais jo dalyviais, kurie kažką, neva, demokratiškai nusprendžia.
O jei norėsis tolimesnio kandidatų aptarimo pagal jų programas (tik kas jas išvis skaito?…), tai prikalbinkite mane dar šią temą pratęsti – nors vis tik aš tingėsiu aptarinėti visus 8, tai apsiribokime komentaruose pagal jūsų pačių reitingą bent tais, kurie jums labiau simpatiški, lyginant su labiausiai antipatiškais, nes ir 4, manau, yra per akis.
Paspėlioti, kurie tikėtina jau pateks į antrą turą, irgi galime (dar geriau yra spėlioti už jūsų pinigus man!), tačiau manau jau dabar nesuklysiu pasakęs, kad jei ten vis tik šaikai pavyks įstumti nuo anų rinkimų visas buvusias simpatijas sėkmingai iššvaisčiusią PIŠ, tai kad ir kas patektų prieš ją, bet antrame ture gaus dar ir masinius balsus prieš ją balsuojančių vien iš principo ir savo neslepiamos abipusės neapykantos valdantiesiems dėl viso to šią Seimo kadenciją vyraujančio jų atviro melo, begėdiško šmeižto, akiplėšiškų apgaulių, suktų manipuliacijų ir godaus pelnymosi mūsų sąskaita, nors rinkimai dar ne parlamentiniai, o kol kas prezidentiniai.
Sakyčiau tai, kad vieša diskusija vyksta ne apie kandidatų programines ir ideologines nuostatas (paaiškėtų, kad kone visi “pozityvieji“ kalba choru tarsi iš tos pačios špargalkės?), o tik rinkėjų emocijas, kur vyrauja bei sąmoningai pakurstomos tik neigiamos konkretiems kandidatams, yra didžiulės pilietinės ir politinės degradacijos šioje klaidingai vadinamoje valstybėje požymis.
Tiesa, gerokai užsitęsęs ir taip privedęs prie mirusios respublikos™ būklės, bet kito optimizmo po du už trijų kainą aš čia jums neturiu.
Didelis ačiū rėmėjams Patreon, kur šis įrašas buvo publikuotas 2024-04-27, o taip pat dar dėkoju atskirai balsuojantiems savo pinigais per PayPal!
Komentarų: 116
Comments feed for this article
2024-04-29 08:15
Vytautas Diekontas
Nu gražei išdėliojei givierus ir nočynas po lentynas, gražei… 😀
Tik gal po paraliais tuos imitacinius rinkimus? O tu mielasai, geriau pasakyk ką seimūnai paskyrė Naujuoju Rusijos prezidentu? Kuriam čia dar reiks išlaikymą skirti? Gi kai kurie Europarlamentarai pareiškė, jog Putinas antikonstitucinis ir Rusijai reikia NAUJO VADO…Svietočka draugelį turės?
Sutik gi, kad Maskvos vadas (ypač jeigu su ūsais) didesnę reikšmę turi Lietuvos gyvenimo kokybei, nei mūsieju bestuburiai…
2024-04-29 10:30
Skipper_LTU
Tai gal tą vagį ir melagį Volkovą, kuris plaktuku per savo buką makaulę gavo? Nes dukart nuotaka klykavo, kad prezidentas išdavė lenkų tyrimo paslaptis (kurias šių prezidentas įvardinęs viešai, o mūsiškis net nesivargino pavardžių minėti).
Nors ir be šito sorošėko čia atbėgusių libedrylų užtenka – tuoj tarpusavyje dalinsis caro karūną kaip “Nesugaunamuosiuose“: https://www.youtube.com/watch?v=bgqadl2sXD4
2024-04-29 10:36
Vyne Tu
Įkakotukai – vidurinis sluoksnis, įtapinotukai – elitaz.
2024-04-29 10:38
Skipper_LTU
Įkakotukai mano, kad jie irgi prie elito, nes tas elitas tiek sekėjų gi kaip jie net neturi! 😀
2024-04-29 10:53
Giedrius Augustinas
Cit.: “ĮSTATYMU REIKALAUJAMAS OFICIALUS PERSPĖJIMAS: ŽEMIAU PUBLIKUOJAMA NEAPMOKĖTA POLITINĖ REKLAMA (jei kas tokią išvis įžvelgtų)“
Nu, matai, antireklama irgi yra reklama. Tad viskas teisingai pažymėta ir perspėta. 😀
2024-04-29 10:56
Skipper_LTU
Tai čia nebent lūzeriukais palikti kandidatai galėtų įsižeisti, kad juos iškart nurašiau į nereikšmingus. Bet jei pasakytų, kad šitaip reklamuoju anuos favoritukus, tai norėčiau citatų konkrečiai, kur ir kaip tą darau. 😀
2024-04-29 15:59
Giedrius Augustinas
Cit.: ”Bet jei pasakytų, kad šitaip reklamuoju anuos favoritukus, tai norėčiau citatų konkrečiai, kur ir kaip tą darau. 😀”
Tai ir Tu pats galėtum pasicituoti, pvz., kad ir savo paties citatą apie prof. E.Vaitkų, kuris ”be skrupulų” viešina sorošėkus ir naglosaksų įtakos agentus bei šių įtakoje esančias melagienų priemones. Kas čia, jei ne reklama? 😛
2024-04-29 18:55
Skipper_LTU
Čia ne reklama, o doro piliečio pasipiktinimas tokia antivalstybine veikla! 😀
Beje, šiandien VRK jam uždraudė publikuoti savo rinkiminę programą tame tarpe ir dėl šitų priežasčių. Dabar ketina uždrausti dalyvauti LRT debatuose.
2024-04-29 20:23
Seniux
Nacionalinis transliuotojas turi transliuoti kandidatus. O bet tačiau fašistinis yra apie fašizmą.
Išgėriau ne ginkmedžio ne arbatos, ir užsiregistravau popcornams. Išrinksiu jums PIŠ.- juk nesvarbu, kas pažymėta kryžiuku 😀
2024-04-29 20:38
Skipper_LTU
Tu.Man.Baik. © Grybcė 🙂
Patreone jau yra antra dalis apie prezidento rinkimus – su 4 favoritų programomis (ir mano replikomis jose, aišku 😀 ).
2024-05-01 16:18
Giedrius Augustinas
Cit.: ”Beje, šiandien VRK jam uždraudė publikuoti savo rinkiminę programą tame tarpe ir dėl šitų priežasčių. Dabar ketina uždrausti dalyvauti LRT debatuose.”
Jis gi su Neringa Venckiene bendrapartiečiai! Ir aš tik dabar, tą pažiūrėjęs, prisiminiau, kur jį buvau matęs anksčiau. Kadangi ”Drąsos kelias” neaktuali partija, tai E.Vaitkaus programa daugumai turbūt ir taip neįdomi. Nesuprantu, kodėl reikėjo uždrausti programą, kuri ir taip niekam neįdomi. Taigi, dabar sužadintas smalsumas, ir dauguma turbūt ieškos tos jo programos.
2024-05-01 17:37
Skipper_LTU
Užblokavo ne todėl, kad kedofilas (primenu, kad Grybcė su Landsbergiais kedofilus palaikė, kuo kišosi į teisėsaugos darbą ir sabotavo ne tik tyrimą, ir kriminalinė byla buvo politizuota bei sukėlė tik sumaištį visuomenėje). Užblokavo, nes tas kedofilas dabar griauna šaikos propagandinį naratyvą. Vis tik LVAT davė už savivaliavimą VRK per nagus.
