Jūs, be abejo, domitės ir toliau, o kaip sekasi man bendrauti su Lietuvos institucijomis dėl to mano gauto Oficialiaus Įspėjimo Be Numerio, tiesa?

Nes negi kažkas, neskaitant Lietuvos Policijos Departamento, aišku, taip galvoja, kad aš imsiu ir pasitenkinsiu tuo oficialiu instagraminio komisaro™ pavedimu jo Bobino pateiktu man “atsakymu“, kuriame sąmoningai (nes negaliu gi teigti, kad Lietuvos policijos vadovybė neįgali perskaityti mano užduotų 12 klausimų) vengiama atsakyti į visiškai pagrįstus mano, kaip Lietuvos Respublikos piliečio, klausimus mums visiems svarbiai institucijai.

Na, aš taip suprantu, šios institucijos vadovas neturi tam laiko – jis užimtas svarbesniais reikalais (bicukas pats neužsipumpuos, nu!). Bent jau galėjo 12-tą klausimą perduoti pačiam to klausimo adresatui. Nepadarė, todėl aš vakar ėmiau ir pats parašiau Ramūnui Matoniui, kuris leido viešumoje postringauti mano adresu visokius blėnis, gerokai pranokstančius mano čia rašomus jums įvairiomis temomis.

Todėl šiandien – ir jums to rašto kopija, o aš jums ta proga dėkoju už papeipalinimą į tinklaraščio sąskaitą (jei UAB Moki-Bičas kažkaip imtų ir atmestų, tai duokite žinoti – vakar pastebėjau, kad jau ir ši kontora prisamdė šūdarankių milenialsų, kurie priprogramuoja visokių patobulinimų, nuo kurių lūžta sistemos):

  • * * *

Egidijus Nasevičius

[adresas]

2019-02-10

Ramūnas Matonis
Komunikacijos skyriaus vedėjas
Policijos Departamentas prie LR VRM
Saltoniškių g. 19
Vilnius LT-08105

Dėl Alytaus AVPK Oficialaus Įspėjimo 2018-12-09 (be numerio), Varėna

Pone Komunikacijos Skyriaus Vedėjau,

2018 metų gruodžio 28 dieną esu išsiuntęs Lietuvos policijos generaliniam komisarui Linui Pernavui užklausimą dėl 2018 metais gruodžio mėnesio 9 dienos gauto Alytaus AVPK Oficialaus Įspėjimo be numerio, į kurį gavau ne jo, bet jo pavaduotojo Rimanto Bobino atsakymą jau 2019 metų sausio 24 dieną (pagal pašto žymą ant voko: Vilniaus DĮG, kad ir ką tai reikštų, išsiųstas “ketvirtuoju iš šešių“ šių metų sausio 23-čiąją, nes pats raštas dienos žymos datoje neturi, o jo priede teigiama, kad tai yra “dokumentas 2019-01-23 Nr. 5-S-688“ – pateikiu, kad žinotume, apie kurį kalba).

Aš taip suprantu, kad Lietuvos Policijos Generalinis Komisaras yra užimtas svarbesniais reikalais (mokytis anglų kalbos darbo metu ar gerinti savo fizinį grožį po jo – nelabai domiuosi, ką dar Jūsų vadovaujamas skyrius komunikuoja apie savo viršininką ir jo veiklas bei pasiekimus profesinėje srityje, nes jo vadovaujama policija jau funkcionuoja Lietuvoje puikiai, reikia manyti, užtikrindama tai, ką kiekvienas pareigūnas priesaikoje prieš priimamas į darbą teigia saugosiantis bei ginsiantis, nors dėl mano konstitucinių teisių pažeidimo aš manau, kad dar gerokai yra ką tobulinti ir peržiūrėti, tik vis laiko Policijos Departamento vadovybei tam, panašu, nėra, tačiau aš čia kiek nuklystu), nei domėtis mano, kaip LR piliečio išreikštu susirūpinimu apie jam pavaldžios įstaigos lėšų bei išteklių panaudojimą ar pavaldžių pareigūnų veiksmų teisėtumą, pervilkus su organizuotu nusikalstamumu kovojančius kriminalinės (neuniformuotos) policijos pareigūnus uniformomis ir pavertus juos “paštininkais“, išnešiojančiais Lietuvos Respublikos piliečiams oficialius įspėjimus, kurie, pasak gauto pavaduotojo R. Bobino atsakymo, “nėra vertinamas kaip nuobauda ir tokiu įspėjimu nėra apribojamos asmens teisės ir laisvės“, nors, sutikite, gerokai gali išgąsdinti jei ne tokių įspėjimų gavėjus, tai bent jau jų artimuosius, ir suteikia peno apkalboms ne visada gal geranoriškai nusiteikusiems jų kaimynams (nebent tokiais kriminalinės policijos veiksmais to demonstratyviai ir buvo siekiama, kas paaiškintų jų kasdieniame darbe nedažnai prisireikiančios uniformos vilkėjimą sekmadienį šios svarbios užduoties, kurią gali atlikti tik organizuoto nusikaltimo tyrimo skyriaus vyresnieji tyrėjai bei jų viršininkai, įvykdymui).

