Pagal statistiką Lietuvoje vien transporto sektoriuje, nemokėdami iš esmės jokių mokesčių kaip tą priversti daryti vietiniai (realiai, tai darbdavys samdo du darbuotojus, tik dar ir algą sumoka mokesčiais pagal “biuletenį“ tam neateinančiam), nes atvyksta į “komandiruotę“, ir po to išveždami užsidirbtus pinigus į užsienį, dirba 55000 darbuotojų iš trečiųjų šalių (ne ES!).

Nuolatinį vairuotojų “trūkumą“ ištisai iš jūsų sumokėtų mokesčių finansuoja apmokėdami vairavimo kursus UT (anksčiau darbu biržoje prekiavo, o dabar užimtumą aptarnauja), po ko lietuviai jau išvyksta dirbti į ES, pratęsdami čia tą vėl “trūkumą“, nors tuoj pagal išduotą Regitroje CE kategoriją vairuotojų čia “turėsime“ daugiau, nei mobilaus ryšio vartotojų, ko gero.

Dar juokingiau, kai UT išsiunčia vietinius bedarbius į “komandiruotę“ darbui prie konvejerių, sandėliuose ar statybose Vokietijoje, Olandijoje, Švedijoje bei Norvegijoje, ir visiems tai atrodo comme il faut (beje, vien mano daugiabutyje dvi ar trys šeimos taip finale išsiskyrė, ir nemanau, kad čia toks provincijos miestelio daugiabutis kažkuo būtų išskirtinis).

Vergų (baltųjų!) transportavimas 18a. (iš histclo.com)

Ne, emigracija išties nėra Lietuvos problema – Lietuvos problema yra tai, kas klaidingai vadinama valstybe.

Bet tai jums gi rūpi labiau tik gudai, ir dar kuri lietuviška partija pažadės rinkėjams dabar pasivogti jūsų pinigus “teisingiau“, tiesa?