O kad tau neįdomi, tai čia jau tavo bėdos, nes aš čia tą patį jau ne pirmas dešimtmetis irgi neįdomiai rašau, o dabar irgi esu prieš šaiką – jei Vėgėlei kokia Nida programą rašiusi, tai Vaitkus, matyt, nuo Punkonomics nusirašinėjo (kas yra klaikiai ironiška, turint omeny mano požiūrį į kedofilus, dėl kurių būta ne vien grasinimų mano atžvilgiu 😀 ).
2024-05-01 21:35
Giedrius Augustinas
Cit.: ”O kad tau neįdomi, tai čia jau tavo bėdos, nes aš čia tą patį jau ne pirmas dešimtmetis irgi neįdomiai rašau, o dabar irgi esu prieš šaiką – jei Vėgėlei kokia Nida programą rašiusi, tai Vaitkus, matyt, nuo Punkonomics nusirašinėjo (kas yra klaikiai ironiška, turint omeny mano požiūrį į kedofilus, dėl kurių būta ne vien grasinimų mano atžvilgiu 😀 ).”
Patikslinu, kad man neįdomi ”Drąsos kelio” partija, o ne E. Vaitkaus programa. Iš kitos pusės žiūrint, E. Vaitkaus programoje man nėra nieko naujo, nes ir Tu Punkonomics’e tomis temomis rašinėjai. O Tavo vadinamasis kedofilas E.Vaitkus savo programoje teigia tą patį, ką ir Tu čia rašinėjai ir dabar teberašinėji.
Todėl tikrai kyla įtarimas, kad jis viską arba beveik viską nuo Tavęs nusirašė. 😛 Ir ironija tame, kad ”Drąsos kelio” partija nuo pat pradžių Tave, nedorėlį (čia jų akimis žiūrint) ir jų oponentą, kopijavo ir plagijavo, nors Tu iš jų šaipeisi dėl tos konkrečios kriminalinės bylos.
Ir kas jie po to? Veidmainiai? Sukčiai? Apgavikai?
2024-05-01 21:55
Skipper_LTU
Su kedofilais būta visaip. Buvo ir tetulės Neršos manipuliacijų ir naudojimosi savo padėtimi. Buvo jos brolio žudynių (kurias ne vienas idiotas iki dabar pateisina). Buvo žmonių, kuriems jau tada šita valdžia buvo gerokai įgrisusi, tik nebuvo jokių opozicijos išraiškos formų (negi klasine kova už proletariato teises Kauno spekuliantai remsis? 😀 ). Buvo naivių ir kitąkart paikių žmonių, buvo visiškų cinikų ir sociopatų, kurie situacija naudojosi.
Svarbiausia, jau tada valdžios elite buvo nihilistinis požiūris į Konstituciją ir įstatymo viršenybę, kuris dabar tiesiog tapo kasdienybe, ir visi pamiršo, kaip ir kas tuomet vyko (galima prisiminti mano archyvus skaitant).
Jokios ”DK“ partijos seniai nebėra – ten dabar didesnė jų dalis yra “šeimistai“ už I. Vėgėlę, kuris visiškas sorošėkas: https://www.respublika.lt/lt/naujienos/nuomones_ir_komentarai/bus_isklausyta/zigmas-vaisvila-ignai-vegele-prastai-meluojate/ – po tokio straipsnio arba eini į teismą (tai jis teisininkas ar linksmakotis raibas?) ir paneigi signataro (net jei tas ir šiaip gerai gyvenime kvanktelėjęs pagal reputaciją) teiginius, arba, vaizdžiai tariant, jau nusišauni, nes esi politikoje numuštas.
Bet net nenustebčiau, jei jį prakištų į antrą turą, ir aš net nežinau, kas tuomet blogiau – jis ar PIŠ, kuri bent jau aiški ir apsišvietusi kaip užsienio įtakos agentė ir dempartijos statytinė.
O dėl E. Vaitkaus, tai net nesvarbu, ar jį išrinks (net ir išrinkus vis tiek nušalins kaip R. Paksą), bet svarbu, kad jis dabar išsako tas tautai ir šalies ateičiai svarbias mintis, kurias čia naikina (nes pas mus demokratija gi, ar kaip tas stambaus kapitalo teroristinis režimas, nukreiptas prieš proletariatą, vadinamas, kuris mūsų limitrofe dar turi ir tautinę dimensiją, nes kompradorinis prieš nacionalinį – Seniukas Patreone įdomią mintį iškėlė, ar gali nacionalizmas būti ne fašizmo sinonimu, bet priešprieša, kaip tas dabar vyksta Lietuvoje?).
2024-05-08 13:46
Seniux
Pasižiūrėjau
antraštęAniaK interviu pradžią su FTB agentu, jau besislapstančiu nuo amerikoniškos demokratijos. Orijaus kelionė Los Angele 1-dalis parodė, ko nerodo Holivudas. Agentas papasakojo apie kitas JAV demokratines vertIbes. Pats jau esi minėjęs dėl sienos su Meksika kaip apie bręstantį pilietinį karą. Jis dėl kitų priežasčių mato skylančias Amerikos tektonines plokštes.Ir jis, priskiriantis davė nacionalistui (bißkį keistai, kai pabėgęs), iškėlė irgi įdomią mintį:
dabar vyks kova tarp nacionalizmo ir globalizmo.
2024-05-08 14:53
Skipper_LTU
Tai ir aš panašiai esu rašęs. Bėda, kad tas nacionalizmas turi nemalonią tendenciją virsti nacizmu, o globalizmą ima painioti su komunizmu, tad vėl ratas apsisuka, ir taip iš naujo istorija kartojasi, Karlui Aukštutinių Vartų kapinėse makabriškai kikenant.
2024-05-08 21:47
Seniux
Faktiškai beveik visos idelogijos apie tą patį kitoje saujoje. Jei kitos civilizacijos žmonės bus protingesni, mąstys santvarkos kontekste klasėmis, o ne “mums reikia naujo vado“. Apie save nieko nežinom, nepamenu, jog mokykloje apie instinktus būtų minėję.
Gal kada bus koks anarchobiblijinis komunizmas, o dabar net tokiose “demokratinių vertybių šalyse“ baisu už (holivudinių) užkulisų.
2024-05-08 21:57
Skipper_LTU
Istorijos ratas apsisuko (“spiralė“, anot Karlo, kuris Marksas), ir dabar grįžtame prie klasių kovos, o ne kažkokių nacionalinių interesų, kam, ironiška, pasitarnavęs mankurtiškasis globalizmas. Nors tai veikiau kapitalistų ideologija, tik va tūlas labai irgi nori praturtėti ir tapti tokiu pačiu “buože“, tad žavisi tuo, kas jį finale pražudo ne tik sielos prasme.
Bet kol kas galima realiau kalbėti apie klasių konfliktą vienoje nacionalinėje bendruomenėje, nes vos nukrypsti į viršnacionalinį ir internacionalizmą (“visų šalių proletarai, vienykitės alaus šventei!“), taip gaunasi ir vėl tas pats globalizmas tik “kitoje saujoje“.
