Perfrazuojant šmaikštuolio Mark Twain mintį apie melą, tai Lietuvoje mulkiai (škot. ežeras) yra paprastai šeriami trimis melo rūšimis:
1) akiplėšišku melu, tolokai pažengusiu per mentalinių “valstiečių“ ir psichopatinių “konservatorių“ valdymą nuo vietinių “socdemų“ šliundrinimo į akis, teigiant apie lijudrą;
2) dar nuo tulpių paštininkės laikų, kai LSD įsakmiai buvo partškolinės dukart ekselencijos nurodyta paskaičiuoti surašytus gyventojus mirusiomis dvasiomis Marijono šlagerio leitmotyvais, pareguliuojama euroleftistinė statistika su džiugiais kvykavimais palydinčiais bankinių propagandonų kokaininiais ir LSD suaudrintos vaizduotės komentarais bei
3) šaikos pišdurnių bobiausybiniais pranešimais, lydimais kažkokio pataloginio gazlaitingo, kai neslepiama prievarta ir institucinis smurtas yra vadinama laisve bei globa plebsu, kalbant ne tik apie prievartinius masinius eksperimentus su feikinėmis vakcinomis, legalizuojamas policines represijos priemones bei karinės “nepaprastos“ padėties įvedimus visuomenės nepasitenkinimams užspausti.
Tai kodėl manote, kad visų šių dūzgių neatsiejama dalimi esanti sociopatijos ministerija turėtų elgtis kažkaip kitaip?
* * *
Štai ir dabar išplatino akivaizdžiai melagingą pareiškimą apie tai, koks gėris ir džiaugsmas yra ukrainiečių imigrantų antplūdis Lietuvos ekonomikai bei sociumui!
Švediškos dinastinės spalvos ir svetingumas pasitinkant su duonute ir deficitine druskute jau nebeturėtų jūsų klaidinti, sugalvojus pasiskaičiuoti “naudas su sąnaudomis“ (t.y. kuodipeziškai – “kaštais“)
Na, kai mirusioje respublikoje tos politikos seniai jau ir nebėra, kaip tą anksčiau dar pastebėjęs a.a. Aurelijus Katkevičius (analitinio savaitraščio “Veidas“ ir mėnesinio “Verslo žinių“ priedo “Verslo klasė“ redaktorius), tačiau politinis užsakymas ir gautų nurodymų iš Briuselio, Londono arba Vašingtono uolus vykdymas yra šios kompratorinės valdžios egzistencinis pagrindas, o ne pilietinė visuomenė ir tarnavimas šiai tautai bei šiai šaliai, jūsų nelemtai vadinamai vis dar tėvyne, net jei dar nespėjote “evakuotis“ į emigraciją.
Maža to, totali savidestrukcija, pašalinus per visokius sorošinius “atviros Lietuvos“ fondus buvusius tautos ir visuomenės savisaugos mechanizmus (t.y. tautiškumas, šeima, tikėjimas) jau tapo ir jūsų mentaliteto neatsiejama dalimi kaip socialiniai (t.y. įgyti ir įdiegti) instinktai (t.y. elgsenos standartai, reaguojant į išorinį poveikį), todėl šiais ištobulintos propagandos ir brukamų melagienų laikais jūs net nebepastebite, kad esate kitų jau tik akiplėšiškai mulkinami.
Įvedus į paiešką žodžius “kas trečias ukrainietis“, surasite bent penketą puslapių bing ir panašiai google paieškose, kur kartojama, neva, per ELTA išplatinta “socmin.lrv.lt inf“ – tik ne visi portalai, perspausdinę tekstuką žodis žodin be autorystės, taip ir teikėsi pastarąjį šios (dez)informacijos šaltinį nurodyti.
Galbūt, kad per abonentinį mokestį ir taip už šitą žinutę jau susimokėjo ELTAi, o gal todėl, kad ne visiems toji minėtoji socmin dar iš jūsų pinigų susimokėjo už šį savo PR (ne, citavimas skiriasi nuo banalaus perkopijavimo), užuot šias lėšas tikslingai paskyrusi pagal savo funkcinę paskirtį, kuomet tie geri darbai savaime juos dirbančius pagirtų, tai ir tuščiai girtis už atimtus per mokesčius jūsų pinigus jums tiek jiems nebereikėtų.
Išties, kam daryti pigiai tik per esamą informacinės sklaidos kanalą, kai tą galima padaryti brangiai per kitus? O ten, žiūrėk, gal ir kažkokios nuobiros kažkam piniginiais ženklais į asmenines kišenes sukris – dabar tai jau tampa įteisinta praktika, pagaliau teismui jau atsakius į nacionalinės reikšmės klausimą su žyma #kurmasiulis.
Ar jūs tikrai manote, kad sociopatai, kurie linkę patalogiškai meluoti ir kitus mulkinti, neturi tokios ydos, įvardintos katalikiškame Dekaloge ne tik aštuntuoju, bet ir septintuoju punktu, ką?
