Labai abejočiau, ar knygnešių dieną šeštadienį gerai kurie paminėjote – o juk turėjome tokį šalies ir tautos istorijoje reiškinį 1864-1904 metais, kuomet lietuvių kalbą ir rašymą lotyniškais rašmenimis gelbėjo spaudos kontrabandininkai (žymiausiojo jų Jurgio Bielinio gimtadienis yra pasirinktas šia minėtina diena) ir savamoksliai namiškių mokytojai, vadinami daraktoriais, nuo lotyniškojo veiksmažodžio docēre “mokyti“.
Abejočiau, nes kas gi šiais trumpikių laikais tas knygas skaito (tai gal ir gerai, kad JAV Kongresas uždraudžia “kinų“ TikTok)?
Juolab, kad čia jau ne už tą sorošėkų brukamą rašliavą susimokėti norisi, bet prašyti ženklios piniginės kompensacijos už tai, kad išvis paskaitytum (štai todėl mano rašliavų čia nei kas skaito, nei susimoka už tą patį per tą patį Patreon ar PayPal – su savimi pasišnekėjau, o nieko nėra geriau, nei pabendrauti su protingu žmogumi, kai vienas kitą taip puikiai suprantame iš pusės žodžio, ar ne?).
O jei grįžtume prie aukščiau paminėtosios išmirusių romėnų kalbos, tai penktadienį dar ir buvę Kovo Idos (lot. Idus Martiae) – toks mėnesio vidurys (kai mėnesio pradžia vadinta kalenda, o iš čia ir pats kalendorius). Kadangi 44 metais iki Kristaus buvo per kovo idas nužudytas Romos Senate Gajus Julijus Cezaris, tai Kovo Idos yra dar ir neišvengiamos nelaimės nuojautos metafora.
Per šias Kovo Idas gi taip visiškai netikėtai atsistatydino PIŠ asmeniniu jam prašymu jokiais skandalais nepasižymėjęs santūrusis ir kone vienintelis tikęs pagal kompetencijas toms vyriausybėje pareigoms nuo “ilgo, bet tuščio profesionalesnių už profesionalus suolelio“ krašto apsaugos ministras Arvydas Anušauskas.
Ir beskaitant tą absoliučiai nieko nenušviečiančią “kontrabandinę rašliavą“ (nes tarsi koks kontrabandininkas šaikos propagandonas, nuo žodžių gandas ir išnešioti, aišku, o ne sargis žargonu, ir sorošėkas Edmuntas Jakilaitis tą gandą iš ko ir neaišku kaip parnešęs bei išpliurpęs apie KAM vadovo at-si-statydinimą), tai dabar manęs tikrai neapleidžia mūsų šaliai ir tautai nebeišvengiamos nelaimės nuojauta.
* * *
Jei tai būtų mūsų politikuoktelėjusiems įprastinė priešrinkiminė taktika, kada blusoms reikia pakeisti stimpantį šunėką į šviežesnio kraujo keturkojį, tai galima būtų suprasti, nors ir nebūtinai pateisinti.
Juk politinė prostitucija šioje klaidingai vadinamoje valstybėje seniau nėra jokiu amoraliu elgesiu, o kekšių ir barakudų apsčiai kaip blusų veisiasi ten, kur sukasi dideli pinigai (įskaitant ir mokesčių mokėtojų), kuriuos galima smagiai prisičiulpti botoksinėmis bei sorošėkinėmis lūpytėmis, po ko gliancu vadinamos “stilingų žmonių“ blizgios prekių su kainos akcijomis brošiūrėlės sėkmingiausias čiulpėdras sureitinguos į abiejų lyčių “verslininkes“ (čia kai yra cukrinis tėtukas) ir “entrepreneres“ (čia kai frylancini pripuolamai ir be nuolatinio sponsoriaus), “stilistes“ (kai kartais į viešumą jau aprengtą pasiima tarsi mopsu) ir “dizaineres“ (trykštančio kūrybiškumo namų šeimininkė), arba “travelblogeres“ (čia kai tratina viešbučio kambaryje) ir “nutricionistes“ (kai burną dar ir pavalgymui naudoja), iš esmės taip neatsiliekant apie nesamą politiką šioje mirusioje respublikoje™ tokius pačius gliancus beskelbiančius visokius filadelfinius portalus.
Gi Arvydo Anušausko atveju, matome, tai ne tas atvejis – jis iš šaika save žvygalionio pavadintos TS-LKD niekur juk neišeina, ir jokių asmeninių ambicijų per artimiausius rinkimus brautis į rentininkų Europarlamentą ar Daukanto a. gubernatūrą (ironiška – tik per tvorą nuo KAM) nedemonstravo, kad užgožtų savo stotu tiek ir vėl ant to paties grėblio ketinančią pasismaginti (husarai, tylėėėėėėėt!) PIŠ, tiek ir visą tą jo “kolegų“ sorošėkinį blusyną, ir į Seimą grįžta, matyt, atgal į jam kiek ramesnį Nacionalinio Saugumo ir Gynybos Komiteto pirmininko postą (einamajam šio aktyviam rusofobui ir nacistukui Laurynui Kaščiūnui tiesiog begėdiškai per galvas net brukantis mainais į KAM).
O ir gaujos užsienio įtakos agentų bei paikų karibos™ sorošėkų paviešintas erzelį visuomenėje sukėlęs “kritiškasis“ PR demaršas, išlaukus visą kadenciją ir pradėjus kvykauti jau pristabdytų (jiems?) Lietuvos biudžetui nepakeliamai per didelių pirkimų fone (ar pirmas kartas?), kur afera su nefunkcionaliais vokiškais griozdais net nublanksta, matyt, nėra vienintelė ministro at(si)statydinimo priežastis.
Arvydas Anušauskas pas valstybės vadovą – su konvojumi (foto ELTA)
* * *
Kadangi dar anoje kadencijoje beretinis sveikatos apsaugos psicho-ministeris Hitleryga matuliškai (sic!) užraukė galimybę laisvai įsipilti ko nors tauraus ir šildančio, idant būtų galima suprasti gilumines priežastis, slypinčias taros dugne, kaip postringaudavę aukščiau vėlgi paminėtieji lotyniškai in vino veritas, šio pagalba neužilgo gaudami atsakymą į klausimą cui bono?, tai beliko tik paklausyti, ką vaduku save įsivaizdinantis (ypač kai nuo “mamulės“ iš namų į darbuką pasprunka) tas su epiniu seneliu bendrapavardžiu paikena iš URM (ir sutapk, kad abu labu su irgi užsienio reikalų seimūnu žvygailioniu tokie?) leptelėjęs ir be tokio liežuvį mažamečiams debilams™ atrišančio pagalbininko.
Atmetus tuščius ir jo formaliai vadovaujamos politinės gaujos jokiais realiais veiksmais nepagrįstus papostringavimus apie krašto apsaugą ir gynybą, tai mane suneramino ši dalis:
“Reikalinga papildoma energija ir didesnė sparta, Lietuvai rengiantis visiems sudėtingiausiems scenarijams“.
Aš seniai nesu tiek naivus, kad tikėčiausi, jog šitas durnius su iniciatyva išvis nors truputį supranta, kad ne tiek KAM, kuri iš esmės yra tik paskutinė gynybos priemonė, bet jo URM yra viena iš kasdienių ir kertinių šalies saugumą bei tolimesnį suverenitetą užtikrinančių institucijų!
Antraip, nekalbant apie ekselencijui per visą jam nemielą kadenciją aktyviai ir efektyviai finale sutrukdytus atkurti santykius su lenkais bei nuolatinį šio blokavimą vykdyti aktyvesnę politiką ES institucijose, tai dar nebūtų šio užsienio įtakos agento dėka “laimėta“ prieš didžiausią pasaulio ekonomiką Kiniją (tik kinai, deja, ne tik to nežino, kaip skaudžiai mums pralaimėjo, bet jau jų net muitinė tokios valstybės “panašios į puodynes“, išvertus tą jų dantiraštį 立陶宛 pažodžiui, savo registruose išvis nebežino); nebūtume paversti toksiškiausia valstybe regione, po ko buferiu tarp mūsų ir Rusijos tarnavusi Baltarusija tapusi pastarosios dar ir branduoliniu forpostu (o šios prezidentas Batka mūsų visą šaiką tiesiog vadinasi “pasiutėliais“ – бешеные, kas angliškai mad rabid dog); nesiprašytume “demilitarizacijos“ dėl kone karą sukėlusio tranzito blokavimo bei “denacifikacijos“ dėl grasinimo uždaryti rusiškas mokyklas (kas prieštarauja ES sutartims dėl nacionalinių mažumų), kaip ir dabar vykdomu turto konfiskavimu iš privačių asmenų (rusakalbių “propagandistų“ butai bei pilietybių atėmimai ir deportacijos “prisišnekėjusiems“, nekalbant apie baltarusių sanatoriją Druskininkuose ir dabar automobilius rusiškai numeriais, kas išvis yra tarptautinės konvencijos pažeidimas), ir pan.
Todėl mane drasko miglotos abejonės ne tik dėl tautą ir šalį į pražūtį vedančios esamos kompradorų šaikos politikos, bet ir kyla pagrįstų įtarimų, kad Kovo Idos KAM pačiam Arvydui Anušauskui ne tik buvę asmeniniu netikėtumu, koks ten pas jį dar brutas su peiliu atėjo smeigti į nugarą (mėgstamiausia šitų “konservatorių“ tarpusavio kolegiško bendravimo praktika), bet kam prie Arvydo Anušausko KAM stojo skersai kelio?
* * *
Aišku, šioje godžios, šykščios ir pavydžios tautos rinktinių ir išskirtinių “krikdemų“, kurie nei krikščionys (ne tik Dekalogo nesilaiko, bet ir išvardinti papunkčiui nesugebėtų – gerai, kad dvaro šunauja irgi pas mus katalikiška tik apklausų anketose, nes “taip visi parašo“), nei demokratai (kurie net savo sitz-pirminYko patys iš savo tarpo nesirenka, o jiems tiesiog fiureriukas paskiriamas ir po to tik pasitvirtinama vėl – gi ne tarybukai, kad tarybose rinktųsi, nors senelis ir mėgsta iš Vasario 16-os Tarybos balkonėlio urbi et orbi pamokslėlius šventatatiškai papostringauti), tai pagrindinė jų mamona yra tik pinigai (apie ką vėlgi aukščiau minėtieji romėnai turi ne vieną patarlę).