O aš jau sunkiai perauklėjamas – man vis tiek tauta svarbi, net jei godi, šykšti ir pavydi (oi tie instinktai!) kaip mūsiškė…
Deja, gana neilgoje perspektyvoje mūsų tauta degraduos (gal netgi sąmoningai iš šalies ir vidaus degraduojama, kad prarastų politinės nacijos savivoką) iki galutinio išnykimo (karas tik paspartintų procesą kaip chocholams), kaip ir šalis atsisako ne tik valstybingumo galimybių, nes net “mūsų“ europarlamentarai balsuoja už tą susinaikinimą (prieš buvo, kaip ironiška, tik Tomaševskis ir Uspaskich).
2024-05-09 10:35
Seniux
Klasių kova. Geriu antiairišką kavą, visgi rytas dar tik, ir dūmoju, jog jau Senajame Testamente yra suskirstymas į klases, giminėmis užvadinta. Tie saugauntys skrynią (lemanai?) gi elitas!
Broliai Biblijos ekspertai, tarkit žodį!
Tai viena durna mintimi neapsiriboju, tuščioje galvoje daug kvailų minčių telpa 😀 , ir tas “visų šalių proletarai“ turi prasmę, kai aplinkui nelieka ryškiai klasinės visuomenės. Praktiškai dabar kokia Vengrija, berods ir Slovakija pasuka nacionalizmo keliu -tai jau vatnykai, prorusiški. Tai dar klausimas, ar tiesiog nenukariautų beklasės visuomenės klasinė visuomenė dėl “blogo pavyzdžio klasinės sistemos elitui (kapitalistams)“. Ir vienas iš WWII karo buvo gi prakeiktą komunistinę sistemą nudaužti.
2024-05-09 17:08
Skipper_LTU
Iš esmės, tai esi teisus – socialinė klasė apibrėžiama kaip visuomenės grupė pagal jai bendrai būdingą pajamų gavimo ar uždirbimo būdą ir savo funkcijas visuomenėje (antraip elgetos ir kunigai būtų ta pati socialinė klasė, gyvenanti iš išmaldų). 🙂
Bet vos tik pradedi taip apie šventraštį kalbėti, tai prisistato klykiančios davatkos su kaltinimai marksizmu, ir tarsi tai būtų kažkas blogai. Juk Karl Marx išties daug padarė filosofijoje (Hėgelio dialektikos praktinis išvystymas, įskaitant dvigubą neigimą ar kiekybės perėjimą į kokybę), sociologijoje (tos pačios socialinės klasės) ir politinėje ekonomikoje (Das Kapital – trys tomai iš planuotų aštuonių… su darbo vertės ir pridėtinės vertės teorijomis). Tačiau šiukštu liestis prie Biblijos – ten kunigų monopolis. Nors tos visos knygos išties yra žmonijos minties ir raidos gyvas paminklas, o ne ramentas maldoms nemąstantiems.
O vengrai ir slovakai ne pasuko, o grįžta atgal – buvę Trečiojo Reicho sąjungininkai, kai vienas man antai slovakas džiūgavo kaip chocholas, kad Adulis davė gi jiems nepriklausomybę (nuo čekų, kuriuos į Bohemiją ir Moraviją suskaldė ir Reicho protektoratais kaip istorinius “vokiečius“ pavertė?). Kai dar ir išvis Orbaną kvailystė kaltinti rusicizmu – jis ne tik sovietų, kurie jam rusai, nekenčia ir dėl 1956 metų (vienas vengras irgi žydų centre Londone man piktinosi, kodėl juos rusams po 1945 atidavė vietoje austrų, jei rusai austrus okupavo, o vengrų ne!), bet jį net purto nuo rusų dėl… 1848 metų vengrų revoliucijos, kurią Rusija Austrijoje karine jėga numalšino. 🙂
Bet jei taip toliau eisis, tai dar ir chorvatų ustašiai galvas pakels, ir belgų bei prancūzų esesininkų palikuonys (kaip ten su latviais?), ir t.t. Kaip priskiriamas kalambūras maršalui G. Žukovui: “Mes išlaisvinome Europą ir už tai jie mums niekada neatleis“ – labai tinka šeštinių dienos proga (pas mus vėliavos kabo, nes Uršulė atvyksta minėti Europos dienos, nors ta diena turėtų būti gegužės 5-toji…).
2024-05-09 18:35
Seniux
Visuomenei laikantis taisyklių, tai ir (išmintingesnių) klasės pats savaime nėra blogis. Bet nei Dievo įstatymų, nei pačių sukurtų laikomės.
2024-05-09 18:58
Skipper_LTU
Nusikaltimai, žinai, irgi yra “verslo“ rūšis… jei tik apsimoka – įstatymų nesilaikoma niekuomet.
2024-05-11 10:23
Seniux
“Nusikaltimų kontrolė kaip pramonė“ galvojau esminis neparašytas dalykas – jėgažmogiai tėra valdžios (plačiąja prasme) stogas. Jo, gali išsikviesti buitiniam konflikte, kaip gerai, va gaudo paeiti negalinčius vairuotojus, o pažiūrėjus “Farai“ tai iš vis ramiai miegoti galima – saugu kaip su sargiu 😀
Apie tuos “nematomus“ jėgažmogius, bendrai pavadinsiu “Valstybės saugumas“, sunkiau iš viešos info susiformuoti objektyvų požiūrį “apie ką tai“. Na liaudies priešą Paleckį pasodino, valstybės saugi! Kodėl nelošia durniaus kartu AA – Adomėnas ir Anūkas, nesukėlę valstybei jokio pavojaus, nesuprasti. Sako “Умом Россию непонять“, bet ar tikrai tik Rusijos nesuprasti? Nors realiai tiek tu, tiek Vaitkus išaiškino šitą – tai JŲ valstybė, ir jie saugos sau palankią santvarką. O “Leninus“ į kalėjimą.
Tai abiejų “rūšių“ – tiek #gatvė policija, tiek “nematomi“ liaudžiai, yra “Matricos agentai“.
Kas dar neparašyta knygoje, ir šioje vietoje yra, kaip pasakytų draugas Stalinas, dėsnis. Jis suvoktas jau seniai, įvardintas 18 a., bet ignoruojamas, nueita lengvu (paradigma: KITI pasirūpins MANO saugumu) ir brangiu ne vien pinigais, bet ir laisve, keliu:
Benjamin Franklin “Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.“
Yra ir dar seniau NEparašyta tiesiogiai, kažkuriame ramstyje besimeldžiantiems, trumpas koncentratas “Nepaklūsnus sūnus“, bet ir plačiau yra kaip gyvenimas pagal Dievo įsakymus, santykis su Visumu, su Dievu:
-tai pačio suvokimas, kas yra nusikaltimas, ir pačio sprendimo priėmimas. “Nepaklusniame sūnuje“ tai ne pats akmenimis užmėtai, bet vistiek tempi pas teisėjus, aprašyta ir teismai, ir tai savotiškas visuomenėje filtras nuo piktnaudžiavimo ar sociopatų.
Dabar nusidemokratinom, jog klerkai aprašo, kas yra nusikaltimas. Tu ne tik neįgalintas suvokti elementarių dalykų, bet už tave už tavo nuspręsta ir kaip tvarkytis su jais. Tiksliau nieko net būdamas nukentėjęs negali, nebent įrodysi, kartais ir sumokėjęs kalną babkių teisininkams, kokį žalos atlyginimą, pasitąsęs mėnesiais ar ilgiau po teismus.
Nesiplėsiu, kaip #gatvė mentai dalyvauja(!) vagiant automobilius ir apie kitas demokratines vertybes. Nenoriu įrodinėti, nes bukiem nors kuolą ant galvos tašyk. Jei norit pasiginčyti, tai ginčykitės su B. Franklinu ar Biblija.