Juk katalikais save pozicionuojančioje tautoje galima ne tik partijai vadovauti su teistumu už tai, bet, kaip matome, net ir pakartotinai ministru tapti, nors prieš tai iš tokio posto jau buvo netgi išspirtas.
Bet tos “etikos ir moralės“ vertybės juk nurašytos seniai – ir tuos senus “moralios politikos“ dinozaurų laikus (nepainioti su melagingai dabar vadinama “vertibine™ politika“!) gal pamena tik tokie mizantropijos sutraumuotieji kaip aš, kuomet senosios “socdeminės“ nomenklatūros ir naujosios “krikdeminės“ nomenklatūros elitai dar įtakos zonomis establišmente dalinosi, o dabar juk jie susituokę (netgi dar ir tiesiogine prasme), o ir norinčiukų “liberalioji“ nomenklatūra yra pagaliau įteisinta kaip vyresniųjų kolegų verta tokia pati “valdžios lovio“ sisteminė partija.
Be abejo, jei tokios partijos yra šios sistemos sudėtine dalimi, tai gal reikėtų keisti pačią sistemą, toks klausimas seniai nebekeliamas, nes vsio zakonno© Lietuvos politikoje tapo norma, jums patiems netgi už tą nekart prabalsavus.
Kaip ir nuolat mulkinti jus – irgi todėl tapo įprastine praktika.
Stebėkite rankas… nors vis tik – gal ir ten, kur stebite!
* * *
Bet grįžkime prie to propagandinio (nes pateikiama (a) selektyvi ir tik (b) vienos pusės (c) nuomonė), straipsnio “Kas trečias ukrainietis…“ ir paimkime loginiam faktų patikrinimui (nes prie duomenų ir dokumentų manęs niekas neprileido) štai šiuos sociopatijos ministrės teiginius:
- Įdarbinta 7.6 tūkstančių imigrantų ukrainiečių Lietuvoje, iš kurių 5 tūkstančiai per Užimtumo Tarnybą, ir dar užregistruota 8.7 tūkstančio ukrainiečių bedarbių.
- Atvyko daugiau kaip 50 tūkstančių imigrantų, iš kurių darbingi yra tik 28 tūkstančiai.
- Darbdavių sumokėta nuo šios darbo jėgos į iždą daugiau kaip €3 mln pajamų mokesčių, iš kurių per praeitą mėnesį apie €1.9 mln..
- Įdarbinama didžioji dalis neterminuotai, kas dešimtas dirba aukštos kvalifikacijos darbus.
- Vidutinis priskaičiuotas atlyginimas iki pajamų mokesčių yra €900 per mėnesį.
O dabar papunkčiui – ko jums nepasakė ir kame jus mulkina.
* * *
Pirma, jau anksčiau čia rašiau, kad vien pagal Užimtumo Tarnybos duomenis, bet Lietuvoje darbo rinka yra faktiškai žlugusi – kaip kitaip pavadinti, kuomet į 1 registruotą darbo vietą yra registruoti kone 16 (!) bedarbių?
Bet tai nesutrukdė Užimtumo Tarnybai šiuos tautiečius sociopatiškai, kaip jų pavaldumas savo socmin ir teigia, pastumti.
Aš ne veltui tokią elgseną čia įvardinu sociopatinio elgesio forma – ši ypač pasireiškia esamoje valdančioje šaikoje, ne tik stokojančioje elementarios atjautos (nekalbant jau apie melagingai save vadinančius “krikščionis demokratus“, kurie nei demokratai, nei krikščionys) savo piliečiams ir tautiečiams, bet aktyviai veikiančioje prieš tautos ir šalies interesus, atvirai demonstruojant tik savus egoistinius interesus bei įvairiais manipuliaciniais būdais ir melu pridengiant tokią savo politiką, tame tarpe ir socialinę.
“Mūsų šalis priima karo pabėgėlius ir padeda jiems kuo greičiau integruotis!“
– teigia sociopatiškos politikos sociopatiškos ministerijos sociopatiškoji ministrė, praleidusi patikslinimą prie “karo pabėglių, kad – tik ukrainiečiai.
Suprantama (jiems, ne man, durnam, kuriam nedašunta savaime), tas ukrainietis jau dabar nebegali būti išstumiamas atgal už sienos, ir nebegali būti patalpinamas į pabėgėlių stovyklas, kaip ir nebegali būti matinamas “valdišku“ maistu – skirtingai nuo “trečių šalių“ pabėgėlių, nesibodint pavadinamų babajais, murziais ir invaziniais.
Karo pabėgėliai eilėje iš Ukrainos būna ir tokie – foto iš Vox
Pastariesiems integracija nenumatyta, ar kaip ten, ponia ministre?