Tai Arvydas Anušauskas, komentuodamas savo at(si)statydinimo priežastis, juk pasakęs, ką kitądien patvirtinęs ir ekselencijus Gitanas Nausėda, juk į KAM atėjo su antikorupcine dienotvarke – ir, deja, sako, kad ne vienas šios šaikos chebrantas, nuvytas nuo valdiško papo, verkšlendamas nuskuodęs tiesiai į Seimą ir ten, koks gi netikėtumas prie labiausiai apsimelavusios ir prisivogusios valdžiukės, gavęs supratimą (kas abejotų) ir visokeriopą palaikymą.
Gal todėl šiam nepatikusi ir numatyta rokiruotė, kad jis iš KAM keliaus į Seimą, o iš Seimo tegul atkeliauja tas į KAM, kuris “nestabdys“?
Nestabdys – ko?
Sąrašas gana ilgas, kurį skubinasi PIŠ įgyvendinti per ateinantį pusmetį, matyt, jau stipriai spaudžiant naglosaksų kuratoriams, kurių šalyse irgi šiemet rinkimai į valstybės vadovus, ir nepanašu, kad pavyks išlaikyti esamą valdžią bei įtaką, ir dar tiems panašu, kad mūsų KAM užsiėmė jų nurodymų vykdymo sabotažu, tikiu, Lietuvos kariuomenės kūrėjui ir savanoriui Arvydui Anušauskui visiškai netrykštant entuziazmu mus pagal šių užgaidas užtvoti kaip chocholus į proverbinį rus(ki)ų tanką.
Beje, apie tankus – šie yra puolamosios ginkluotės rūšis, skirtingai nuo jau įsigytos savaeigės artilerijos, kurią galima panaudoti ir ginantis mūšyje.
Tad kyla pelnytas tuomet klausimas, ką gi taip ketinama pulti, jei neturime teritorinių pretenzijų braliukams latviams (išties, tai turime – kadangi Kuršių marios pas mus, tai Kuršas su Liepojos uostu irgi turi būti mūsų!) ar ATR bendrataučiams lenkams (išties, tai ne tik jie Wilno Nasze, bet ir turime ir dėl Suvalkų kaip Suvalkijos dalies!), o tai gal priešais iš draugiškiausių kaimynų paverstiems baltarusiams (čia jų nacistukams litvinistams Vilnia yra mūsų, kaip žmudzinų, okupuota, o va jų dar turimas Gardinas, žinia, ilgisi sugrąžinamas prie Druskininkų, ar kaip?) bei, aišku, rusams (Rytprūsiai yra ne Kaliningradas, o Mažoji Lietuva, kurią “neteisėtai“ Stalinas okupavęs, o jau terminai baigėsi, ir būtina grąžinti, ir aišku, kad mums!).
Beje, ir tas Krymas, jei ne visas, tai tikrai jo geroka pusė, yra lietuvių – įrodymas tam yra ne Vyckos poniai, kuriuos tas Juodojoje jūroje girdęs, bet realiai Lietuvių pusiasalis prie Perekopo (kas, be abejo, toks lietuviškas senas etnonimas ne “perkasa“, nes yra tokia Pervalka kuršių, o tai reiškia, kad mūsų, Nerijoje, o Perekšlių Kopa!).
Nežinau, kaip ir su kuo susirengė tuomet kariauti PIŠ su visa savo šaika, dvikadencinei partškolos trepsei karingai kvykaujant užnugaryje Drang nach Osten! šūkius, bet likviduotinos mūsų socialkės ir medicinkės bei švietimo (tik ne viso – dalį reikia karalienėms morkoms atsegti!) sąskaita, tačiau aš vis tik norėčiau žinoti artimiausius strateginius tokios karinės doktrinos planus (kai patriotiškieji kavianski už tai prieš dvejus metus, kas simboliška, iškart tuomet susizgribo ir masiškai atsinaujino pasus… išvykimui, o kai kas savo aktyvus ir artimuosius jau per tą laiką perkėlė visokių mažorikų landsbergučių pavyzdžiu, kad irgi iš kuo toliau “būtų naudingesni Lietuvai“, aha), ir kuriuos tas “lėtapėdis“ Arvydas Anušauskas tame jo KAM užstabdė.
Ir svarbiausia – kam jo KAM užstabdė?
* * *
Čia supratau, kad turėčiau išvardinti didelį sąrašą viešoje diskusijoje jau pavalkiotų padarytinų darbų.
Ir ne tik apie prisižadėtą, bet taip ir nesukurtą diviziją (stebiuosi, kad tarpukaryje net trys buvę prie panašaus gyventojų skaičiaus), nes toji juk ne nuo pričiulptų divizijos generolo antpetukų nuo visų karinių misijų išsisukusiam sorošėkui prasideda, kurio pakeitimui, žinia, KAM taip pat turi įtakos (šiaip jokio skirtumo, kokį sukalbamą ir buką vietinį zalūpną kaip Ukroreiche ir čia naglosaksai jų įsakymų vykdytoju pasiskirs); ar sukarinimui sukarintos policijos bei to peraugusių skautų būrelio esminiam pertvarkymui, ką dar galima iš “kovinių šaulių“ išties kombatantais paversti, pervedus į KASP (rašiau jau); o gal ir žvalgybos bei smogiamųjų dronų plėtojimu būriuose ir kuopose (ypač KASP!) vietoje tų šarvuotų griozdų bokserinių “vilkų“, sunkiai užvažiuojančių ant kalniuko, klimpstančių gruntui pažliugus ir užstringančių artimiausiame miškelyje dėl gabaritų (todėl taip spėriai aplinkos “apsaugos“ ministras skubinasi iškirsti?) su Šaltojo karo laikus menančių “leopardų“ (jūsų pinigai už pažadus avansu, aišku – su bokserių pirkimais nieko nepasimokyta ar pasimokyta pakeliui geriau pasivogti atkatukus?).
Bet tada įsilėkusius minčių tabūnus sustabdė mano sūnaus gimnazisto telefono skambutis – klausė, ar man nereikia laptop, kurio visi atsisakė, o aš atsakiau, kad mielai paimsiu Velykoms, kai tik iš tų paskirų dalių jis atgal į vėl naudotiną daiktą surinks (prieš pora savaičių pats susirinkęs sau desktop).
Ir pakalbėjus man po to dar toptelėjo mintis ne tik apie tai, kad nenorėčiau irgi leisti savo jau greitai suaugsiančio sūnaus šitai visai užsienio įtakos agentų kamarilei nužudyti “vardan tos“ (jų kišenės ir jų mažorikų gerovės!), o kad tas KAM atliktinų arba sabotuotinų darbų sąrašas net nebesvarbus, jei jau šaika rinkiminiu laikotarpiu leido savo nariui išviešinti saviems metamus įtarimus korupcija.
Nes jei ne tik Valstybės Gynimo Taryboje klausimas buvo svarstomas dėl Lietuvos karinio kontingento išsiuntimo prieš rusus į Ukrainą, kaip sorošėkas Makaronas karingai ir vėl naglosaksų nurodymu pučiasi lyg mikro-napoleonas, ieškodamas net ne savo Svetimšalių legiono atmatų, o tokių kaip mes čia kvailų čiabuvių savanorių užsitvojimui (kai pati tokiam “internacionaliniam aljansui“ tarsi Krymo kare pavadovauti užsimojusi Prancūzija neįgali nieko pasiųsti, nes ženkliai sumažino savo karinį biudžetą, jau ekonomiškai nebepajėgi atstatyti išsiųstos kone pusės artilerijos į Ukrainą, ir net išformuoja “nereikšmingus“ karinius dalinius, kai iš jų pusė Afrikos jau juokiasi), tai tuomet jau visos čia mūsų kompradorių ir jų pakalikų bei sėbrų gaujos korupcijos tiesiog nublanksta kaip nereikšmingos.
Nes, nuojauta kužda, šios Kovo Idos yra ne šiaip tik Arvydui Anušauskui KAM.
Didelis ačiū rėmėjams Patreon, kur šis įrašas buvo publikuotas 2024-03-16, o taip pat dar dėkoju atskirai balsuojantiems savo pinigais per PayPal!
Komentarų: 110
Comments feed for this article
2024-03-18 08:52
Vyne Tu
Sakai, Hemingvėjau, KAM skambina varpai?!
2024-03-18 09:30
Skipper_LTU
Metallica gerbėjai PIŠ: https://youtu.be/17HRV8k1YMw?si=5H0dSfAoCTv7STIO 😁
2024-03-18 10:02
Vytautas Diekontas
Kažkaip perdėm “optimistiškai“…
2024-03-18 10:05
Skipper_LTU
Kur tavyje “patriotinis“ polėkis žūti žudant ruskį™ Ukrainoje??? Gal tu vatnykas kokistais?! ACAKIK!!!!11 😁
2024-03-18 11:22
Vytautas Diekontas
Ej, tiktas narek če monėj kloika prisėmestė – kon nuoro ėr kor , ton ėr galabėno. 😀
2024-03-18 12:13
Skipper_LTU
Mes žinome, kad žemaičiai yra separatistai – ką čia ir matome! PLATINAM!!!!!11
2024-03-18 12:44
Vytautas Diekontas
Nabutom žemaitiu – nabutom ėr vėsun lėkosiu “lėjtoviu“.. 😀
2024-03-18 13:38
Skipper_LTU
Vėl Gedimino ant jūsų nėra, rupūžės plaukuotos! 😀
2024-03-18 12:08
Giedrius Augustinas
Tai visgi pagrindinė A.Anušausko iš KAM atstatydinimo priežastis yra jo vykdyta antikorupcijos programa. Nu, nieko nepadarysi. Korupcija yra šios šaikos skiriamasis bruožas. Nors aš tikėjausi, kad TS-LKD kaip tik kovos su korupucija, o ne rems korumpuotus valstybės tarnautojus.
2024-03-18 12:13
Skipper_LTU
Ne, ne tame priežastis, bet tau ją labai stengiasi parduoti, nors absoliučiai šita tezė nelaiko vandens. 🙂
2024-03-18 12:55
Vytautas Diekontas
Tai vadinasi prancūziškas išėjimas su Kongo reveransais… 😀
2024-03-18 13:46
Skipper_LTU
Tai vadinasi, kad kažkokioms durnėms (bobos abiejų lyčių) labai norisi kapinių su vėliavomis kaip pas chocholus.
Vieną samdinį su ceremonijomis jau palaidojo, pažiūrėjo mūsų reakciją, aha, tiko ir patiko – nu davaj jau oficialiai pasiunčiame savo karius!
Žiūriu šiandien pas rusus nuotrauką – sėdi liūdnas Anūkas ant nusiraminimo kėdutės ir sriūbauja, kad ES nenori jam leisti mūsų karių ten pasiųsti. Gal jis nuo savo sūnelių gali pradėti ir pavyzdį parodyti? Aš net neprieštarausiu, kad po to juos irgi su ceremonijomis laidotų – sumažintų debilų skaičių, gal šiknas prisėstų ir nespurdėtų.