Neseniai įmestas utube apie JAV ginklus. Pagal įstatymus įpareigojus kiekviename name turėti ginklą, nusikaltimai tame miestelyje sumažėjo /dingo. (Pakaunė!!!! JAV mokyklose šaudynės!!! Šveicarijoje, ai ne šitas neatitinka demokratinių vertybių).
Todėl tavo pasakymas “įstatymų nesilaikoma niekuomet“ nėra pats iš savęs melagingas, neteisingas. Bet jis ne esminis ir labiau kreipia į susitaikymą, kai esminis, raktinis turėtų būti:
Pedofilų visą laiką atsiras. Kas ir kaip įgalinti IŠSPRĘSTI problemą?
Su biurokratais už mano pinigus, sorry, man ne pakeliui. Vat įgalinti žmones patiems spręsti, ir tik savotiškus “filtrus“ uždėjus kaip teismai (ne dabartiniai Kafkiniai), sutvarkytų ir spynos būtų nuo vaikų (Nusikaltimų kontrolė ir pramonė pvz. yra apie vaikus ir saldainius) ir skersvėjų.
P.S. klerkai sprendžia ir tarpkojo klausimus, oficialiai pradeda nuo darželių, neoficialiai per medijas. Rimtai, pats iš savęs žmogus negali be klerkų žinoti, kas tarp jį tarp kojų ir kaip naudotis. Lygiai tas pats – nutolstama nuo Biblijinio gyvenimo ir kur veda pamatysite pažiūrėję į #gatvė pro langą.
Grąžinu plunksną.
2024-05-11 11:18
Skipper_LTU
Tokius kaip tu anarchistus reikia deportuoti iš Lietuvos!!!!!!!!!!!!!!!!!11vėnsvėns
Ai, pala… 😀
2024-05-08 13:48
Seniux
Globalizmas įvardijimas kaip santvarka.
Europos sąjunga su mažų valstybių veto teisės naikinimu neleis sumeluoti.
2024-05-08 14:54
Skipper_LTU
Faktiškai judama link fašizmo pagal klasikinį G. Dimitrovo apibrėžimą. O globalizmas – tai amerikietiškas imperializmas su neoliberalizmo ideologija.
2024-05-02 12:31
Giedrius Augustinas
Cit.: ”Jokios ”DK“ partijos seniai nebėra – ten dabar didesnė jų dalis yra “šeimistai“ už I. Vėgėlę, kuris visiškas sorošėkas: https://www.respublika.lt/lt/naujienos/nuomones_ir_komentarai/bus_isklausyta/zigmas-vaisvila-ignai-vegele-prastai-meluojate/ – po tokio straipsnio arba eini į teismą (tai jis teisininkas ar linksmakotis raibas?) ir paneigi signataro (net jei tas ir šiaip gerai gyvenime kvanktelėjęs pagal reputaciją) teiginius, arba, vaizdžiai tariant, jau nusišauni, nes esi politikoje numuštas.”
Gal kaip tik atvirkščiai – buvimas ar apšaukimas sorošėku I.Vėgėlės politinę karjerą paskatintų?
Beje, to Tavo nurodyto (apie meluojantį Igną Vėgėlę) ir dar vieno Z.Vaišvilos straipsnio (kuriame apie pasirinkimus rašoma) man nerodo. Supranti? Šiaip respublika.lt rodo ir Z.Vaišvilos straipsnius rodo, tik tie du jo paskutiniai straipsniai nerodomi (baltas lapas rodomas, ir viskas). Jeigu Tau vis dar tą straipsnį apie meluojantį Igną Vėgėlę rodo, gal galėtum nukopijuoti svarbiausias jo citatas ir čia pateikti?
2024-05-02 13:49
Seniux
Dar ryte skaičiau. Tas pats švarus baltas lapas. Apie Vėgėlės melą kaip nebūta.
2024-05-02 16:58
Skipper_LTU
Deja, man irgi neberodo. Akivaizdu, kad reikia darytis kopijas, ir kad Vėgėlė patvirtino esantis sorošėkas – be šaikos įtakos joks portalas signataro straipsnių netrintų.
2024-05-03 20:03
Seniux
Ne ginkmedžio arbatos butelis iš tavęs:
https://web.archive.org/web/20240428140748/https://www.respublika.lt/lt/naujienos/nuomones_ir_komentarai/bus_isklausyta/zigmas-vaisvila-ignai-vegele-prastai-meluojate/
2024-05-03 21:25
Skipper_LTU
Internetas viską pamena, kaip sakoma. Reikia nusikopijuoti, kol ir čia neprapuolė.
2024-05-04 13:24
Giedrius Augustinas
Aš irgi Tamstai dėkoju ir duosiu kažką nealkoholiško.
2024-05-04 13:29
Seniux
Tai Vilniun reiks atvykti?
2024-05-04 16:10
Seniux
Kažkam nealkoholiniam tinka PayPal arba koks Revolut 🙂
2024-05-04 16:22
Skipper_LTU
Mano sąskaitą Revolut dabar užblokavo, nes aš nesiteikiau jiems atnaujinti privačių duomenų, o to padaryti negalėjau, nes reikia būtinai atsisiųsti apps, o kad prie to prisijungčiau, kai pakeistas telefonas, tai reikia kažkaip prisiminti slaptažodį, kurį galėčiau atnaujinti, jei būčiau atnaujinęs privačius duomenis… 😀
Nepamenu, ar esu palikęs kokį eurą, kai jau kortelė ėjo į galą – aš ją dar Londone buvau pasiėmęs, kad vietoje Paysera geriau pavedimus į Lietuvą daryčiau (angliška bankininkystė ne IBAN tipo, kaip pas mus – ten su sort code ir korespondenciniais bankais kaip sovietmečiu, ko jaunimas net neįsivaizduoja, o 90-ųjų pradžioje dirbau LTB, litą įvedinėjau, inkasacinius krepšius per gatvę iš banko į bankelį tąsiau, tai ir pavedimų sistemą pamenu), bet po to nelabai mačiau tam pritaikymą, likdamas čia vietoje prie klasikinės SEB, ir tai šia atsikratyčiau, jei visokių pavedimų už vietinius mokėjimus nereikėtų daryti, pilnai pereidamas tik prie grynųjų (mano kaimynas banditas eurus ant židinio atbrailos štabeliuoja, jei katukai neištąso, o PSD už jį žmona sumoka, nes jis jokia bankininkyste nesinaudoja – tai absoliučiai nesisieja su tuo, turi žmogus babkių ar ne).
Dar gali kriptovaliuta paprašyti… 😀
2024-05-04 16:38
Seniux
Tai ourus židinio įkūrimui naudoja – patogu, “kaladėlę“ įmetei ir dega 😀
Galima iš multiplikacinio filmuko “Земля прощай, в добрый путь“ ir skrenda laivė 🙂
Lietuvoje tai atsidarinėčiau vakarų šapių banko sąskaitą, jei įmanoma. Kadaise dar LT būdamas atsidariau fokišką N26, bet paskui tas bankas nusprendė pramesti LT už borto.
2024-05-04 18:41
Skipper_LTU
Jis iš tų šykštesnių (o audinė dar senesnė už mano saab buvo… bet jis taip maskuojasi, kad VMI klausimų nekiltų), tai tikrai taip prabangiai neprideginėja. 🙂
O kitų šalių bankų sąskaitos Lietuvoje neatsidarysi, nors visi bankai čia nebe lietuviški.