Ar čia tokia naglosaksinė kolonialinė politika, kurios klapčiukais taip spėriai tapo vietinių “konservatorių“ šaika, mananti, kad taip užsirašiusi į “aristokratiją“, ką?
Anie gal juk irgi “nežmonės“, kaip tos šaikos (ne)garbės pirmininkas jau pasisakė apie visus mus dar Sausio 13-tąją, po to labai apgailestavęs ne dėl to, kas jam į viešumą išsprūdo, o kad užkluptas buvo nepasirengęs, nes jam būdingo sarkazmo tulžies būtų paliejęs link šunaujos dar tikslingiau, nei gavosi ekspromtu?
Nors šalia barščių, tai juk mūsų žmonės pripratę jau ir prie kebabų, tad nesuprantu, kodėl segreguojamas invazinės virtuvės pasirinkimas mūsų viešojo maitinimo sektoriuje.
* * *
Vis tik pažiūrėkime, apie ką ta socmin “klykia tarsi pempė ant dirvono“ toliau:
“Įsidarbinimas yra labai svarbi integracijos dalis. Džiaugiamės, kad jau kas trečias į mūsų šalį atvykęs darbingo amžiaus ukrainietis surado darbą.“
Kitaip tariant, prie ankstesnių 16 bedarbių į 1 darbo vietą prisidėjo dar 7.5 tūkstančių tų, kurių taip turėtas arba galimas darbo vietas dabar jau užėmė imigrantai, remiami tų vietinių bedarbių sąskaita ir tų vietinių bedarbių išsirinktos vyriausybės, taip nukreipiančių iš vietinių bedarbių atimamas lėšas šiems imigrantams, kurie, jei pažiūrėsite į ketvirtą sociopatiškosios ministrės teiginių punktą, yra įdarbinami neterminuotai – tad ši darbo vieta tautiečiui prapuolė, matyt, su visam.
Labai juk paprasta kreiptis dėl darbo, kai tos darbo vietos net nebeegzistuoja (gif iš cheezburger)
Tai gal dabar jau šitas ukrainietis išlaikys ir mūsų bedarbį, kuriam darbo pasirinkimo sumažėjo tik ką dar 7.5 tūkstančiais, neskaitant to, kad dėl krizeeeeeelės™ tų darbo vietų Lietuvoje drastiškai mažėja kas savaitę?
Kad atvirkščiai!
Juk iš daugiau nei 50 tūkstančių atvykusių ir suregistruotų bedarbių imigrantų, tai darbingų tebuvo tik 28 tūkstančiai, o ir iš tų, kaip matote, įdarbinti vos 7.5 tūkstančio – ir netgi įtarčiau, kad nemaža jų dalis tiesiog linavinių sukčių, atsiprašau – viarslinykų, performinti darbuotojais fūristais iš naujo kaip naujai atvykę, kad būtų galima pasisavinti socmin teikiamą dosnią paramą, apie kurią jau rašiau čia, tai priminsiu:
- darbdavys gauna už ukrainiečio įdarbinimą jūsų pinigų iki €5’256 (kuo toks “verslas“ tuomet nėra pašalpinis?);
- ukrainietis savo “relokacijai“ pasiima dar bent vienkartinių €2’993 (ar bent tiek lietuvis gautų savo persikėlimui iš žlugusios provincijos į ten, kur tų darbo vietų dar yra?);
- būsto nuomai jam skiriama po €150 kas mėnesį (net sostinėje, pagal darbdavių siūlomą užmokestį dabar, yra samdomi tik “pasiturintys darbuotojai“ – t.y. turintys nuosavus būstus?),
- ir dar €130 maistpinigių (lietuvis turi nusipiginti savo algoje dar daugiau, kad nukonkuruotų šią dotaciją?).
Kaip minėjau, tas antai ir mano miestelyje privedė prie to, kad paskutinė mano būta darbovietė tiesiog atleido vietines lietuves moteris ir priėmė “atbėgėles“.
Kaip ir prapuolė buvę nuolatiniai darbo skelbimai šios ir panašių dar likusių įmonių, gyvuojančių kone įteisinta baudžiava, į kurias lažui atlikti “tinginių“ ir “pašalpinių“ visiškai legaliai prievartiniu būdu parūpina vietinės Užimtumo Tarnybos sociopatės (nes aš tokio jų darbo tiesiog psichologiškai, o ne administraciškai, aišku, net nesugebėčiau dirbti).
Aš nemanau, kad taip vyksta tik šioje savivaldybėje, kurios meras iš sostinės važinėja į savo tarnybą – tas yra būdinga absoliučiai visoms Lietuvos provincijos savivaldybėms (įskaitant ir iš didmiesčių važinėjančius merus “rajoninius emigrantus“).