Liūdna man ir tai, kad ir minėtasis aukščiau pavaduotojas neįveikė tų mano 12 iškeltų klausimų, sustojęs bendrais bruožais ties trečiuoju, teigdamas kaip velionis LKP Pirmasis Sekretorius, LR Prezidentas beigi dar ir LR Vyriausybės ministras pirmininkas ir LBS Garbės Buriuotojas Nr.3, padovanojęs savo medžioklinių trofėjų kolekciją Medininkų pilies muziejui, kad viskas, suprask, teisėta (ne visai tiksliai gal išversta citata iš rusų kalbos) – na, ką čia padarysi, kad komunikacijai yra atskiras skyrius Policijos Departamente, bet iki jo komunikacija dėl tų anksčiau minėtų klausimų gal nenueina, todėl teks kreiptis į kitas institucijas, vienaip ar kitaip prižiūrinčias Policijos Departamento veiklą, kad tuos atsakymus aš gaučiau.

Kaip bebūtų, dvyliktasis mano klausimas lietė Jus (nežinau, ar perdavė?). Todėl esu priverstas kreiptis tiesiogiai, tikėdamasis gauti atsakymą (klausimą pakartoju):

Kokiu pagrindu ir kuo remdamasis Jūs, pone Ramūnai Matoni, kaip Lietuvos Policijos Departamento prie LR VRM Komunikacijos Skyriaus vedėjas, žiniasklaidoje mano atžvilgiu pateikėte bent keturias skirtingas šio Oficialaus Įspėjimo be numerio įteikimo priežastis, tuo pačiu painiodamasis savo teiginiuose ir viešai savo pareiškimais žemindamas mano vardą, kas, sutikite, nedera Jums tiek kaip pareigūnui, tiek kaip Lietuvos Policijos Departamento atstovui žiniasklaidai: pirma, Susirinkimų įstatymo galimi pažeidimai kaip Oficialiame Įspėjime be numerio 2018-12-09; antra, neva, dėl mano raginimų sudeginti protestų vardan mokyklinį autobusiuką savo teiginiuose 15min.lt žurnalistui 2018-12-09; trečia, paneigdamas 2018-12-10 antrąjį teiginį savo kituose teiginiuose jau lrytas.lt žurnalistei (pokalbyje su šia gavau patikinimą, kad čia ne tas atvejis, kada “žurnalistai ne taip suprato“ – yra saugomi įrašyti abu pareiškimai); ketvirta, pridėjus mane prie, neva, išgalvotas naujienas (fake news) platinančių asmenų internete, kalbėdamas 2018-12-10 LRT žurnalistams “Panoramoje“? Gal visgi aš, galėčiau pagaliau gauti tikrąją priežastį mano Oficialaus Įspėjimo be numerio? Ir būtų malonu gauti tuomet Jūsų atsiprašymą dėl pateiktų mano adresu bent trijų nesusietų (ar susietų?) priežasčių.

Manau, pastaroji aplinkybė uždarytų minėtąjį klausimą – kam nepasitaiko klaidų darbe, nuo kurių kyla štai tokie nesusipratimai viešumoje, juolab, dirbantiems viešosios komunikacijos srityje, kuomet klaidingi ar klaidinantys pareiškimai žiniasklaidoje tampa ištiražuojama oficialia nesąmone, galimai prilyginama melui (kaip Jūs pats išsireiškėte – fake news) ar privataus asmens šmeižtui (ką aš čia jaučiu įvykus).

Nenorėčiau neigiamai aš vertinti šio Jūsų karjeros epizodo – norėčiau taikiai pagaliau pabaigti tarp mudviejų iškilusį pagrįstų ar nelabai kaltinimų tą padarius sąmoningai mano atžvilgiu galimybę, atsakius į mano klausimus aukščiau, ir tuomet arba pagrindus savo vieną iš keturių skirtingų teiginių policijos turimais tyrimo, kad ir koks jis būtų pradėtas (Lietuvos policijos generalinio komisaro pavaduotojas R. Bobinas apie tokį atsakyti irgi nematė reikalo, apeliuodamas į slaptą kriminalinių žvalgų veiklos pobūdį) mano atžvilgiu, faktais ar įrodymais, kurių irgi, koks nusivylimas, nepateikė aukščiau minėtasis pavaduotojas R. Bobinas savo minėtame atsakyme, arba Jums pagaliau pripažinus savo klaidą, apie kurią su džiaugsmu pranešiu ir besidomintiems šio reikalo eiga (ką Jūs ir pats galite taip pat padaryti kaip Komunikacijos Skyriaus Vedėjas, tarp kitko).

Iš anksto dėkoju Jums už gautus išsamius atsakymus ir šio, mano nuomone, įvykusio teisinio nesusipratimo bei komunikacijos nesklandumų galutinį išsprendimą ir klausimo uždarymą.

Pagarbiai

Egidijus Nasevičius

* * *

Galvoju, kad jei va tokia kriminalinės policijos pareigūnė tą Oficialų Įspėjimą Be Numerio™ būtų atnešusi, tai argi kas skųstųsi?

Asociatyvi foto iš perkusvente.lt (nes, primenu, Lietuvos policija kyšių neima ir neparsiduoda!)

O jums – ačiū, kad pervedate tinklaraščio vystymo arba džiūvėsių labui čia.

Bus tęsinys, be abejo.