2024-05-04 18:46
Seniux
Revolut lyg tik po Brexit LT filialą atidarė.
2024-05-04 19:28
Skipper_LTU
Gali būti, bet aš atsidariau dar Londone būdamas, o dabar galvą kvaršino, matyt, pagal vietines Lito Buhalterijos taisykles, nes lietuviškai rašinėjo.
2024-05-04 14:51
Giedrius Augustinas
Cit.: ”Tai Vilniun reiks atvykti?”
Tai Egidijus perduos Tamstai, jei bus Vilniuje ir paims iš manęs.
2024-05-04 14:58
Seniux
Geras planas. Man patiko. Skipper, kelt bures!!
2024-05-04 15:54
Skipper_LTU
Varėnos “jūra“ niekaip nesusieta su Nerimi:
Derėžnyčia (Derežnyčia) – upelis Lietuvoje, Varėnos rajone; Merkio kairysis intakas. Prasideda Varėnos miesto III tvenkinyje, ties Varėnos rytiniu pakraščiu, prie Vilniaus–Gardino geležinkelio. Teka į šiaurės vakarus, visas aukštupys užtvenktas (Varėnos II tvenkinys, Varėnos I tvenkinys), toliau srūva pro Dainavos girią pelkėtu slėniu. Įteka Merkin 40,1 km nuo jo žiočių, priešais Salovartės kaimą.
Net nuplaukus po to Nemunu nuo Merkinės, tai užtvenkia toliau farvaterį HES juk iki Neries žiočių žemiau Nemunu prie Kauno Santakos, kur po to reikėtų jau irtis prieš srovę (ypač menkas malonumas prie Neries rėvų, kur Velnio akmuo – plaukęs pasroviui).
O nuo Varėnos dviračiu net prapuolenis V. Danilevičius nesivargino minti, kaip tą daręs per visą Daniją pernai ar Vokietiją.
Žodžiu, nėra čia vandens kelio iki Vilniaus (šiaip realiai, tai nėra ir vandens kelio iš Varėnos “jūros“, nes tie jūra vietinių vadinami Derėžnyčios trys tvenkiniai yra užtvenkti plentu, jungiančiu Varėną su Senąja Varėna, greta kurio eina dviračių takas ir kuriuo kartais paminu aš savo dviratį iki Glėbo Druskininkų plentu, taip ir nenumindamas iki minėtosios čia aukščiau Salovartės).
Nors… galima pažiūrėti kitą maršrutą, bet jis eitų prieš srovę iki sostinės: Derėžnyčia iki Merkio; Merkiu prieš srovę iki Žagarinės, kur yra, mažai kas žino, Vokės arba Papio (toks ežeras – ten ir Papiškių kaimas, kurį husarai mėgsta) kanalas (buvo skirtas ne laivybai, o “belarusas“ 1932 metais perkasė link Grigiškių, įskaitant ten esantį akveduką, kad Grigiškių popieriaus fabriką vandeniu, nuvogtu 82% iš Merkio, papildytų); jei ten pro sugriuvusius šliuzus į Vokę pavyktų, tai iš jos ir Neris netoli prie Grigiškių, ir jau tada prieš srovę irtis iki sostinės (šita atkarpa pasroviui man jau žinoma praktiškai, neskaitant keliskart perplaukto Nerimi Vilniaus nuo Valakampių iki Lazdynų).
Aišku, laivybai maršrutas irgi netinkamas, su burėmis irgi nedaug paplauksi, bet jei kas mėgsta baidarėmis irkluoti, tai keista, kad lenda į visų jau seniai nudrožtus ir išlandžiotus maršrutus, nes šitas būtų kaip tik įdomesnis. Aš baidarės neturiu, o turiu tik pripučiamą PVC valtį skambiu pavadinimu Sea Hawk III (perplaukta trys Trakų ežerai – yra aprašymas Skipperltu, kaip ir “žemyn upe“ kelionių), tai su ja prieš srovę nepasiirsi, ir šiaip styrančių šakų ir stagarų bijo.
Tai jūs ten sutarkite kažkaip paštu persisiųsti. 😀
2024-05-04 15:30
Skipper_LTU
Ne. 🙂
2024-05-04 15:31
Seniux
Kas čia per “ne“: nebūsi Vilniuje, ar neperduosi man kažko nealkoholinio.
2024-05-04 15:56
Skipper_LTU
Surašiau ilgą komentarą, kuris tiktų kaip įrašas į SkipperLTU tinklaraštį dabar. 😀
2024-05-04 16:12
Seniux
Ne, tau tik duok plunksną – per greit rašyti pradedi.
Bet tai panašu į #atmazai.lt #BlogamIrkluotojuiIrStagaraiTrukdo
2024-05-04 16:25
Skipper_LTU
Gumine su pakabinamu varikliu, manau, būtų smagu pabandyti, nes atstumas tikrai ilgas, ir jei dar prieš srovę… Bet ir tuomet reikia dviese plaukti, nes tikrai bus slenksčių, kur reiks valtį persinešti. Baidarėmis užsipypinsi – ten tik pasroviui smagu (nors Ūloje man gana greitai pasidarė nuobodu). O ir šiaip per raganų slenksčius prie Grigiškių neįsivaizduoju, kaip prieš srovę netgi su varikliu pavyktų…
2024-05-05 22:10
Tomas IRL
Šmukeriai kitur įdėjo. Zigmas Vaišvila. Ignai Vėgėle, prastai meluojate. 2024-04-28 – Laisvas.info
2024-05-05 22:14
Skipper_LTU
Faktas, kad “Respublikos“ portalas ištrynė iš savo – čia ne jų tinklapis, kiek suprantu, bet Zigmas, matyt, pasipiktino ir davė šitiems. 🙂
2024-05-05 22:33
Tomas IRL
Taip, deja faktas. Išsibalino.
Nespėjau visų komentarų perskaityti, žemiau radau Seniux linką kur antarnetai nieko nepamiršta. Jis daug įdomiau.
2024-05-05 22:36
Skipper_LTU
Tas tik patvirtina, kad vyksta gerai organizuota sorošėkų kampanija, siekiant nutildyti protesto balsus (ir šie straipsniai trinami, ir VRK piktnaudžiauja, ir iš tūbo kanalai šalinami). Deja, rinkėjas to nemato, todėl labai gražiai yra brukamas dabar Vėgėlė kaip “protestinis“ prieš PIŠ, nors tai – ta pati šaika.
2024-05-05 22:48
Seniux
Žiūrėjau ir mačiau* debatus Lukiškių aikštėje. Mačiau gaudomus operatorių žmonių emocijų momentus. Kai šneka Vaitkus, parodoma besijuokiantys. Kai šneka Nevaitkus, parodoma rimtais veidais stebintys.
Nieko nereiškiančios smulkmenos. Labai gaila, jog neišsisaugojai labai seniai skaityto palyginus neilgo teksto apie šias pasirinkimo pasąmonėje suformavimo technologijas. Geri reklamščikai turi jas išmanyti. Rinkimai pagal protą yra oksimoronas.
2024-05-05 22:55
Skipper_LTU
Šiandien tėvas sako, kad iš Vaitakarčmio ar Pučkornių ten pas juos agitatorius buvo už PIŠ – neva, tos tėvas iš Čebatorių, tai ji mums yra todėl “sava“. Sakau, kuo čia Čebatoriai mums savi – čia labiau Matuizos (beje, sakau, pati Ingrida tą man asmeniškai Seime sakiusi, kai aš dar mokytojavau, bet Masėnas išgerti nepastatė, pagailėjo…). Ir tuomet, sakau, jo Vaitakarčmis turi balsuoti už Vaitkų, Pučkornės – už Puškiną, o Valkininkai – už valkatas ir alkoholikus! 😀
Tad nėra jokio proto – yra tik manipuliavimas ir politinis marketingas.