* * *
Tad ir tie įdarbintieji privilegijuotieji atvykėliai (primenu – šios pašalpos ir tokia socialinė politika netaikyta kitiems trečių šalių, kuo juk yra ir Ukraina ES atžvilgiu, atvykėliams!), taip tiesiog atėmę tas darbo vietas iš mūsų vietinių, kurie tokios paramos negauna, todėl net nebegali konkuruoti nusidempinguodami savo tipinius provincijai minimalius atlyginimus (kuomet už savaitinę algą tenka dirbti visą mėnesį).
Be abejo, tuos likusius taip bedarbiais “mulkius“ lengviausia visiems sociopatams įprastai jau išvadinti tik tinginiais (bet kažkaip visi mūsų “tinginiai“ emigracijoje neaišku kodėl laikomi itin darbščiais ir netgi persidirbančiais). O va šitaip yra remiami ir jūsų pinigais tik atvykėliai, kurie išties jokių pajamų mokesčių nesusimoka, nes už savo samdomą darbo jėgą Lietuvoje susimoka tik darbdavys.
Bet būtent taip prie mūsų “išlaikytinių“, šios šaikos vadovavimo dėka padidėjus 40.52 tūkstančiais, tai dabar prisidėjo dar papildomai 42.5 tūkstančio svetimų išlaikytinių – kone trys (!) tipinės mūsų savivaldybės gyventojais vos per keletą mėnesių dabar jau užgulė sąnaudomis ne šiaip jūsų mokesčiais išlaikomą šios klaidingai vadinamos valstybės iždą, bet juk ir kerta jau dabar per jūsų kišenes, jei dar to nepastebėjote.
* * *
Aš nežinau, kiek dabar tiksliai skiriama vieno tokio atbėgėlio išlaikymui ir rėmimui – labai įtariu, kad gerokai daugiau, nei metinės tūlo dirbančiojo lietuvio pajamos (kurių dar pernai, pagal finmin viceministrę, net 73% neužsidirbo vidutinės algos!).
Bet minėtieji 7’500 įdarbintųjų, jei pasinaudojo aukščiau minėta įdarbinimo parama, tai jau atsiėjo iš jūsų pinigų €61’867’500 = (€5’256 + €2’993) x 7’500, o pridėjus dar vien praeitą mėnesį už būsto kompensavimą €3’750’000 (skaičiuojant du žmonės į vieną, t.y. 25 tūkst. būstų) ir €6’500’000 maistpinigių (kiekvienam iš 50 tūkst.) už bendrą €10’250’000 sumą papildomai prie minėtų kone 62 milijonų eurų!
Taip, aš nežinau tikslių skaičių, ir gal ne visi taip paskaičiuoti ir asignuoti iždo pinigai buvo iš jūsų nusavinti ir šitaip išdalinti, bet jų nesiteikia pateikti ir paaiškinti ta pati jus mulkinanti sociopatiškoji socmin, kuri pagyrūniškai vapsi apie pajamas, nutylėdama, kiek realiai tos “pajamos“ kainavo sąnaudų mums visiems!
Nes tuomet gali kilti labai natūralus jums klausimas dėl tokio monkės bizniaus, kaip ir tikslinės šių dotacijos gavėjų grupės – o jums tokių visiškai pagrįstų klausimų jau kelti neleistina!
Bendrai paėmus, ne tik konkrečiai šita valdančioji šaika, bet ir ankstesnės vyriausybės nebuvo linkę mums atsiskaityti, kur ir kiek konkrečiau yra iššvaistomi mūsų pinigai (gal paaiškėtų, tarkime, kad propagandistams sumokėta daugiau, nei skiriama būtiniems vaistams kompensuoti?), o ir dabar net nebeturime realiai opozicijos, kuri imtų ir papurtytų valdančiuosius – bent jau valstybės kontrolei darosi neramu, kad sisteminės problemos ir prisidėję iššūkiai nebesprendžiami, o tiesiog paspiriami tarsi skardinė dardėti grindiniu tolyn iki bus sprendžiami ant švento Nigdės.
Tai va tiek iš to skaidrumo, veržlumo ir menamo profesionalumo tikrovėje – jus ir vėl apmulkino, mieli “dešiniųjų“ sociopatų rinkėjai.
Todėl toks ciniškas socmin pareiškimas, kad “dėkoju darbdaviams, kurie įdarbina į mūsų šalį atvykusius ukrainiečius, ir kviečiu toliau registruoti laisvas darbo vietas Užimtumo tarnyboje“, rodo ponią ministrę išties turint akivaizdžių sociopatinių požymių.
Kaip prievartautojas padėkojo neabejingiems piliečiams, padėjusiems palaikyti aukos rankeles, kad toji mažiau spurdėtų, aha.
Na, o dabar tiesiog pasiskaičiuokime, kiek tų pajamų mokesčių nuo aukščiau paminėtų bendrai maždaug €72’117’500 iššvaistytų mokesčių mokėtojų pinigų šiems kompensuoti sugrįžo atgal – kaip tuo paikai (kad nesikartočiau vėl – sociopatiškai) mums čia taip giriasi socmin, tai juk maždaug €1.9 mln per praeitą mėnesį (arba virš €3 mln iš viso per keletą).