2024-03-18 14:07
Vytautas Diekontas
Taigis jau buvo prieš metelių keletą viens nabašnikas – savanoriu varė Irakan pakariaut. Už pinigus. Ir trys vaikai namie liko… Iškilmingai pakasė. Tautos didvyriu išvadino…
2024-03-18 16:20
Skipper_LTU
Irake jis irgi Lietuvą gynė, taip suprantu?
2024-03-19 13:47
Vytautas Diekontas
Greičiau jau JAV vidaus politikos interesus visam pasauly…
2024-03-19 14:21
Skipper_LTU
Tas nenugalimas noras būti pusjankiu…
2024-03-18 15:28
Seniux
Pažinojau pusukrainietį, tai jis prieš porą metų rodė nenugalėjusio ruskį laidojimo ceremoniją. Iš ties kabina emocijas kaip reikia, pro miestelį pravažinėjo, daug žmonių klūpi, atitinkama muzika, žvakės. Tai man jau toks biškį #dejavu .
2024-03-18 16:23
Skipper_LTU
Matyt, norima, kad ir Lietuvoje taip būtų – gal kažkas pasiilgo miestelių aikštėse besivoliojančių LLKS partizanų lavonų? Jei pradžiai pasivoliotų visokie landsbergučiai, tai gal kvailystės praeitų – R. Kiplingas (aha, tas pats, kur apie Mauglį ir čiučiundras rašė) irgi eiliavo apie “sunkią balto žmogaus naštą nešti civilizaciją barbarams“, bet kai abu jo sūnūs prie Verdeno atgulė, tai į protą atėjo ir pezėti nustojo.
Nemačiau nei vieno mažoriko tarnavus kariuomenėje netgi taikos metu. Man ką – ir vėl eiti juos ginti?
2024-03-19 13:00
Brolis J
Ką jau čia, va, kažkokioje laidoje, per, berods Delfi TV, eilinis atsargos “palkanas“ aiškino, kad būsimame kare 100k nuostoliai Lietuvai, ne tokie ir dideli… Suprask, 100k apyjaunių lietuvių sukišim, o po karo (kad ir kaip jis baigsis) į jų vietą užvešim afrikų ir azijų… ir bulvės vėl žydės?
2024-03-19 13:21
Skipper_LTU
Aš Patreone rašiau, kiek išties yra ta riba “iki paskutinio“ (ten – chocholo, bet tinka ne tik jiems): https://www.patreon.com/posts/kiek-yra-tie-iki-98278814
Tai jau net ten zelebobikai prievarta nebesugeba gatvėse prigaudyti, nes “mėsa“ užsibaigė. Tai 100k pas mus yra penkiskart daugiau mūsų kariuomenės – net Ukroreichas tiek kartų savo turėtų pusės milijono karių per dvejus metus prarasti nesugebėjo, kai jau baigėsi, kaip dabar matome. O mūsų šaliai tie 100k būtų viršutinė riba tik teoriškai, nes pokaryje matėme, kad net prie represijų tiek pajėgumų LLKS per kone dešimtmetį nei niekuomet neturėjo, nei sumoje tiek turėjo, o gyventojų buvo panašiai, kaip likę dabar.
Tad tai ne šiaip pezalai – tai yra pavojingi pamišėlio kliedesiai.
2024-03-19 13:44
Brolis J
Baisiausia, kad tai ne tik pamišėlių kliedesiai – tai yra realus visuomenės “pritempinėjimas“ prie to, kad visos lietuvių tautos egzistencijos prasmė – būti amžinu ruskyno antipodu ir baigti savo gyvenimą ir kaip etinė tauta ir kaip šalis po ruskių tankų vikšrais, užleidžiant teritoriją kitai biomasei.
Matyt neveltui, jau kelis metus, balkono senelis kreipiasi į minią apačioje kaip į “Pilėnų piliečius“ (žinant, kaip Pilėnų piliečiams baigėsi, turėtų būti neramu), matyt, kažką žino. O žiauriausia, kad apatinė minia ploja ir džiūgauja – įdomu ko?
2024-03-19 13:49
Vytautas Diekontas
Matai, dauguma iš tos vyzgaujančios ekstazėj biomasės galvoja, kad bus kitoj tvoros pusėj…
2024-03-19 14:26
Skipper_LTU
Todėl siūlau pradėti kariauti landsbergiukais.
2024-03-19 14:46
Brolis J
Tai tą suprantu, juolab, kad didesnė dalis jų ir bus kitoje tvoros pusėje, o didesnės dalies fanklubo vaikai ir anūkai seniai užsieniuose ir/ar jokių palikuonių neturi, todėl drąsiai kausis su rusais svetimomis rankomis ir ryžtingai aukos tūkstančius svetimų vaikų.
2024-03-19 19:07
Skipper_LTU
Būtent, tą jie ir dabar nori daryti – todėl išsiuntė savo vaikučius kuo toliau nuo “šitos šalies“.
2024-03-19 14:20
Skipper_LTU
Aš todėl ten ir nebevaikštau – senis gatavas visus paskui save į kapą nutempti.
2024-03-19 14:49
Brolis J
Svarbiausia – kas bus ant paminklo iškaltas. Paaukota šventam tikslui (KOKIAM????) biomasė pus pamiškėse ir bevardėse duobėse, vadinamose “broliškais kapais“.
2024-03-19 19:08
Skipper_LTU
Statys bevardžius kryžius, ir tuos nebent kaimynai ir artimieji, o ne valdžia.
2024-03-19 13:33
Seniux
Delfienos toks jau tas dalykas. Man “saugiklius išmušė“ LT #gatvė keli jauni žmonės selektyviu (tik prieš ruskį) nacizmu indoktrinuoti. Kaip priedas dar buvo šūdinom šalim išvadinta BRICS bloko kelios šalys. Grynai kaip telikai “mokina“.
Tik kai kaireivišką uniformą apvilks, tai patarčiau ir pampersų įsigyt. Niekas taip gerai nenuleidžia žemėn kaip frontas. Jei neįžemina kūno tiesiogine prasme, tai tikėjimas delfienom turėtų išgaruoti.
Ir #pilosopija :
Kokio vyriško organo tirėtų kokie lenkai priiminėti pabėgėlius? Kaip nacionalistas sakyčiau, jog sienas saugoti turėtų automatiniai bokšteliai, atpažįstantys žmones – biblijinis variantas net gyvūnus nugalabtyti yra kariauti ne dėl grobio. Prisivirė tauta košės – pati tegu srebia, O ne ant kitų sprando sėda.
Nejau ruskIs lenkus saugos nuo lietuvių suvalkų koridoriuje? 😀
2024-03-19 14:19
Skipper_LTU
Bokštelius prašyčiau instaliuoti pradžioje prie Suvalkų koridoriaus – gi patriotai nebėga, tik išdavikai. Ir kad DI algoritmas būtų instaliuotas šauti į visus, be segregacijos į runkelius ir elitą.
2024-03-19 17:10
Seniux
Pažiūrėčiau kaip iš Ukrainos pasprukusius vyrus smerkiantys nebėgtų. Rastume pvz. Valinską prie bokštelio? #totalizatorius
Susikrovus čimodanus nemokanti lietuviškai vilnietė išvadino išdaviku. Bet aš išskridau, tai bokšteliai nepasiekė.
2024-03-19 19:10
Skipper_LTU
Draugas sakė, kad Palangos oro uoste stovi JAV karinis transportas. Įdomu, jau ten mūsų VIPai vietas išsipirkę? O ir ko jie ten stovi – irgi klausimas…
2024-03-18 16:11
Giedrius Augustinas
Cit.: ”Ne, ne tame priežastis, bet tau ją labai stengiasi parduoti, nors absoliučiai šita tezė nelaiko vandens. 🙂”
O tai negi pagrindinė priežastis – Lietuvos užtvojimo į ruskių tanką sabotažas (t.y., pačios PIŠ minima aktyvumo stoka)?
Man tai nelabai įtikimai atrodo.
2024-03-18 16:26
Skipper_LTU
Tau pamiršo asmeniškai pasakyti, kad “lietuva“ (konkretūs žmonės konkrečiomis pareigomis ir pavardėmis) palaikė Mikronapoleono užmojį pasiųsti NATO dalinius į Ukrainą. Gal aš kažkaip tekste neaiškiai parašiau?
Korupcija absoliučiai niekuo dėta – PIŠ “skaidrumą“ palaikė, STT jokių bylų neiškėlė, kreiptasi dėl to nebuvo. Alio? Čia kažkas gaslighting dabar užsiima ir bando dėmesį nukreipti (ir tavo atveju jiems puikiai sekasi).
2024-03-18 16:36
Giedrius Augustinas
Cit.: ”Čia kažkas gaslighting dabar užsiima ir bando dėmesį nukreipti (ir tavo atveju jiems puikiai sekasi).”
Tuo gaslighting’u dėl A.Anušausko užsiima ne kas kitas, o sorošėkas V.Sinica. 😛 Įtariu, visai dėl to nenustebai.
2024-03-18 16:42
Skipper_LTU
Nemačiau to berniuko pypsėjimo – aš kalbu apie bendrą oficialų toną iš PIŠ ir Anūko.
2024-03-18 16:29
Giedrius Augustinas
Cit.: ”Nes jei ne tik Valstybės Gynimo Taryboje klausimas buvo svarstomas dėl Lietuvos karinio kontingento išsiuntimo prieš rusus į Ukrainą, kaip sorošėkas Makaronas karingai ir vėl naglosaksų nurodymu pučiasi lyg mikro-napoleonas, ieškodamas net ne savo Svetimšalių legiono atmatų,…”
Sakyčiau, E.Makronas pučiasi ne dėl naglosaksų nurodymų, o dėl to, kad, kaip pranešė ruskiai, Ukrainoje vėl žuvo 100 prancūzų samdinių. Taigi, reikia kažkaip prancūzų skausmą dėl žuvusių 100 prancūzų samdinių nuskandinti ar užglaistyti. Tai todėl E.Makronas ir grasina dabar pasiųsti NATO oficialią kariuomenę, o ne dėl to, kad taip naglosaksai liepę.