2024-05-05 22:57
Seniux
Kaunas už besikaunančius 😀
2024-05-05 23:01
Skipper_LTU
Kaunas už vysk. Kaunecką. 😀
2024-05-02 13:40
Giedrius Augustinas
Va, Tau nuoroda, kurioje toksai politologas (ir turbūt sorošėkas) Marius Laurinavičius įrodinėja, kad I.Vėgėlė nėra joks sorošėkas, bet galimai prorusiškas, nes jo tėvas buvo aršus komuniaga:
https://laurinavicius.substack.com/p/vegeliu-politinio-projekto-paslaptys-c49?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2bSvzYLZglifomVdWenv-XbOYpcy0bJwGFliMUR3xKkJcmFi7cPjTf_oU_aem_Aeb6u5faYmaRZ_eC2Qd3oshTSEi3S7BsCQzNQjCsTOm5hx30N6x55fCPT5Zi3vOLy5bF5K19dqKy8v3B7Ys88dY-
2024-05-02 17:00
Skipper_LTU
Laurinavičius yra šiaip pavydus debilas. Bet gali būti, kad dalinės tiesos pripažinimas yra dėmesio nukreipimas nuo svarbesnių dalykų. Nes tėvas komuniaga čia seniai niekam įspūdžio nedaro – buvo net burokinė partškola dukart ekscelencija.
2024-05-01 20:02
Seniux
Jopšikmat net aš radau
tabuuždraustą programą 😀Nuo gūglo atjungė (vėl). Jis kalba savo programą, labai ir ieškoti nereikia.
Smalsuolis Augustas 😀
O vat pokalbio su Lėkštučiu nerandu nei tiesiogiai utube, nei per išorines paieškas. Ir netgi paprasčiausias būdas – savo utube istorijoje nepadėjo – nes aš to keleto interviu per utube… nežiūrėjau.
Salės pagalba: prašom tiesioginį linką į linkus į kedofilo ir vatnyko pokalbius. Ačiukas.
2024-05-01 20:27
Skipper_LTU
Pažiūrėjau, ar čia tik tau Vokietijoje užblokavo prieigą, ar ir aš nerasiu – tai, žinai, nėra.
Įtariu, kad V. Lėkštutį, kuris žemaičiu prisistatinėjo ir dar vakar buvo įkėlęs klipą su savo partnere, kad gauti jau E. Vaitkaus plakatai, kas norite paplatinti, tai per šaikos pakalikų masinius skundus Tūbas bus užblokavęs – nebėra jo dar vakar buvusio kanalo išvis.
Gūglė dar indeksuoja https://www.eduardasvaitkus.lt, tad galima pasiskaityti. Pokalbių nėra. Vienintelį man terodo tik anonsą į LRT: https://www.youtube.com/watch?v=61vRUGM5BNY
2024-05-01 20:30
Seniux
Mane atjungė (nuo gūglės) 😀
Priminkit, kaip tokia sistema vadinama? Demokratija lyg.
2024-05-01 20:32
Skipper_LTU
Taip, kai valdo vergvaldžių ir finansininkų dempartija ir jos pakalikai limitrofuose.
2024-05-03 21:25
Seniux
Jei kam įdomu, O ir neblogai padaryta “raidfilmis“ – interviu pagal klausimus sukarpytas:
https://www.mesgalime.lt
2024-05-03 21:28
Skipper_LTU
Pagal faktą tau suteikiamas interneto dievo vardas. Amen, t.y. aleliuja! 😁
2024-04-29 14:24
Vytautas Diekontas
Va – kur “teisėtai išrinkta ir tautos mylima“ valdžia:
2024-04-29 14:53
Skipper_LTU
Tai Rusijoje bus už savaitės vėl perrinkto jų prezidento inauguracija, o Ukrainoje net formalių rinkimų nebuvo, tad sėdės tame poste negaliojantis apsišaukėlis (ir apsišniojėlis). Ir dabar klausimas, kuris iš jų išties yra huilo?
2024-04-29 19:03
Seniux
Tai va kaip atrodo demokratija iš arti.
2024-04-29 20:02
Skipper_LTU
Šiandien kaimynė papasakojo, kaip provincijoje skaičiuojami balsai… Viskas, ką pajuokavau kitai kaimynei, kad jos balsą PIŠ naudai perskaičiuosime taip, kaip mums, vatnykams, reikia, panašu į tiesą, tik perskaičiuojami vatnykų balsai šaikos labui.
Tokiu atveju, tie 19 proc. praeituose rinkimuose yra gerokai užaukštintas jų palaikymo rezultatas.
2024-05-03 21:30
Seniux
Allahu Akbar!
2024-04-29 14:59
Vytautas Diekontas
Naglosaksų emisaras kurs NEukrainietis…
Kautynės iki PASKUTINIO ukrainiečio….
2024-04-29 15:06
Skipper_LTU
Nu tai kvykavo, kad jie yra cejevropa. 😉
2024-04-29 15:12
Vytautas Diekontas
O kas ne taip? Izraelis gi dalyvauja Eurovizijoj… 😀
2024-04-29 18:54
Skipper_LTU
Truputį ne tas konkursas – šitam du švedai visą muziką surašo. O žydai surašo visą likusią, bet kituose konkursuose.
2024-04-29 19:25
Seniux
Ukraina laimėjo Euroviziją. Dabar Izraelis laimės. #sutapimas (ir tas pats finalas)
2024-04-29 20:04
Skipper_LTU
Visiškai nenustebčiau, kad laimėtų, bet dažniausiai žydai išties būna talentingi, tik ne balsuose, o instrumentuose (nes žydų mamulės užpylavoja vaikučius tiek, kad tie užsipylavoja instrumentus iki beprotiško lygio vien darbu). Tad nežinau, ar laimėtų dainose – greičiau bus politinis sprendimas, kaip prieš tai. Ir net mūsų pedryliukas į viršutinį penkiasdešimtuką nepričiulps.
2024-04-29 20:12
Seniux
Eurovizija, kaip ir sportas,.nesusiję su politika!!!!
Ar ne žydų storulė buvo “tobulas instrumentas“, padainavusi kažką “I am not a toy“. Viskas pagal #trendai
2024-04-29 20:39
Skipper_LTU
Skandinavijoje tradiciškai žydų nelabai mėgsta (net jų SAS į Izraelį neturi reisų), nepaisant mito apie žuvėdiškas tolerastijas. Tai gali būti interesų konfliktas tarp švedų kompozitorių ir kibuco maestriukų. 🙂
2024-04-29 23:17
Vytautas Diekontas
Taip taip, žynoma – jokiu būdu sportas supolytika nesusyje… 😀
Kaži, ar ne todėl Kateriną Vit nuoširdžiai siūlo į naująjį TOK vadą?..
2024-04-29 23:22
Skipper_LTU
Tie moraliai paklydę lenkės itališkai tame TOKe dar man už karate skolingi, kad išmetė iš Paryžiaus olimpiados!