Tad likome, mano mielieji mulkiai, taip mes visi minuse tik apie €70 milijonų, o ne pliuse su tais €1.9-3 milijonais, apie kuriuos čia gyrėsi socmin, kuri šitaip šnekėdama yra arba visiškai kvaila (kas šioje PIŠ bobiausybėje jau nebestebina), arba šio alibi nebeturi, nes tuomet reiškia, kad tik sociopatiškai mus mulkina, taip atvirai meluodama ir manipuliuodama skaičiais!
* * *
Bet dar paskaičiuokime, ką mums sako toji vidutinė ukrainiečiams priskaičiuota €900 alga, kuri reiškia, kad į iždą nuo vieno tokio irgi vidutiniškai taip reikia sumokėti €288.27 (t.y. VMI pasiima €96.84 ir Sodra pasiima savo €191.43).
Įdarbinta tokių apskaitinių, primenu, yra vos (arba net) 7.5 tūkstančio, tad padauginkime šią galvos panaudos mokesčių sumą vienam iš šių panaudotų galvų – ir kiek gauname?
Net €2’162’025!
Kitaip tariant, jei čia matome, kad sumokėta algomis dar ir buvo realiai mažiau, nei socmin pasigyrė, tai išties gautųsi, kad įdomiai, sakykite taip, suskaičiuota toji menama vidutinė ukrainiečio alga tuomet, nes toji “permoka“ sudarytų taip net €262’025, tačiau realiai tiek pajamų mokesčių į iždą net nebuvo gauta.
Kad skirtumo tarp medianos (socmin teigia, kad yra uždirbančių ir iki 2 tūkstančių ant popieriaus!) ir vidutinės algos pas mus dažnai ne tik ministrai, bet ir statistiką skelbiantys valdininkai bei jų departamentai nemato, tai manęs nebestebina – tiesiog akivaizdu mūsų aptariamu atveju, kad toji reali vidutinė alga ukrainiečiui ant popieriaus yra gerokai mažesnė už €900.
* * *
Ir taip pat tai reiškia, kad joks lietuvis nebegali su tokia alga konkuruoti, priverstinai rinkoje pasisiūlydamas dar pigiau už ukrainietį, kuris juk gauna dar ir finansinę paramą, kad tą besiaikštijančio lietuvio darbo vietą užimtų, palikdamas vietinį tik bedarbiu.
Ir dar už tai skolingu – ar manote, kad šitoms dosnioms “socialinėms“ paramoms verslui ir atvykėliams mūsų valdžia jūsų vardu nesiskolina, išsiversdama tik iš jūsų surenkamų mokesčių į iždą?
Dar vis taip tikrai manote, kad ne tik bendrai mūsų valdžia, bet konkrečiai socmin nesielgia sociopatiškai, kad svetimi žmonės už jūsų pinigus apmokamu dempingu užimtų vietines darbo vietas:
- taip stumiant bendrai darbo užmokestį rinkoje žemyn,
- taip remiant už jūsų pinigus visą pašalpiniu tapusį “verslą“ kaip darbdavį,
- taip gausindama bedarbių kiekį ir stumdama juos į emigraciją,
- sumažinant rinkoje banaliai vartotojų skaičių (aš net neminiu čia tragiškų demografiškų ir etninių pasekmių!),
- taip griaudama ir jūsų perkamąją galią bei netgi banalius pasirinkimus rinkoje (nes atvykėliai kaip vartotojai visada turi kitokius įprastinius vartojimo įpročius, todėl jų sukuriama paklausa nulemia ir prekių bei paslaugų pasiūlą rinkoje), ir t.p.?
* * *
Kaip mūsų šykštiems, godiems ir pavydiems vergvaldžiais pravardžiuojamiems darbdaviams yra patogu, kad, anot socmin pareiškimo:
“daugiausia ukrainiečių įsidarbino pagalbiniais darbininkais, biurų, viešbučių ir kitų įstaigų valytojais, prekių krovėjais, pakuotojais, pardavėjais, o tarp kvalifikuotą darbą dirbančiųjų daugiausia yra kepėjų, konditerių, siuvėjų, virėjų ir mokytojų, ikimokyklinio ugdymo padėjėjų. Yra įsidarbinusių ir slaugytojo padėjėjais, vadybininkais, anglų, rusų kalbų, matematikos mokytojais, inžinieriais, architektais.“
Man tik va čia kažkaip nuojauta sako, o ir faktais galite patys nesunkiai pasitikrinti, kad tos antroje šio teiginio dalyje išvardintos profesijos – tai tos pačios, kurių daugiausiai va tokių specialistų paruošia ir mūsų tuzinas “universitetų“ milijonui gyventojų.