2024-03-18 16:40
Skipper_LTU
Tai nelabai logiška, nes “žuvo šitie – pasiųsime dar kitų“. Paprastai tokia neigiama žinutė permušama kitokia, o ne tokia pačia, kad “durnai gavosi – galime pakartoti! ©“. 😀
2024-03-18 18:12
Jonas
“Antikorupcinė programa“ KAM, kai viena koalicijos partnerių oficialiai teista partija, kitos ex. vadovas be penkių minučių išsisukęs nes būdamas trečias-ketvirtas asmuo dar anoje partijoje neva nieko nežinojęs, o tavo paties partijos vadas ir keletas aktyviausių narių visi minėti toje pačioje korupcijos byloje, tik dėl kažkokio sėkmingo aplinkybių derinio neužsidirbę teistumo… 🙂
2024-03-18 18:32
Skipper_LTU
Žiaurus tu, Jonai – nu kam taip apie “geriausią visų laikų vyriausybę“?… 😀
STT pasakė, kad viskas skaidru – vadinasi, skaidru, nu! 😉
Pala, o kas dabar STT vadas? Oi, steroidinis debilas iš 911 kabineto Saltoniškių 19, kur Londėje diplomatinę misiją atliko artimiausiame džyme prie paties šlykščiausio Vauxhall tilto. Tada aišku, kaip ir kodėl nematoma nieko, net kai januškinis lopeta kreipiasi. 🙂
2024-03-18 18:57
Jonas
Kažkaip pamenu laikus kai net labai dideli kombinatoriai (vienas toks buvęs premjeras ir pan.) atsistatydindavo dėl kokio nors iš anksto prieš žlungant bankams atsiimto asmeninio indėlio arba dėl kokios nors panašios smulkmenos. Nesakau jog buvo padorūs piliečiai, bet matyt dar egzistavo kažkoks bendras (partinis) jausmas kad vat čia yra riba, arba tą ribą greitai gali primiinti teisėsauga. Čia ne apie Anušausko atvejį, bet apie geriausią koaliciją apskritai.
2024-03-18 19:12
Skipper_LTU
Sutinku: Lietuvos politikoje degradavimo lygis yra beprecedentis nei iki šiol, bet, deja, dar ir toliau smunka… Aš jau maniau, kad blogiau už Butkės pašlemėkų koaliciją nebus. Optimistai pasakytų – visada bus!
2024-03-18 19:13
Giedrius Augustinas
Cit.: ”Tau pamiršo asmeniškai pasakyti, kad “lietuva“ (konkretūs žmonės konkrečiomis pareigomis ir pavardėmis) palaikė Mikronapoleono užmojį pasiųsti NATO dalinius į Ukrainą.”
Teoriškai palaikė tą E.Makrono norą ar troškimą siųsti NATO oficialius karinius dalinius į Ukrainą, bet praktiškai vėl atras ar sugalvos kliūčių, dėl kurių šiuo ar kitu vėlesniu metu negalės pasiųsti oficialių karinių dalinių į Ukrainą. Ne pirmas kartas, kai PIŠ su savo ministrais taip išsisukinėja. Va ir dabar buvo pasirodęs pareiškimas, kad tai ES trukdo pasiųsti oficialius NATO karinius dalinius į Ukrainą. Atseit, žiūrėkit, kaip mes trokštam siųsti savo kariuomenę padėti ukrainiečių kariams, netgi ”lėtapėdį” ministrą A.Anušauską dėl to atstatydinom, bet va ta netikusi ES vis dar mums sugeba kažkaip sutrugdyti. Ir todėl Lietuva negalinti pasiųsti savo karinių dalinių į Ukrainą, kad ES vis trugdo tuos dalinius siųsti. 😛
2024-03-18 20:21
Skipper_LTU
Šaika ne ES atskaitinga, o naglosaksams – nepavyks taip, kai bus liepta.
2024-03-19 13:47
Giedrius Augustinas
Cit.: ”Šaika ne ES atskaitinga, o naglosaksams – nepavyks taip, kai bus liepta.”
Šiaip Lietuva formaliai atskaitinga ir ES. Ir šaika tik prisidenginėja ES kaip figos lapeliu. Kodėl jai ir toliau nepavyktų tuo prisidenginėti, kad išsisuktų ir nuo naglosaksų tiesioginių įsakymų pasiųsti oficialią kariuomenę į Ukrainą?
Ir dar vienas klausimas, kas būtų šaikai, jei ji, net ir gavusi tiesioginį naglosaksų paliepimą, vis dėl to nepasiųstų oficialios kariuomenės kariauti į Ukrainą (pvz., kad ir ta dingstimi, jog kariuomenė dar nepasirengusi karo veiksmams, nes neturi to, neturi ano, trūksta šito, stinga dar ir kito kokio nors tikrai svarbaus dalyko, be kurio kariuomenė kariauti negali, ir t.t., ir pan.)?
2024-03-19 13:52
Seniux
Bet tu suvoki juridinę prasmę oficialiai siunčiant LT kariuomenę?
2024-03-19 14:28
Skipper_LTU
Net nesuvokiama, kad pasekmės bus ir už dalyvavimą hibridiniame kare – net kinai nesicackino dėl pyptelėjimo apie Taivanio atskyrimą.
2024-03-19 13:53
Seniux
Casus Belli Ar kaip rašosi.
2024-03-19 14:29
Skipper_LTU
Rašosi Severnozapadnyj kraj vietoje Lietuvos…
2024-03-19 16:54
Seniux
Pribaltika ir labai seniai girdėtas, bet nepamirštas (kas su mano atmintim- pamoršti kur ryte raktus padėjau, bet atsimenu labai senus #gatvė ) Наша Паланга
2024-03-19 19:09
Skipper_LTU
Kaip anksčiau rašiau, šito buferio tarp Kaliningrado ir Leningrado sričių nereikia. Nes pirmasis yra Pribaltika, o antrasis – ir taip Baltika (toks ir alus yra).
2024-03-19 14:24
Skipper_LTU
Kokiu būdu tiems godiems debilams kils toks revoliucinis noras tavęs į mirtį nepasiųsti ir nepaimti už tai pinigų?
Toliau save apgaudinėti ketini?
2024-03-19 16:37
Giedrius Augustinas
Cit.: ”Kokiu būdu tiems godiems debilams kils toks revoliucinis noras tavęs į mirtį nepasiųsti ir nepaimti už tai pinigų?”
Tie godūs debilai, kaip juos pavadinai, ir su Rusija prekiauja, net (savo pačių paskelbtų?) sankcijų Rusijai nepaisydami. Tad viskas priklauso nuo to, kokios pasekmės (turiu minty, ekonomines finansines pasekmes) bus nuo oficialaus karių į Ukrainą įvedimo – jei tos pasekmės tiems godiems debilams bus blogesnės nei išgalės kompensuoti naglosaksai (o naglosaksai jau dabar nebeišgali finansiškai ir ekonomiškai patempti karo Ukrainoje naštos), tai mūsų gobšuoliai (jei jie tikrai tokie godūs, kaip sakai Tu) pasirinks tą, kas jiems labiau apsimokės finansiškai. T.y., jei labiau apsimokės prekyba su Rusija (apeinant sankcijas jai), tai pasirinks prekybą su Rusija, o jei naglosaksų mokama kompensacija bus didesnė (kuo aš labai abejoju, nes naglosaksai jau nebeturi ekonominių finansinių išteklių), t.y., didesnė už nelegalią prekybą su Rusija, tai mūsų gobšuoliai pasirinks naglosaksus.
2024-03-19 19:06
Skipper_LTU
Ne, šitas taip neveikia. Visi bizneliai yra toleruojami tik tiek, iki kol jie neleidžia sorošėkui nuo kabliuko nulipti dėl įgyto finansinio savarankiškumo, tad laikinai toleruojami, nes padeda sutaupyti išlaidas šių išlaikymui. Todėl jie su savo bizneliais jokiems naglosaksams jokių sąlygų nediktuoja – jų biznis yra ne aktyvas, o pasyvas, nes tai jų silpnoji vieta, per kurią galima dar labiau pririšti prie “bendro reikalo“ (ital. cosa nostra).
2024-03-19 20:04
Giedrius Augustinas
Cit.: ”Visi bizneliai yra toleruojami tik tiek, iki kol jie neleidžia sorošėkui nuo kabliuko nulipti dėl įgyto finansinio savarankiškumo, tad laikinai toleruojami, nes padeda sutaupyti išlaidas šių išlaikymui.”
O kas atsitinka tiems sorošėkams, kurie vis tik pabando subizniauti taip, kad įgytų finansinį savarankiškumą? Ar tokius finansiškai savarankiškus sorošėkus bando kažkaip kitaip ant kabliuko pakabinti, o gal net bando sužlugdyti/subankrotinti ar iš viso nužudyti?
2024-03-19 20:31
Skipper_LTU
Sužlugdo arba tiesiog atima verslą (jankių know-how yra reiderystės), kelia baudžiamąsias bylas ir pan. – niekas iš “mafijos“ laisvas ir gyvas neišeina.
Aš gi rašiau apie sorošėkus, kokio tipo žmonės verbuojami: nepamatuos ambicijos jų srityje, bet talentų ir kompetencijų trūkumas arba nebuvimas, o taip pat ir asmenybės charakterio defektai (jobariai, pedrylos, pedofilai, lošėjai, alkoholikai, narkomanai ir pan. – nuo iškrypimo priklauso panaudojimo trukmė, aišku). Šiaip informatorių verbavimo klasika nelabai iš esmės skiriasi nuo įtakos agentų verbavimo principų.
2024-03-19 13:19
Seniux
Tai pats už siuntimą Ar prieš? #referendumas #leudiesbalsas
2024-03-19 13:27
Skipper_LTU
“Sinkopių“ įraše (jei kas šiandien neklausė tiesiogiai) girdėsis, kaip Laimontas mane net grubiai pertraukinėjo, kai vos tik pradėjau apie šio sprendimo klaikias pasekmes. Aš suprantu, jei jam tokia mintis atrodo nepriimtina ir netelpa galvoje. Bet galiu įtarti, kad priežastis kita, nes jis irgi per įdiegtą rusofobiją (nors aš rusų irgi nelabai mėgėjas, žinia), kaip ir dabar jau dauguma tautiečių, deja, priklauso “karo partijai“, ir jiems nieko tokio pasiųsti (kitus, aišku, o ne patiems ir ne savus!) lietuvių karius į mirtį svetimoje šalyje svetiname kare, ir dar pakeliui tankų prisipirkti, galutinai žmones nuskurdinus bei ekonomiką sužlugdžius.
Šiame psichočernobylyje, kompradorų šaikos paverstame į toksinę kloaką, manai, kad dar yra likę sveiko proto likučių? Kaip chocholus nudurnino ir į rusų tanką užtvojo, taip ir su mūsų glušiais tai iš esmės JAU DABAR yra pavykę.
2024-03-19 13:49
Seniux
Rusų daug kur nemėgsta, jie su savo girtuoklystėms pridaro pvz. kurortuose nesąmonių. Aišku, ne visi, bet krenta ant visų.
Bet yra blogiau kaip čigonai. Abejojantys stoties rajone ilgiau pabūkit, Ar Vilniuje netoli oro uosto. Bet tai nereiškia, kad aš už 100k “menkus“ nuostolius prieš juos.