2024-04-29 23:24
Vytautas Diekontas
A niefig pižamų vakarėly ippon daryti. 😀
2024-04-29 23:27
Skipper_LTU
Kadangi aš kaip ortodoksas esu nusiteikęs PRIEŠ sportinę karate, tai čia visas mano nepasitenkinimas tame, kad iš manęs atėmė vieną reikšmingą priežastį dabar pabumbėti apie tą karate degradavimą! 😀
2024-04-29 23:46
Vytautas Diekontas
😀
2024-04-30 11:13
Giedrius Augustinas
Cit.: “Kadangi aš kaip ortodoksas esu nusiteikęs PRIEŠ sportinę karate, tai čia visas mano nepasitenkinimas tame, kad iš manęs atėmė vieną reikšmingą priežastį dabar pabumbėti apie tą karate degradavimą! 😀“
Strykčioju iš džiaugsmo, kad mažiau ”Bumbu” laksi. 😀
2024-04-30 11:52
Skipper_LTU
Tikiuosi, kad šiąnakt tave, nevidone, ant Subačiaus kalvos raganos su velniais per valpurgijas paaukos savo orgijose. 😛
2024-05-05 22:21
Tomas IRL
Berods kinai Euroviziją laimėjo su savo Chiken song. Nu gerai Izraelis ją nuplagijavo. Bet vis tiek laimėjo! https://youtu.be/unW7UYXSQNY
2024-05-05 22:32
Skipper_LTU
Blea… mano akys, mano ausys… mano silpna širdis irgi to neatlaikys. Nedorėlis tu.
2024-05-05 22:36
Tomas IRL
Tada izraelietės pasirodymo (Chicken song koverio) nerekomenduoju žiūrėt, tu mane turi dar savo jachta paplukdyti. 🙂
2024-05-05 22:38
Skipper_LTU
Tik va ”gdzie ta keja?“ – kaip dainavęs jau a.a. Poremba… 😦
2024-05-05 22:46
Tomas IRL
Reiks bus, tu su šitom ilgesingom dainomis neišsisuksi. 🙂
p.s. Ryt vėl su irklente planuoju išplaukti. Tik gal iki Ireland’s Eye šį kart neplauksiu.
2024-05-05 22:50
Skipper_LTU
Aš vis dar po šunės mirties gitara negroju… Tai nežinau, kaip su tomis dainomis.
Pradėjau rašyti platesnį įrašą į Seniuko komentarą, kaip su burėmis iš Varėnos iki sostinės nuplaukti – jau beveik 2000 žodžių, o aš dar iš Varėnos neišplaukiau. 😀
2024-05-05 22:52
Seniux
Grįžimui nepamiršk priekabos, gi turi tilpti dviračio kotas, natų stovas, (padirbti) ikrai, ginkmedis, lašiniai/vytintas kumpis (nepadirbtas), ir dar man kažkas.
2024-05-05 23:00
Skipper_LTU
Dviračio sėdynės vamzdį jau seniai pats pasikeičiau, o į koncertus nekviečia (va, net shanty pagroti į Tall Ships Races birželį Klaipėdoje… tai prisikabinau prie jų, kad pasitaisytų tinklapyje: Betty yra gafelinis kečas, o ne škuna! 😀 ), tai ir stovo natoms nereikia. Ginkmedis tik dar labiau manyje skatina polinkį į buitinį alkoholizmą, ikrai skanu tik su šampe (šiandien jau gėriau mamadienio proga), o lašiniai ar vytintas kumpis ir taip namie yra.
Faktiškai, esu laimingas žmogus. Nes jei ko ir trūksta, tai tik burbono, kad pas draugą į Trakus ateinantį savaitgalį jo gimtadieniui nuvažiuočiau (jis kaip tik du bernus pasisamdė, tai dabar laivybos buože tapęs). 🙂
2024-05-05 23:39
Tomas IRL
Manau, tavo šunei patiktų kad pagrotum vėl.
Nieko čia per daug neprimyslysi, dainas reik dainuot. 🙂
O dėl plaukimo su burėm rašyk, turėt planą pamačys kai teks. 🏴☠️
2024-05-06 09:34
Skipper_LTU
Planų daug – burlaivių nėra. 😀
2024-05-06 14:37
Tomas IRL
Burlaivių yra iki valiai, tiktai bent vienas tiks tau draugus paplukdyti. 🙂
Nu nebent tingi arba nenori.
Aš tingiu pavyzdžiui iklentę traukti, oras gal ir nieko, vėsiau nei vakar… Tai va reik nuspręsti ar noriu. 😀
2024-05-06 14:43
Skipper_LTU
Visada viskas susiveda į pinigus: jei patys išsinuomojate laivę, tai tada visada kyla klausimas, o kam mane samdytis, jei galima samdytis bet ką kitą, nes mano ekonominė renta (kažkokie privalumai prieš konkurentus) nėra aiškiai suvokiami? 🙂
Kaip ir visada versle, tai sąnaudas skaičiuojame ant pirštų, kaip jau esu rašęs: žemė (laivės renta su amortizacija), darbas (škiperis), kapitalas (norinčių plaukti), mokesčiai (nes visos valdžios nori savo dalies), pelnas (čarterinės bendrovės savininko teisėti lūkesčiai). Kainos mažesnės gaunasi, kai škiperis yra ir savininkas su nuosava laive – jokių stebuklų versle nebūna, nes visada sąnaudas kas nors vienaip ar kitaip apmoka. O kai viską apmoka, tai ir neapsimoka.
Todėl jei nori dempinginės kainos, tai man reikia turėti nuosavą laivę. 😀
2024-05-06 19:44
Tomas IRL
O kur skelbimas kad tave galima į škiperius pasamdyti?
Gerai plaukiam tada su irklentėm, pigiau gausis. 🙂
2024-05-06 20:49
Skipper_LTU
Buvo tikrai ne šitame, o aname SkipperLTU (ar kas buvo iki jo, kaip Nauticalis bei Skipper.lt) bei FB Skipper.Lt puslapiuose – juk trys kelionės Mozūruose ir viena Dodekanese (yra aprašymai). Dar buvo bandymų kelias suorganizuoti, bet kai nepavyko, tai ir neįvyko. O dabar tai ką? Jachtos neturiu, pinigų – irgi. O kiti gali pasisamdyti kvalifikacijos nepraradusį škiperį, o ne mane. 🙂
Su irklente nenoriu, nes tingiu – stovimas darbas. Va, kateriu (nes burėmis prieš srovę čia siauromis upėmis tarp miškų nepatrauksi) Seniuko užklaustą vandens kelią nuo Varėnos iki sostinės atrasti – gal ir būtų įdomu… 😀
2024-05-06 21:06
Seniux
Su pasinešimais 😀
2024-05-06 21:11
Skipper_LTU
Labai tikėtina, kad rėvų pakeliui daug. Ypač neramina tie raganų slenksčiai prie Grigiškių su velnio akmeniu – ten prieš srovę tikrai nepasineši (o pasroviui su pripučiama – visai taip patiko praplaukti, nors maniau, kad susuks ir pervers). 🙂
2024-05-05 22:43
Seniux
Kaip tave užbananti už tokią “muziką“?