Kurie ir vėl už jūsų pinigus ruošia diplomuotus bedarbius, kurių jau nebereikės darbo rinkoje, ir kurių vietas užima pašalpiniai (nes jau matote aukščiau, kad jie mums kainuoja daugiau, nei čia mums uždirba!) atvykėliai.
Kažin, kad taip atitinkamai nutraukus finansavimą tiems “universitetams“ – didelis klyksmas atsitokėjusios akademinės inteligenščinos kils, ar vis tiek tais mulkiais liekame tik mes, kurie šią visą švietimo, mokslo ir darbo rinkos vis labiau sociopatiškai žlugdomą sistemą išlaikome?
Ne visiems docentukams teks žinybinių kotletukų…
* * *
Jūs dar nepamirškite, kad švietimui mūsų iždas skiria daugiau nei triskart lėšų už krašto apsaugą.
O aš nepastebėjau, kad JAV ir kitiems mūsų Vakarų sąjungininkams reikėtų, kad mes savo apsigynimo išlaidas permestume jiems, taip ir toliau besinaudodami ir toliau taip kone dykai čia prieinamu švietimu, medicina, kultūra bei socialine apsauga, ir kas dabar taip “dosniai“ bei dykai mūsų sąskaita jau padalinama ir šiems privilegijuotiems imigrantams.
Tad kompradorinė šaika tikrai šias mūsų “savaime suprantamas“ privilegijas atiminės vardan karinių išlaidų, savo priešiškus nacionaliniams šalies ir tautos interesams veiksmus pateisindama brukama per propagandą jums karinga retorika (kaip minėjau, karinės isterijos lygis visuose lietuviškuose portaluose padarė mano psichikai juos neįmanomus daugiau skaityti, kaip tas gerokai anksčiau nutiko su Lithuanian Russia Today pavirtusia iš mūsų nusavinta “visuomenine“ televizija).
Ir ne, nesigaus jokia čia “reigonomika“, kaip Vytautas komentare užsiminė – tai yra banaliai milijardiniais užsakymais jau išvežami svetur mūsų pinigai, atimti nuo mūsų nacionalinių “privilegijų“, o ne bent jau investuojami į nacionalinį karinį ir pramoninį kompleksą.
O jūs susimokėsite už šitą atrakcioną kaip visiški mulkiai, nes jus taip sociopatiškai ir toliau mulkinant jums jokia alternatyva nebėra daugiau suteikiama.
Ir daugiau net nebebus, kaip dabar matote ir iš va šitokio sociopatiško “rūpesčio“ tokios pačios sociopatiškos socmin.
* * *
BONUS iš praeito antradienio Šiaulių RS2 radijo stotyje:
Ačiū rėmėjams Patreon, kur šis įrašas buvo publikuotas 2022-05-06 (t.y. kitą dieną po Karl Marx gimtadienio – sic!), ir dėkoju dar balsuojantiems savo pinigais per PayPal!
Komentarų: 44
Comments feed for this article
2022-05-09 20:53
seniux
Siuvykloje įdarbintos 3 “kvalifikuotos“ siuvėjos. Žino iš kurios pusės reikia prie siuvimo mašinos atsisėsti. Kvalifikacija tuom ir baigiasi.
Bet čia pinigėliai verslininkui, tai ko nepaimti?
Fašistai, ir sutapk tu man, #užingridiniai, šaiposi iš žmonių, keliančių neva kvailą, ar tai naivų, ar net nevertą atsakyti klausimą – kodėl valdžia rūpinasi ukrainiečiais, o ne savais. Klausimas yra labai rimtas ir visai ne retorinis.
Kažkas be darbo, kažkam sunku išvykti dėl nemokėjimo kad ir laikinai emigruoti, nors dar darbų yra, bet net ir laikinas išvykimas turintiems šeimą, kainuoja labai daug, bet ne pinigų. Ir čia skalambija medijose tokie rupestėliai atbegeliais. Sukelia disonansą galvose, tai kai kas gal tik “ant tų nervų“, kažkas paaimanuos, kažkam depresija pagilės, na ir kažkas bus įskaičiuoti į statistiką. O statistika pagerėjus – nes kelios Afrikos šalys gerokai žudytis pradėjo (o gal anksčiau nebuvo apskaitos tose šalyse). Vienu žodžiu pernai suicide rate nukrito į septintą vietą.
Krizės pradžia fiziškai juntama jau nuo lapkričio. Tiesiog trūksta įrangos, o gaminantiems įrangą, trūksta medžiagų. Paskui karas, dėl kurio stringa laivyba (konteineriai kažkodėl nepristatomi, juk tik dalis krovinių Juodojoje jūroje).Lyg metalai iš esmės, bet praeitą savaitę verslininkas sakė, jog ir cemento trūksta. Vieni žodžiu šiandien darbų dar yra, šiandien tiesiog jie brangsta, nes visi planavimai, grafikai eina velniop.