Ir labai suprantu DE nacionalistus dėl Asylum politikos.
Lietuviai irgi pasižymi. Dabar jau persimaišę viskas, bet seniau išsiaiškinus, jog lietuviai nupjovė galvą merginai, tai vietiniai pirštais badė į lietuvius.
Dabar dėl Asylum politikos nenušviečia medijos kitataučių, išskyrus AfD partiją:
https://www.afd.de/magdeburg-mali-migrantin-ohne-ticket-rastet-im-regionalexpress-aus-und-beisst-polizeibeamten/
Telefone nepatogu, kompe radau ir žemėlapį “vienkartinių nusikaltimų“ #Einzelfalllllll
2024-03-19 14:25
Skipper_LTU
Jau dabar Lietuvoje yra imigrantų perteklius…
2024-03-19 13:58
Giedrius Augustinas
Nu tai aišku, kad ir aš, ir Egidijus esame prieš oficialių karių siuntimą į Ukrainą. O dėl Laimonto, tai čia tiesiog tipinis (savi)cenzūros atvejis - jis tiesiog nenori, kad radijo stotis būtų uždaryta, panašiai kaip ir ”Respublikos” portalas kažkada buvo išjungta, todėl ir pertraukinėjo Egidijų.
2024-03-19 14:30
Skipper_LTU
Ne, ten ne jo stotis. Jei tai jam rūpėtų, tai manęs į eterį net nekviestų.
2024-03-20 08:00
Sinkopės S05E11 | Keverzonės kreida ant grindinio
[…] Pirmadienio temą pratęsiančios ir kitų temų taip pat pripildytos (o apie pinigus – visada įdomiau) Šiaulių radijo stotyje RS2 Laimonto Diniaus vedamos Sinkopės: […]
2024-03-20 17:11
Giedrius Augustinas
Nu bet tai koks Tu buvai teisus dėl kovų mieste. Lietuvos kariuomenė rimtai ruošiasi kariauti mieste. Ką tik perskaičiau oficialų to patvirtinimą. 😞
2024-03-20 17:17
Skipper_LTU
Prieš 9 metus tam ir iliustraciją įdėjau: https://punkonomics.wordpress.com/2015/02/26/vakaru-forpostas/
2024-03-20 19:06
Seniux
Patraukit vaikučius iš vaikų darželių. O tai tapinai rėks “į vaikų darželius šaudo“.
2024-03-20 19:28
Skipper_LTU
Draugas šalia mokyklos gyvena – pasakiau, kad karo atveju nešdintųsi nuo jos kuo toliau, nes pagal naglosaksų metodikas panaudos gyvu skydu.
Man tik dėl trenkto kaimyno bandito neramu, nes tas tikrai pradės kaip debilas šaudyti į pravažiuojačius rusų šarvuočius, po ko iš mūsų daugiabučio liks pelnytai tik griuvėsiai…
2024-03-21 11:20
Giedrius Augustinas
Cit.: ”Man tik dėl trenkto kaimyno bandito neramu, nes tas tikrai pradės kaip debilas šaudyti į pravažiuojačius rusų šarvuočius, po ko iš mūsų daugiabučio liks pelnytai tik griuvėsiai…”
Gal dar spėsi tą savo netikusį kaimyną nokautuoti ir surišti, kol tas bėdos dar nepridaręs bus?
2024-03-21 14:57
Skipper_LTU
Jei šiemet nespės karo sukurstyti, tai gal vėliau pats išsikraustys (aš jį nervinu) arba pastips (stenokardija šviečiasi, jei ne banalus durnumas). 🙂
2024-03-21 19:47
Seniux
Oho koks optimizmas, nors aš iš arbatos tirščių išbūriau kokius 4-6 metus (anksčiau kavos tirščiai suklaidino – vos ne dešimtmetį išbūriau).
Smukusiose ekonomikose nekariauja, bet tai galioja “klasikiniam karui“, O “priešo pakraščių padegimėjimas“ nėra klasikinis karas.
2024-03-21 20:31
Skipper_LTU
Taip, tu esi teisus – juolab, kad karu “poetiškai“ (šiandien tarptautinė poezijos diena gi!) vadinama belenkas, kur “kariaujama“. Jokio formaliai karo Ukrainoje nėra – jo neskelbė ir nekariauja nei Ukraina dėl to, kad “jų“ teritorijoje yra okupantai (atėjo kaimynas į tavo virtuvę ir kepa kotletus iš faršo, kurį rado tavo šaldytuve, o tu sakai, kad čia joks tavo privatumas nepažeistas?), nei Rusija, kuri primetė spec.operacijos teisinę sąvoką (kurią Ukraina priėmė ir sau tinkamą?), nes mano, kad esamas režimas Ukrainoje kelia grėsmę Rusijos nacionaliniams interesams ir būtinas denacifikavimo bei demilitarizavimo, nes 8 metus pažeidinėjo Minsko susitarimus.
Panašiai nebuvo karo ir Afganistane bei Vietname, net jei kariauta – tiek JAV, tiek SSRS tuomet dalyvavo netiesiogiai priešingose pusėse, ir dabar JAV su NATO dalyvauja formaliai nesiveldami. Jei būtų karas – nesiveltų, nes būtų pasekmės pagal visas karo taisykles.
Tad Rusijos perimetro padeginėjimas išties nėra karas – kiršintojams irgi Rusija jokio karo nepaskelbė.
O mums, turėjau omeny, kad kariauti tektų ir nepaskelbus jokio karo, nes mes esame limitrofai ir naglosaksams tik išteklius, o ne suvereni valstybė, kuri pati spręstų, ar verta karą kam skelbti (kai nesurenka PVM pagal planą, bet dar padidins tarifą, kad dar daugiau nesurinktų dabar ir tankams).
2024-03-22 07:36
Andrius
Jei taip nesiplėtojant, kas nutiktu jei Ukraina paskelbtu karą? Kas būtų kitaip abejose pusėse?
2024-03-22 10:34
Skipper_LTU
Mes čia jau diskutavome, kai V. Danilevičius, d.ž.k. Mamertas, čia dar nebuvo prapuolęs.
Bet kuri šalis, kuri po to palaiko vieną ar kitą pusę, tampa legaliai konflikto šalimi ir jos teritorija, kariai, kroviniai ir pan. tampa legaliais kitos pusės pažeidžiamais taikiniais. Įsivaizduok, kad per vieną dieną susprogdinamos visos Lietuvos kariuomenės kareivinės, Klaipėdos uostas, visi geležinkelių ir greitkelių tiltai ir geležinkelių mazgai, elektrinės ir pastotės, KAM Totorių gatvėje ir t.t. O kol kas galima iškilmingai laidoti lietuvių ichtamnietą, kuris jokiame kare nežuvo, aha (kas šiaip reiškia, kad jis yra karo nusikaltėlis ir pagal LR BK).
Rusijai irgi neverta sau tokiu būdu prisikurti priešų, išvedant konfliktą iš lokalaus į kone pasaulinį (net jei tai tik NATO šalys būtų). Kita vertus, tokiu būdu Š. Korėja ir Kinija galėtų irgi įsivelti tiesiogiai (nemanau, kad Batka veltųsi, nors jį sąmoningai nuo 2022 metų į tai bando įtraukti naglosaksai), todėl karas iš lokalaus taptų pasauliniu. Ir vos kiltų grėsmė Rusijos teritorijos vientisumui – branduolinė valstybė panaudotų strateginius ginklus (ne tik Europa, bet ir JAV neturi gynybos prieš hipergarsines raketas, Sarmatą ir Poseidoną, kai ir Lošarikas nutrauktų visas tarptautines komunikacijas – nereikėtų ir hučių-liksmučių narų iš Raudonosios jūros, ir chocholų “jachtsmenai“ neapsaugotų).
Kaip sakė V. Putinas: tokį karą, kuris pražudo žmoniją, ne mes pradėsime, visi žūsime, bet rusai pateks į rojų, nes ne rusai pradėtų. Beje, neskelbdamas karo ir primesdamas teisinę sąvoką “specialioji karinė operacija“ (kokių ne viena valstybė su kaimyninėmis yra pridariusi – turkai ir žydai reguliariai į kaimynines šalis savo pajėgas įvedinėja), tai V. Putinas legaliai užtvirtino, kad Rusija nėra šalis agresorė (kad ir ką mums propagandonai pezėtų – juk su spec.operacijos formuluote sutinka ir esama Ukrainos valdžia), ir todėl gerokai didesnė pasaulio dalis (ne tik žmonių skaičiumi ir šalių skaičiumi, bet ir BRICS+ yra ekonomiškai jau daugiau už G-7) palaiko Rusiją, o ne JAV ir pakalikus (kaip mes), nes ir JAV visiems gerai įgrisusi, ir nesiskaito su vakariečiais dabar joks Trečias Pasaulis (Blinkenas prasėdi visą naktį už durų pas arabus, o po to foto net pižaminės vėliavos nėra; Vokietijos prezidentas išvis nepasitinkamas oro uoste ir kiurkso lėktuve laukdamas trapo; ES vadovai skrenda ekonomine klase be jokių protokolinių palydų; ES šalių diplomatai ignoruojami ne tik Kinijoje ir t.t.).
Vakar dienos pasaulis baigėsi – ir pasaulinio karo sukėlimas nėra sprendimas iš pykčio sugriauti dar ir tai, kas bus rytoj. 🙂
2024-03-22 15:37
Giedrius Augustinas
Cit.: ”…nereikėtų ir hučių-liksmučių narų iš Raudonosios jūros, ir chocholų “jachtsmenai“ neapsaugotų.”
Nesupratau? Tai kas ten tą kabelį Raudonojoje jūroje sunaikino? Hutai, kurie yra viso labo tik sukilėliai, tikrai turėjo kovos plaukikų komandą? 😀
2024-03-22 16:12
Skipper_LTU
Jie dar turi ir raketų mokslininkus – sakė, hipergarsinę sukūrė ir jau išbandė. Netoli tik skrenda (tai įtariu, kad persų gamybos). Taip ir su narais bei povandeniniais laivais, nu! 😀
2024-03-22 12:53
Giedrius Augustinas
Cit.: ”…kai nesurenka PVM pagal planą, bet dar padidins tarifą, kad dar daugiau nesurinktų dabar ir tankams.”
Ar tai reiškia, kad Lietuva tankų nepirks, nes pinigų tankams neturi? Gudru, jei taip iš tiesų būtų, nes tada niekas nepradėtų karo veiksmų – be tankų nebūtų puolimo. Bet turbūt taip nėra. T.y., tankai vis tiek bus mums įkišti, užkabinti kaip paskola.