2024-05-05 22:46
Skipper_LTU
Klausimas tiksliau skambėtų “ir kaip dar tave kojomis spardyti“, nes čia už ginkmedžio arbatą blogiau. 😀
2024-05-05 22:47
Tomas IRL
O mane už ką? Viskas iš gyvenimo. 😀
2024-05-05 22:51
Skipper_LTU
Mes čekistai-stalinistai – turime polinkį smurtauti prieš klasinius priešus! 😀
Nors tu irgi toks pats emigrantas proletaras, tai kaip ir vienoje klasėje, drauge (abu kirčiai)! 🙂
2024-05-05 22:50
Tomas IRL
p.s. vakar pats bandžiau užsibanint, buvau pasileidęs Taill(dump) Linux. Kur joks MS neveikia. 🙂
2024-05-05 23:00
Seniux
#mazochistas
“Langus“ išmušei, neveikia 😀
2024-05-02 10:17
Seniux
Įdomeenė mintis taip pat Patreone “Кому с утра“ 😛
Hitlerinė DE buvo nacistinė+fašistinė.
NesuvoGiau kiek tai buvo globalistinis fašizmas – keliose aplinkinėse šalyse irgi fašizmas. Istorija kartojasi?
Nacionalizme dujų kamerų nebūtų(?). Sinonimai labiau tarp nacizmas ir fašizmas.
Na o Vaitkus toks “kirviu“ – tas anas trečias negerai, taip reiktų, pasekmės dabar ir pakeitus politiką. Abejoju, Ar balsuotojai pajėgūs suvokti jiems naujus naratyvus. Nurašys jį kaip vatnyką, debilą (įkakotukai yra ir psichiatrai, be abejo baigę mediciną – nustato diagnozę).
2024-05-02 11:20
Skipper_LTU
Šalta paikė. © 😁
Fašizmas buvo nuomet Italijoje ir netgi nacionalizmas (save romėnais laikė, kaip vokiečiai arijais, o lenkai sarmatais). Bet ten nebuvo nacizmo – jokių etninių valymų.
Iki karo ne fašistinės buvo vos kelios valstybės (kaip Čekoslovakija), bet tarpukariu visur vyravo tikrai nedemokratiški režimai, įskaitant po 1926 metų karinio pučo smetoninį. Net JAV prezidentas ADR buvo neblogas autokratas, per kurio valdymą JAV biudžetas nuo menko vos vienos iš 10 oligarchų šeimų turto viršijo visų jų kartu sudėjus.
Tad fašizmas nebūtinai nacizmas – man tikslesnis G. Dimitrovo apibrėžimas, nes PIŠ būtent dabar tą stumia, būdama visiška sorošėke su prieš tautos interesus nukreipta veikla.
2024-05-02 13:55
Seniux
Šie Prezidento rinkimai:
6,5 fašisto prieš 1-ą nacionalistą.
Pusę balo “pralošė“ Žemaitaitis, įvardijęs, jog (strateginis partneris) JAV atstovauja tik savo interesus.
Neužfiksavau jo požiūrio dėl Ru/Ukrainos, gal dar pusę balo praloštų.
2024-05-02 17:01
Skipper_LTU
Gaila, jis turi dar mažiau šansų už Vaitkų, bet jei pastarojo nebūtų, tai galima būtų balsuoti kaip už troliuką. 😁
2024-05-02 14:00
Seniux
Ne vien ji – dabartinis irgi paranoja susirgo, jam rusakalbiai yra grėsmė nacionaliniam saugumui (tuo tarpu Anūkas….).
Faktiškai 6,5 fašizmo tai jau tiksliai, ir dabar balsuos žmonės tik kiek daugiau/mažiau išrenkant nacizmo.
2024-05-02 17:03
Skipper_LTU
Gitanas yra prisitaikėlis, bet jei paklius į antrą, o nebus Vaitkaus, tai reiks balsuoti už kaip prieš jo oponentą. Nes jis mažiausia blogybė iš visų kitų sorošėkų.
2024-05-04 12:41
Giedrius Augustinas
Cit.: ”Gitanas yra prisitaikėlis, bet jei paklius į antrą, o nebus Vaitkaus, tai reiks balsuoti už kaip prieš jo oponentą. Nes jis mažiausia blogybė iš visų kitų sorošėkų.”
O I.Vėgėlė kodėl blogesnis už G.Nausėdą?
2024-05-04 12:59
Skipper_LTU
G. Nausėda yra nuosaikus konjuktūrščikas, o I. Vėgėlė yra aršus sorošėkas: vienas gali persimesti link nacionalinių interesų, jei pasikeis sąlygos, o kitas – niekaip.
2024-05-04 13:09
Seniux
Nausėda tau kaip loterija – gali ir nepersimesti prie nacionalizmo. Jachtos neišlošei, taip kad būk humaniškas, kaip elgiamės su gaištančiais gyvūnais: už taškiukus!
Sakyčiau prie ringo bus Nausėda, balti taškiukai ant suknelės, ir V., bet gaila, ne tas V.
Yra sąlygos, taip pyst plest fokiško paso negausi. Ir tooookiaaaa axujena tvarka, tokie tvarkingi fokiečiai, jog sugebėjo pradanginti mano politikos kurso (viena iš integracijos dalių) sėkmingai išlaikyto egzo sertifikatą. Niekas nieko negali padaryti #Kafka
Dabar dar papasakokit man apie vokiečių punktualumą, tvarkingumą, aha. Apie inžinierius jau kalbėjom 😀 Nors gimtadienius jie pagal grafiką griežtai. Gal ir mylisi pagal iš anksto sudarytą grafiką 😀
5 arba 7 metus (kalbos lygis lemia) turi pragyventi čia, tik tada galima atitinkant reikalavimus tapti fokiečiu.
2024-05-04 13:19
Skipper_LTU
Vokiečių seksas yra tik tada, kai santechnika sugenda, bet pastaruoju metu pradėjo lenkas ateiti, tai libido, matyt, vokitkom prapuolė. 😀
Meilės trikampyje “Nausėda vs PIŠ“, “PIŠ vs Vėgėlė“ ir “Nausėda vs Vėgėlė“ yra blogiausias pasirinkimas tarp PIŠ ir Vėgėlės, nes abu labu tokiu, ir iš to, kaip matau Vėgėlę stumiant ir remiant viešumoje vietoje PIŠ, tai šaika jau ant jo pergalės pastačiusi (nes Nausėda savo “nerangumu“ šaiką nuvylė). O šaikos kuratoriai šiaip PIŠ negerbia, kad jai suteiktų tokį postą, koks buvo duotas partškolinei – juolab, PIŠ susimovė anąkart, kai laimėjo pirmą turą ir prapylė antrąjį (net ne jos “talentas“, sakyčiau, dar ir Kubiliaus su Rasele pastangos praėjo ne veltui).
2024-05-13 07:48
Prezidento rinkimai 2024 m. (3/4): neišrinktieji išrinktieji | Keverzonės kreida ant grindinio
[…] Kaip ir be čia paminėtojo E. Vaitkaus, sąmoningai dvaro šunaujos bei visų šaikos įkakotukų vis nukencelinamo iš viešosios diskusijų ir aptarimų erdvės, bet ir kiti kandidatai buvo tyčia ignoruojami (kaip ir aš, pripažįstu, taip keturis man visiškai neįdomius iš diskusijų savo tinklaraštyje irgi pramečiau) vis tik tą prievolę juos nušviesti turinčių, neva, visuomeninių transliuotojų, ar net jų pasekėjai arba jų atsiliepimai ir straipsniai buvo šalinami iš socialinių tinklų (kaip E. Vaitkų aktyviai palaikančio V. Lėkštučio Youtube kanalas “Vaidas Žemaitis“) bei netgi portalų (kaip iš Respublikos signataro Z. Vaišvilos kaltinimai sorošėkui I. Vėgėlei). […]