Jei ir toliau situacija blogės, įvyks “griūtis“ – tiesiog daug kas sustos.
Tada ir iš Lietuvos jau nebus kur nuvykti. Net į prastus darbus.
Nyderlandų grupėje aprašė, jog per kažkurią didelę krizę buvo kaip tos praėjusios krizės pradžioje – darbo vietų daug, infliacija kažkas apie 15%, ir tada babam – nei darbo, nei pinigų. Nyderlanduose šiai dienai sutampa ekonominė situacija su praeitos krizės šabloniskumu. Kaip čia yra, jog politikai garsiai tyli apie krizę, o žmonės tyliai pakalba?
Lietuvoje sklinda gandas, jog statyboms medžiagų (nepaklausiau kokių) turi tik tie, kas iš anksčiau pasirūpinę.
Tai sakau pagal savižudybių rate neiškris Lietuva iš top-10, sakyčiau kokiais 24-25 metais bus top trejetukas.
Nebent sutrukdytų taip norimas visokių užingridų arba pačių politikų pageidaujamas karas Lietuvoje. Kuris su tokia politika, gIniba nenustebintų visiškai.
2022-05-09 21:42
Skipper_LTU
Deja, bet mūsų kompradorai net susiriesdami stengiasi pakišti Lietuvą po rusų tanku, kaip tas įvyko Ukrainoje. Jau procesas nebesustabdomas, viešumoje vyrauja karinė isterija, kuri tapusi masine psichoze. Toks jausmas, kad karas prasidės jau tuoj tuoj…
2022-05-09 21:47
seniux
Isterija praeis. Bet psichologinė atmosfera – kažkam dar viena vija virvėje.
Kaimynų vaikai persigandęs buvo dėl koronos. Bet taip normaliai, kaip po gero siaubiako.. Ji namuose lietuviška televizija.
2022-05-09 23:31
Skipper_LTU
Ant to paties išbandyto modelio dabar kabina jau karo isteriją. Geriausia reakcija buvo Kaune, aišku: dėl pišpasių – pirmieji pirko fiktyvius; dėl karo – masiškai atsinaujino pasus išvykimui ir prisipirko bilietų į vieną pusę gegužei. 😀
2022-05-09 21:43
Skipper_LTU
O krizė prasidėjo JAV jau 2020-02-20, kaip esu rašęs – tiesiog pas mus pirmas karantinas faktiškai vienu ypu trečdalį ekonomikos nuleido į kanalizaciją, o dabar pasekmės jau išplitę, ir karas Ukrainoje yra tik išdava, o ne priežastis to, kas vyksta ir bus dar blogiau. Išvykti kur geriau nėra kur, nes nėra kur, kadangi niekur nėra geriau. 🙂
2022-05-10 13:00
seniux
Geriau vien jau maistu. Tai, kas pas jus pardavinėjama maisto prekių parduotuvėje, turėtų būti pervadinta ėdesiu išgyvenimui.
O tokie dalykai kaip antros rūšies dešra tai jau iš vis katastrofa. Neatėjo vakarų civilizacija į Lietuvą. Maistas baigiasi ties Suvalkais.
Buvau kadaise savaitgaliui į Angliją nulėkęs. Tenai pavalgiau Babajų restoraniuke. Už labai nebrangiai ir milijardą kartų skaniai nei ta dieną suėsti dienos pietūs Rimi. Tai šitas nuotykis įsiminė visam gyvenimui, iki šiol negaliu patikėti kaip taip brangiai tokį šūdą Lietuvoje ėdžiau. Įskaitant tariamo maisto parduotuves.
Susiorganizavo aliejaus lietuviško. Na chemikai gerai apruosti, sugeba aliejų padaryti vandens konsistencijos. O ir daug jo reikia. Nereik sakyti, jog neparuošia univerai maisto chemikų 🙂 Tik kad ne ten mokslo žinias skiria.
Kitas dalykas – jei prastai su finansais, čia neleis badu nustipti.
Vat tokie esminiai skirtumai.
2022-05-10 18:23
Skipper_LTU
Mūsų valdžios politika remiasi tokia logika: kadangi tautiečiai didesnę dalį savo pajamų pravalgo, tai reikia tą dalį kuo labiau apmokestinti, kad ne viską pravalgytų, bet ir su iždu pasidalintų!
2022-05-10 18:38
seniux
Tai ir negali gaminti maisto, o ne antros rūšies ėdesi, mes tiesiog kokybiško neįpirks. Kai virš penktadalio kainos atiduoti vardan tos, tai belieka… lenkai. Kaip bonusas dar ir maistas už sienos prasideda.