2024-03-22 13:06
Skipper_LTU
Ne, tai reiškia, kad pirks tuos tankus, o tu mažiau valgysi. 🙂
Pirks švietimo, socialinės srities, medicinos ir kultūros sąskaita, aišku – toks planas ir yra. Jei tave į rusų tanką užtvos, tai kam tau švietimas, kultūra ir socialkė? 😉
2024-03-23 13:24
Giedrius Augustinas
Aš valgysiu tiek pat, kiek ir anksčiau valgydavau, tik knygų mažiau teks pirkti. 😞 Čia tuo atveju, jei visgi mokesčius padidins tankams pirkti.
2024-03-23 13:53
Skipper_LTU
Dar ir dirbti privers ilgiau (apie tai yra Patreon, o čia bus pirmadienį)! 😀
2024-03-23 14:00
Seniux
Vokeičiai tapo veganais ir saldumynų atsisakė. Gamyklose pamažintos produkcijos tonomis.
Skipper minėjo ir apie “Das Auto“ atleidimus. Visi ant dantų krapštuko dietos.
O jūs ten toliau iliuzijose “valgysiu tiek pat“ gyvenkit. Žiūrėkit, kad šikti turėtumėt iš ko 😀
Tik kaip sakė draugas Stalinas, dėsniai veikia nepriklausomai nuo žmonių norų.
2024-03-23 14:06
Skipper_LTU
Jau dabar šių metų biudžeto surinkimas nuo planuotų pajamų skiriasi: keliais procentais surinkta daugiau GPM (gi pakėlė algas valdininkams ir mokytojams bei MMA), tačiau ne keliais, o daugiau smuko surinkimas PVM ir akcizų (reiškia, vartojimas kritęs dar labiau), kai surinkimas iš verslo pelno mokesčių nusmuko… kone 71% – tai ne tik nepriplanavo girtuoklytės finmin kažką panašaus bent į tą pusę kaip, tarkime, GPM arba PVM atveju plius-minus, o faktiškai akivaizdu, kad verslas Lietuvoje jau nebegauna pajamų, nes nėra kaip jį drožti.
Kaip ir Lafero kreivė rodo, kad mokesčių tarifai jau dabar per dideli einamai ekonominei situacijai, nes pakėlus surinkimas sumažėjęs – tai ir dar labiau sumažės pakėlus dar labiau.
Apie tai bandžiau ir Sinkopėse pakalbėti, bet per mažai tam laiko – reikėtų ilgesnių laidų (ir kantresnių pašnekovų mano “linkams į linkus“ ©).
2024-03-23 19:20
Giedrius Augustinas
Cit.: ”Dar ir dirbti privers ilgiau (apie tai yra Patreon, o čia bus pirmadienį)! 😀”
Manęs neprivers, nes mano ne tokia profesija, kur viršvalandžiai gresia. O apskritai paėmus, tai tas darbo laiko pailginimas – įdomus, nes va Seniukas sako, jog, pvz., Vokietijoje darbo mažėja, o ne daugėja, tad kyla klausimas, kodėl Lietuvoje darbo laiką ilgins. Juk darbo turėtų mažėti ir Lietuvoje, ne tik Vokietijoje. Todėl lauksime pirmadienio įrašo apie darbo laiko ilginimą, kai darbo apimtys ir darbo vietų skaičius mažėja.
2024-03-23 19:40
Skipper_LTU
Darbdaviui nesvarbu bedarbių skaičiaus didėjimas, nes tai yra ne jo, o vyriausybės rūpestis ekonomikoje.
Jam svarbu yra tik jo apmokamos samdomos darbo jėgos mažėjimas prie tos pačios jų bendro darbo išeigos (sukuriamo produkto kiekio), nes tai sumažina darbdavio patiriamas sąnaudas darbui apmokėti, tad net prie tos pačios rinkos kainos jo produktui ir nepakitusių kitų produkto sukūrimo sąnaudų (žr. mano įrašą apie skirstymą ant pirštų), tai darbdavys gauna papildomą sau pelną (“viršpelnį“).
Jei pardavimai krenta, tai pelno sumos mažėjimą galima kompensuoti ne tik reikiamos darbo jėgos kiekio sumažinimu, bet ir didesniu dar mažesnio jų kiekio apkrovimu “darbu“ laiko prasme. Kas ir vyksta.
2024-03-21 12:26
Giedrius Augustinas
Ir dar šitos vietos nesupratau:
https://www.bernardinai.lt/daugiau-nei-20-zmogaus-teisiu-organizaciju-praso-neskirti-l-kasciuno-ministru/?fbclid=IwAR2pBk9pY9SZFfF9howoF2zyOlHxXlJ0YtrMiAJtL5RS4ku6dN4aT_EsvpE
Sorošėkų organizacijos viešai protestuoja prieš L.Kasčiūno skyrimą KAM ministru? Tai L.Kasčiūnas yra sorošėkas ar nesorošėkas? Ar čia sorošėkinių organizacijų blefas, skirtas kvailiems rinkėjams apmulkinti?
2024-03-21 14:01
Seniux
Jo, aš ir nesupratau – kodėl tiek mažai rupintojėlių paprastu žmogumi prašo?
2024-03-21 14:53
Skipper_LTU
Čia VIPai! 😀
2024-03-21 14:53
Skipper_LTU
Jų tiek priviso, kad nedidelė tarpusavio konkurencija palaiko bendrą tonusą.
2024-03-24 13:00
Giedrius Augustinas
Dar klausimų dėl KAM kyla. Buvęs AT AS vadovas A.Skučas savo facebook’o paskyroje parašė kelis punktus dėl A.Anušausko atstatydinimo priežasčių. Man kyla klausimų dėl šitų trijų punktų:
Cit.: ”-Aplinkos ministerija du metus ruošia instrukcijas, kaip turi būti statomos priedangos ir slėptuvės, KAM nerodė iniciatyvos šiam procesui paspartinti;”
O čia rimtai Aplinkos ministrija rūpinasi priedangų ir slėptuvių statybomis? Ar čia nėra KAM darbas tuo rūpintis, o gal tai iš viso Civilinės saugos departamento darbas turėtų būti?
Cit.: ”- kariuomenės vadui suteikiama 4 žvaigždutė, kad galėtų lygiavertiškiau bendrauti su kitu šalių generolais, tik 4 žvaigždutė suteikiant iš “oro“ nesuteikia daugiau kompetencijos tam asmeniui, o tik padidina jo ambicijas ir aroganciją;”
Šito punkto iš viso nesupratau. Kokio velnio tos žvagždutės suteikiamos, kokią reikšmę jos iš viso dabartiniais laikais turi?
Cit.: ”- KAM visiškai ignoravo koncepciją dėl visuotinės teritorinės gynybos ir maksimalaus rezervistų paruošimo jau dabar.”
Bet kad Šaulių sąjunga tuo užsiiminėja. O Šaulių sąjunga juk jau nebėra KAM pavaldume. Tai kur čia A.Skučas problemą mato?
2024-03-24 13:55
Skipper_LTU
1) Slėptuvėmis, derindamas su KAM ir Aplinkos m-ja, aišku, kad turi rūpintis Civilinės saugos, kuris priklauso PADG, ir kuris pavaldus VRM, t.y. dukart nuotakai sorošėkei A. Bilotaitei – kaip ir tvoros pasienyje statyba.
Suprasčiau, jei priekaištautų dėl “Anušausko dantų“ – prieštankinės gynybos linijos tarp Medininkų ir Vilniaus (kaip aš šaipiausi iš seimūno V. Rakučio per V. Danilevičiaus konferenciją liepą). Karine gynybos linija ir dotais, kuo dabar užsiėmė estai ir, berods, latviai (o baltarusiai jau turi!) – taip, KAM turėtų rūpintis, bet apie tai diskusijų nebuvo, nes naglosaksų patvirtintas “mūsų“ gen.štabo planas numato mūšius Vilniuje (todėl Lietuvoje yra didžiausias regione NATO urban warfare poligonas ir treniruočių centras – kažin, kodėl?…).
O toks planas nenumato ne tik gynybinės linijos iki miesto, bet ir jokių slėptuvių bei evakuacijos koridorių išvesti civilius iš miesto, nes miestiečiai taps gyvu skydu. Va taip ciniškai tą sakau, ir argumentas, kad “durneliai valdžioje nežino kaip“ nelaiko vandens, nes už juos Pentagone jau seniai žino, o kaip tai vyksta, tai matome Ukrainoje (ačiū Amnesty International už aiškų raportą).
Todėl draugui, kuris gyvena šalia mokyklos, sakiau, kad nešdintųsi iškart, vos tik pakvips paraku – jis jau ir atsitraukimo kelius apžiūrėjęs, ir kur trauktis saugiai. Dar gal įkalbinsiu burvaltę įsigyti, kad Nerimi iki Kuršmarių patyliukais išplauktų, kai keliai bus blokuojami. 🙂
2) dėl antpečių yra visiška nesąmonė, išties – nes tiek su V. Tutkumi, tiek su J. Kronkaičiu NATO štabuose labai pagarbiai bendravo ir visada įsiklausė, nepaisant to, kad vienas iš pradžių turėjo tik generolo-majoro (dvi žvaigždės) laipsnį, o kitas – generolo-leitenanto (trys žvaigždės) laipsnį, nes jiedu abu turėjo realią (!) kovinę patirtį vadovauti daliniams mūšio lauke Afganistane (V. Tutkus – pėstininkų kuopos vado) bei Vietname (J. Kronkaitis – tankų bataliono). Nuo to, kad kokiam čiulpėdrai, kuris ir nuo karinių misijų išsisukęs, duosi feldmaršalo laipsnį, jo labiau gerbti nepradės.
Maža to, nereikia “pilno“ generolo laipsnio tam, kuris vadovauja tik vos du batalionus (nuo brigados gaunasi tik po vieną: mechanizuotų ir motorizuotų pėstininkų) galinčiam NATO mūšiui išstatyti vado. Ir KASP realiai čia mažai ką keičia, nes jie yra rezervas papildymui po keletos mūšių, kai batalionai rotuojami (jei po kareivinių susprogdinimo dar bus kuo rotuoti…).
Kažką pezėti apie diviziją, kuri tik svajonėse ir popieriuje (kaip trečioji Aukštaitijos brigada…), išvis neišeina, nes tarpukaryje S. Raštikis irgi įvykdė kariuomenės reformą, tarp kurios buvo visų šitų infliacinių visų karininkų laipsnių sumažinimas (pusmetį ar ilgiau dar jiems visiems po atestacijos algas palikęs, kad maišto nekiltų), pakeitus juos pagal faktinę dalinio apimtį, tame tarpe ir generolais brigadai, divizijai ir tiesiog teoriškai “armijai“, tad atitinkamai 1-2 žvaigždučių (jis pats ir V. Vitkauskas buvę tik divizijos generolais, ir tai atitiko J. Kronkaičio gen.-leit., kaip pas rusus brigadai vadovauja “vyr.“ pulkininkas, o ir pulkui gali vadovauti papulkininkis, kuris dabar pas mus vos batalionui skiriamas vadovauti, nors rusams paprastai užtenka majoro, o karo metu gali būti ir kapitonas).
3) A. Skučas gal mato tą pačią problemą su šauliais, kaip ir aš, kai rašiau, kad metas juos išvis išformuoti, tokių kaip tu ir bendrai visuomenės jau daugiau nebemulkinus: jūs, kunigėli, arba kryželį nusiimkite, arba glaudes apsimaukite. 🙂
Šauliai – arba tai yra skautų būrelis, arba tai yra KASP rezervistai, nes antraip jie nėra (!) kombatantai ir karo atveju bus vertinami kaip teroristai ir banditai (neimant į nelaisvę ir netaikant konvencijos, jei pakliūtų, kad nutikę su mūsų LLKS pokaryje).
Beje, tą patį per reformą daręs ir S. Raštikis, kuris irgi skautus pervedė į valstybinį finansavimą (kaip sovietmečiu pionierija), o šaulius pavertė dabartinio KASP atitikmeniu kaip kariuomenės rezervu (įskaitant ir tokius raituosius dragūnus, kurių tarnyba panaši buvo į dabartinį KASP), todėl irgi nebuvo dėl to įtampų visuomenėje, kad kažką jis antivalstybiškai griauna, kaip prie K. Griniaus 1926-aisiais (dabar skautai yra visuomeninės save išlaikančios organizacijos, o šauliai finansuojami, todėl mokyklose fizkultūrininkės žaidžia su vaikučiais “kareivukus“, o tėvai skautų vadovus laiko dar nenuteistais pedofilais).
Beje, jis kartu formaliai sukūrė ir karo laivyną (iš vieno iš VRM perimto ir KAM remontuojamo laivo…) kaip atskirą kariuomenės rūšį, nes minininkas nebuvo skirtas pasienio apsaugai (jau buvo 8 kateriai, iš kurių du, berods, jau radiofikuoti ir ginkluoti sunkiaisiais kulkosvaidžiais), bet teritorinės jūros patruliavimui – gi dabar mūsų KJP daugiau pasienio ir uosto tarnybinė flotilė, nei karo laivai (nes korvetes-fregatas supjaustė, debilai!). Ir nors tuomet ne tik Lietuvos kariuomenėje aviacija buvo sausumos kariuomenės pavaldume, bet ir dabar mūsų KOP tėra tik dviejų brigadų pagalbinis transportas (net oro policiją turime svetimą, kai nukrito “pusė“ mokomųjų reaktyvinių naikintuvų – beje, Airijos oro pajėgos irgi neturi reaktyvinių, o juos saugo britų RAF).
Šiaip norėčiau, kad KAM vadovautų kažkas panašiai šias problemas suprantantis, o ne vakarykštis nacistukas ir konjuktūrinis rusofobas, kaip einamasis kandidatas.
2024-03-24 15:19
Giedrius Augustinas
Cit.: ”…taip, KAM turėtų rūpintis, bet apie tai diskusijų nebuvo, nes naglosaksų patvirtintas “mūsų“ gen.štabo planas numato mūšius Vilniuje (todėl Lietuvoje yra didžiausias regione NATO urban warfare poligonas ir treniruočių centras – kažin, kodėl?…).
O toks planas nenumato ne tik gynybinės linijos iki miesto, bet ir jokių slėptuvių bei evakuacijos koridorių išvesti civilius iš miesto, nes miestiečiai taps gyvu skydu. Va taip ciniškai tą sakau, ir argumentas, kad “durneliai valdžioje nežino kaip“ nelaiko vandens, nes už juos Pentagone jau seniai žino, o kaip tai vyksta, tai matome Ukrainoje (ačiū Amnesty International už aiškų raportą).”
Bet tai šitos vietos aš irgi nesupratau. Juk iš tos pačios Ukrainos pavyzdžio matome, kad tas Urban Warfare planas veikia blogai – ruskiai pasiima viską, ką panorėję – Berdianską, Mariupolį, Bachmutą/Artiomovską, Avdejevką. Kodėl naglosaksai nori tą nesėkmingą planą dar kartą pakartoti ir Lietuvoje?
2024-03-24 16:26
Skipper_LTU
Kaip tai veikia blogai? Kam ir kas blogai? Čiabuviams, nes kariaujama iki paskutinio chocholo? 😀
Ir blogai, palyginus su kuo? Jau kalbėjome, kad atsparumo koeficientas urbanizuotoje vietovėje ir plyname lauke, kuriame nėra iš anksto pastatytų atsparių betoninių slėptuvių ir įtvirtinimų pramoniniu būdu, o tik kariuomenės įprastiniu pačių dalinių ir specializuotų pionieriškų inžinierinių dalinių pajėgomis (dzotas vs dotas ir t.p.), tai pagal nuostolius yra 1:7 mieste vs 1:3 laukuose.
Aišku, rusai įrodė net pilno mastelio praeitame pasauliniame kare, kad moka tiek gintis miestų tvirtovėse (Brestas ir Liepoja 1941-aisiais, nekalbant jau apie patį Stalingradą, nors šiaip miestus RKKA palikdavusi juose nekariaudami, kai ir Raseinių tankų mūšis laukuose juk irgi buvo didelis netikėtumas Vermachtui, kaip ir ne pagal planą gerokai užsitęsęs pasienio nuovadų sunaikinimas – prakeikti čekistai ten gynėsi iki paskutinio šūvio, neleisdami nacistų išvaduotojams blickryginti!), tiek ir juos imti labai nedideliais nuostoliais ne pagal “koeficientą“ (vien ką Kionigsbergo miesto-tvirtovės… ai, pala – iš kur čia ta “fortecia Bachmut“ ir t.t. pas ukronacistus?, šturmas 1945), bet nuo to lengviau rusams šturmuoti miestus juk ir dabar netapo (žiū, kiek Artiomovsko-Bachmuto užėmimas užtrukęs), užima daug laiko ir reikia daug arsenalų ir technikos (ne iš gero gyvenimo dabar prie FAB-1500 jau pradėjo gaminti FAB-300, kai 2022 metais nebuvo didelio poreikio net FAB-500 – kur ją stepėse mėtysi?).
Antra priežastis yra einamasis Ukroreicho kariavimo būdas prieš rusus, kai jau iš esmės trečia Ukrovermachto kariuomenė dabar kariauja, nes faktiškai idėjinius ir rezervistus seniai “demilitarizavo“ ir “denacifikavo“ – į priešakines linijas permetami prigaudyti koviniai vergai, kuriuos užveda naktimis ir klaidinančiais takais dažnai be radijo ryšio, kur tie neturi kaip atsitraukti ir turi priešintis iki paskutinio, nes už nugarų yra… ukronacikų užkardymo būriai (visokie azovai, nors šie daugiau yra PR ir gestapininkai, taip pat krakenai, nors šie dažniau yra baudėjai kaip SS zonderkomandos, ir kitokie nacbatai, kaip Sič, Liutj ir t.t.).
Faktiškai tik šitaip laikosi frontas laukuose, o miesteliuose – faršo tiek nereikia, pakanka tik reguliaraus ir apmokyto Ukrovermachto batalionų bei brigadų ir jiems ginti civilių skydo (ačiū Amnesty International darkart už išsamų pranešimą). Tad koviniai vergai susitaupo, tačiau kol reikia laikyti dar ir ištisinę fronto liniją, tol juos ir toliau vergų medžiotojai gatvėse gaudys bei siųs į frontą – tik jau ir tie baiginėjasi (kiek tas yra skaičius nuo populiacijos, aš rašiau išsamiau Patreon).
Išvesti mūsų mobilizuotus KASP rezervistus kartu su PK brigadomis į plyną lauką, kad ką? Kad rusų solncepiokai ir kitos artilerinės bei salvinės sistemos tiesiog permaltų į faršą, nepraradę išvis nei vieno savo kareivio puolimui, o po to pasiimtų nebeginamą sveiką miestą, kaip nacistai SSRS 1941-aisiais? O kodėl naglosaksams turi rūpėti, tarkime, Vilniaus Senamiesčio UNESCO saugoma architektūra? Juk dar ir rusus barbarizmu bus galima apkaltinti – žiū, kaip viską griuvėsiais pavertė… 😉
Ne, tikslas yra ne vis intensyviau iškertamas miškas šiais laikais (o ir po 1947 metų Lietuvoje LLKS buvo suvyti į slėptuves tuose miškuose slapstytis, o ne turėti kaip užnugario bazes iki tol – pasikeitė partizaninis karas į teroristinius išpuolius ir slėpynes…) ir po alternatyvinius gynybinius įtvirtinimus prie miestų įrengti, o pačius miestus naudoti kaip “fortecias“ (vok. Festungs), ir nesirūpinti, kad civilinė sauga įrengtų atskiras slėptuves civiliams bei evakuacijos kelius – atvirkščiai, įbauginti civiliokai turi bėgti pas mūsų karius, kad juos tie apgintų, o iš miesto reikia neišleisti sprunkančių civilių šauliams ir karo žandarmerijai “saugumo sumetimais“…
Pala, kažkur tas “pilietinio pasipriešinimo“ pseudo-pilėniškasis (ką šiemet Diedukas iš balkonėlio postringavo?) modus operandi “susiburkime aplink parlamentą ir tv bokštą!“ jau matytas… Ai, ne – pasirodė.
2024-03-24 16:34
Andrius
kas kaip moka tas taip šoka. O ką, pievose ir miškuose kariaut? Lyg tai UA geriau sekasi. Koks skirtumas kur tave sumals.
2024-03-24 16:39
Skipper_LTU
Geriau išvis nekariauti – pirmoji gynybos linija yra ne KAM, o URM. Deja, šito nesuprantama…
2024-03-24 20:44
Seniux
Evakuacijos keliais išėjus miestiečiams, liktų vaikų darželiai. Atsirištų rankos rusams dėl jų nešaudymo į civilius – kai liktų tik darželinukai, o tada jau greičiau praeitų fronto linija.
Tai neatitinka ištęsti laike karą, plius nepatogūs klausimai net dalbajobams turėtų iškilti dėl NATO. Tiesiog negali leisti savaitės karo fortposte, nes pralošimas jau visomis prasmėmis. Svarbu kuo ilgiau tęsti.
Biškį brangokas DCL (priedai būna prie žaidimų, perkami atskirai) šiam žaidimui – 50 000 000 000,00 europietiškų. Čia irgi jau įvykęs (!) naglosaksų laimėjimas greičiau sukrizinant EU.
2024-03-24 20:53
Skipper_LTU
Gal todėl dar ir stumia pirkti tankus – faktiškai paskoloms užstatais perims visus mūsų likusius nacionalinius aktyvus, o su tankais galima ir porą puolimų surengti (juk tai yra puolamasis, o ne gynybinis ginklas), po ko jau atsitraukti į miestus ir ten festunginti iki logiško kaput-bachmut.
2024-03-24 21:12
Seniux
Kol juos pagamins, tai ir WW IV pasibaigs 😀
Bet pinigai “suvaikšto“ greičiau.
2024-03-24 21:24
Skipper_LTU
Tai jau su bokseriais taip buvo – 4 metus laukėme po sumokėjimo, kol pateiks… Nors rusiška patarlė sako, kad “pažadėto 3 metus laukiama“. Tai su tankais, kaip tu ir sakai, ir vokiečių pramonė užsilenks per tą laiką. 😀
2024-03-24 21:33
Giedriu Augustinas
Cit.: ”Išvesti mūsų mobilizuotus KASP rezervistus kartu su PK brigadomis į plyną lauką, kad ką? Kad rusų solncepiokai ir kitos artilerinės bei salvinės sistemos tiesiog permaltų į faršą, nepraradę išvis nei vieno savo kareivio puolimui, o po to pasiimtų nebeginamą sveiką miestą, kaip nacistai SSRS 1941-aisiais? O kodėl naglosaksams turi rūpėti, tarkime, Vilniaus Senamiesčio UNESCO saugoma architektūra? Juk dar ir rusus barbarizmu bus galima apkaltinti – žiū, kaip viską griuvėsiais pavertė… 😉Ne, tikslas yra ne vis intensyviau iškertamas miškas šiais laikais (o ir po 1947 metų Lietuvoje LLKS buvo suvyti į slėptuves tuose miškuose slapstytis, o ne turėti kaip užnugario bazes iki tol – pasikeitė partizaninis karas į teroristinius išpuolius ir slėpynes…) ir po alternatyvinius gynybinius įtvirtinimus prie miestų įrengti, o pačius miestus naudoti kaip “fortecias“ (vok. Festungs), ir nesirūpinti, kad civilinė sauga įrengtų atskiras slėptuves civiliams bei evakuacijos kelius – atvirkščiai, įbauginti civiliokai turi bėgti pas mūsų karius, kad juos tie apgintų, o iš miesto reikia neišleisti sprunkančių civilių šauliams ir karo žandarmerijai “saugumo sumetimais“…”
Bet Tu supranti, kad mes Lietuvoje taip nepakariausim, kaip ukrainiečiai Ukrainoje kariauja. Mes juk ne rusakalbiai ir net ne slavai, kad ruskiai mus saugotų, kaip saugo rusakalbius ukrainiečius civiliokus. Tad jei mūsų objektas bus karinis ar paverstas kariniu objektu, tai ruskiams į mūsų civiliokų gyvąjį skydą bus absoliučiai nusispjauti – šaudys ir mėtys bombas į karinį objektą, nepaisydami ar yra tame kariniame objekte lietuvių civiliokų skydas, ar jo nėra. Ar naglosaksai iš tikrųjų šito nesupranta (t.y., nesupranta, kad jų planas karinius objektus pridengti lietuvių civiliokų gyvuoju skydu nueis niekais, nes ruskių kariai lietuvių civiliokų nesaugos, kaip kad saugo rusakalbių ukrainiečių civiliokus)?
Todėl, jei mes norime, kad bent lietuvių civiliokai išliktų gyvi, jų į gyvąjį skydą turėtume neimti iš viso ir kautis tik už miesto, miestelio ar kitos urbanizuotos gyvenvietės ribų. O ruskių artileriją ir visų tipų raketų paleidimo įrenginius, įskaitant visokias skraidykles, turėtume nušluoti pirmiausia, tarkim, artilerinėse ir kitokiose dvikovose, pvz., oro mūšiuose. Ir jei matom, kad artilerines dvikovas ar oro mūšius pralaimim, toliau jau nebekariaujam – pasitraukiam arba pasiduodam.
2024-03-24 21:44
Skipper_LTU
Naglosaksai, ir ypač manipuliacijos meną įvaldę britai, tą puikiausiai supranta, nes sudaro situacijas, kurioje nėra geros išeities, o yra tik pasirinkimas tarp blogo ir blogesnio. Sušaudysi civilius – barbaras. Nesušaudysi – kariaujam toliau, kol sušaudysi. Koks pasirinkimas? 😉
Jei norime išlikti gyvi, tai pirmiausia turime nušalinti ne KAM, bet URM vadovą, nes URM, o ne KAM yra pirmoji gynybos linija – ką parašiau ir savo atsakyme Andriaus komentarui.
2024-03-25 10:06
Seniux
Jie laikosi įstatymų, tad tu diskriminuoji savo tautiečius xoxolų atžvilgiu – anie atseit geresni.
2024-03-25 12:20
Skipper_LTU
Nieko tokio – tuoj degraduosime iki tų šuniakiaulių (iš vok.k.) lygio, sprendžiant ne tik iš mūsų “diplomatijos“ (ne)vadovo.
2024-03-25 14:21
Giedrius Augustinas
Cit.: ”Naglosaksai, ir ypač manipuliacijos meną įvaldę britai, tą puikiausiai supranta, nes sudaro situacijas, kurioje nėra geros išeities, o yra tik pasirinkimas tarp blogo ir blogesnio. Sušaudysi civilius – barbaras. Nesušaudysi – kariaujam toliau, kol sušaudysi. Koks pasirinkimas? 😉”
O koks ruskiams skirtumas, ar naglosaksai juos vadins barbarais, ar nevadins? Turbūt jokio. Nes jei jie nepabijojo pirmi pradėti savo spec.karinę operaciją Ukrainoje, tai kokio velnio jie turėtų bijoti, kad naglosaksų agitprop’as pavadins juos barbarais? Be to, juk ne jie civilius į gyvąjį skydą kariniams objektams pridengti ima, o naglosaksai ir jų apmokyti pakalikai tai daro. Tai kariniai nusikaltėliai (aka barbarai) šiuo atveju yra naglosaksai ir jų pakalikai.
2024-03-25 14:31
Giedrius Augustinas
Tarp kitko, viena mano bičiulė eina šiandien į vadinamuosius neginkluoto pilietinio pasipriešinimo kursus. Tai reikės paklausti, čia kai susitiksiu, kaip sekėsi, ką dėsto ir t.t.
2024-03-25 14:56
Skipper_LTU
Mokys mikliai persimauti ore kelnes per galvą ir nusileidus pradėti sėkmingai kolaboruoti su nauja okupacine valdžia? 😀
2024-03-25 16:32
Giedrius Augustinas
Šiandien bus pirma paskaita ar pamoka, turbūt savotiškas įvadas, tai ji sužinos, ko daugmaž mokys per tuos neginkluoto pilietinio pasipriešinimo kursus, koks bus to mokymo turinys. Gal truputį sabotažo (t.y., kaip sabotuoti okupanto nurodymus) mokys, gal kaip kokį nors mitingą suorganizuoti pamokys, o gal, kaip Tu sakai, mokys būti gyvuoju civiliokų skydu mūsų kariniams nusikaltėliams? Visko gali būti. Iš anksto gi nežinai, kai pats nebuvęs tokiuose kursuose, tai negali pasakyti. Nebent turinį jau žinai, kaip buvęs amerikiečių DSS darbuotojas.
2024-03-25 17:26
Skipper_LTU
Jei mokys aktyviai priešintis, tai šaika tik ant savo galvos primokys – po to ir mentai su “dialogo grupėmis“ neapsaugos nuo perversmo. 😀
2024-03-25 18:18
Seniux
Mokys pozuoti.
-Tave su vazelinu ar be?
-Su.
-Vazelinai, ateik čia!
Lietuviai aktyviai priešinasi. Matau, jau prie trumpų anekdotų perėjai.
2024-03-25 18:24
Skipper_LTU
Labiausiai pralinksmino, pamenu, itin patriotiškais pozicionuojami (husarai, tylėėėėėt!) kavianski, kurie 2022 metais vasario gale ir kovo pradžioje staiga susirūpino masiškai atsinaujinti savo pasus – juk tai yra iš esmės kelionės dokumentas, o išvykti iš ne itin saugia pasirodžiusios Lietuvos, matyt, numatyta ne Šengeno ribose (o tai dar mobilizuos, nu!). 😀
Vietoje vazelino, matyt, geriau rusų kalbos kursai jaunimėliui, o tai “buriatai“ angliškai nešneka.
2024-03-25 15:05
Skipper_LTU
Skirtumas tame, kad dabar 2/3 likusio nuo naglosaksų pakalikų koalicijos pasaulio palaiko Rusiją.
Beje, nereikia sakyti, kad pirmi pradėjo – nekalbant jau apie Euromaidaną, ir kad karas su etniniais rusais dar tuomet Ukrainos teritorijoje vyko nuo 2014 metų, juk aš jau aprašiau chronologiją (archyvai yra gerai, žiūriu…), kas ką ir kaip pradėjo, ir kaip Blinkenas stengėsi įgrūsti Donbasą Putinui, o tas vis laužėsi, ir kas pažeidinėjo Minsko susitarimus, dėl ko reikėjo Minsko-2, bet ir tuos pažeidė (o dar ir derybos gi buvo Šveicarijoje, kas jau pamiršo, kai aš irgi rašiau, kad ten mums ZOPA su NATO siena tada kalboje ėjo arba Medininkai, arba Kalvarija – ir kur dabar eis, taip pats nenori šalto dušo atkutimui pagalvojęs? 😉 ).
Tai, kad dabar trečias pasaulis nesiskaito su JAV ir ES vadovais, yra ne vien silpno Bidono dėka (prie Doncės to nebuvo), bet ir Rusijos aktyvumo nuo 2022 metų Ukrainoje – niekas be mūsų čia šitoje toksiškoje rusofobiškos neapykantos duobėje nei Rusiją izoliavę, nei rusais šlykštisi, bet atvirkščiai. O va iš jankių, kurių vis atviriau nekenčia ne tik musulmonai, ir mūsų, kaip šių pakalikų, tiesiog šaiposi. Ir pasaulinio karo atveju mes liekame mažumoje – tą reikia suvokti. Nes NATO net vienų rusų nesugeba Ukrainoje pažaboti, tai kaip ginsimės, kad rusų sąjungininkai prisijungs? O juk rašiau apie Šanchajaus bendradarbiavimo organizaciją – jau prie Vilniaus vartų…
2024-03-25 07:30
Darbo trukmės patrumpinimo užtrumpinimas | Keverzonės kreida ant grindinio
[…] kam užkliuvo KAM – aš jau parašiau praeitą […]