2022-05-10 19:28
Skipper_LTU
Pamenu, kaip buvo kažkada rusų sankcijos mūsų produktams, ir veterinarkė leido išparduoti eksportinę produkciją su rusiškomis etiketėmis. Ir kaip visi nustebo, kad “tas pats“ produktas buvo visiškai kitos kokybės (jogurtas su uogomis buvo išties su uogomis, o ne esencija). 😀
2022-05-09 22:31
Jonas
“Kurie ir vėl už jūsų pinigus ruošia diplomuotus bedarbius, kurių jau nebereikės darbo rinkoje, ir kurių vietas užima pašalpiniai (nes jau matote aukščiau, kad jie mums kainuoja daugiau, nei čia mums uždirba!) atvykėliai.“.
Nesutinku, vien TSPMI paruošė ko gero daugiau nei pusę dabartinės valdančiosios koalicijos, o kur far partijų štabai, Vilniaus miesto savivaldybė, ministerijų patarėjai ir tt. ir panašiai.
Kariauti su Kinija, mintyse materializuoti taivaniečių waferius ir iš jų kažką lipdyti Lietuvoje, per nepilnas dvi paras perorientuoti svetimų verslų (nes savo nėra gi) eksporto rinkas, reikia mokėti, o pripažinkite, visažinio durniaus su iniciatyva gyvenimas neruošia, ypač dideliai kiekiais į kvadratinį metrą. Čia be daugumos mūsų universitetų niekaip.
Kaip sako – nerado padoraus darbo, nuėjo į doktorantūrą. Taip metams bėgant ir profesorium patapo,
2022-05-09 23:33
Skipper_LTU
Linksmiausias ironiškas komentaras… 😀
Visus mrūšnykus ir lopatologus derėtų visuotinai “praliustruoti“ ir palikti be jų fiktyvaus išsilavinimo, atšaukus kaip ir partškolinius diplomus. Nors ir kituose “universitetuose“ ne ką geriau, aišku. Bet nors tiek pradžiai.
2022-05-11 08:06
Vytautas Danilevičius
Na, gerbiamas autorius perdėm pesimistinis. Iš karto pataisysiu- kalbėdamas apie Reiganomiką aš turėjau galvoje tokias valstybes, kaip Vokietija, Prancūzija, Britanija, Švedija, Lenkija, Čekija, kurios gamina daug savo ginkluotės. Mūsuose- nebent uniformas ir batus siūt. Na dar maisto davinius gamint. Ko irgi reikia dideliais kiekiais.
2022-05-11 08:51
Skipper_LTU
Europoje karo pramonė yra tokia pati pramonės rūšis – reigonomikos esmė kovoje su stagfliacija buvo biudžeto deficito didinimas prie pinigų masės mažinimo (išėmimas iš FIRE vardan realaus sektoriaus). Karo pramonė ten svarbi buvo tik tuo, kad socialinė sfera ir pan. ten yra labai žemo finansavimo lygio, ir net padvigubinant, tai efektas menkas. Iš čia ir Ronaldo pasakymas, kad geriausia socialinė programa yra vardu “darbas“. Po to palaipsniui link 90-ųjų kariuomenė buvo nuosekliai mažinama, siekiant perskirstyti lėšas visuomenei naudingiau.
O su jūsų valdymu, tai maisto davinius jau reikia žmonėms dabar dalinti, o ne kariuomenę, savo ar svetimą, šerti. Rudeniop išvis bus tragedija. Bet tai ką – įvesite apraminimui eilinį karantiną ir socialinį kreditą, pavadintą pišpasiais. Kitaip nemokat.
2022-05-11 08:11
Vytautas Danilevičius
Beje, su nedarbu galima kovot ir laikinai padidinant profesinėj karo tarnyboj karių skaičių keliais tūkstančiai. Paimti į ten vyresnius bedarbius. Taip kartu ir rezervą paruoštumę.
Galima prisiminti ir tamsto mylimą profesorių, kuris dar 2009 metais siūlė nedarbo problemą spręsti masine renovacija. Vilniuj ir Kaune iki jos pabaigos dar tooli.
Na ir ,aišku, prisimenant “kanalus“, galima panagrinėt įvairius infrastruktūrinius projektus. Be kleių remonto- geležinkelį Varėna- Alytus, Druskininkai- Marcinkonys ir t.t. ir pan.
O autoriaus, akrtu pasiteirausiu, ar lektoriaus karjeros jis nėra svarstęs?
2022-05-11 08:59
Skipper_LTU
O jūs nebandėte karingumą kitų kraujo ir prakaito sąskaita pakeisti į ką nors visuomenei naudingesnio? Nors suprantu, kad bendrinis Vašingtonas tą draudžia, tai ne tik pinigų pasivogimui nebegausite, bet dar ir jus išmes bei kitais sukalbamesniais ir aršesniais tautos ir šalies (valstybės čia jau seniai nebėra) griovėjais pakeis.
Kuodipeza jau paaiškino, kaip masinės beveik jau įvykdytos renovacijos pas mus yra dar didesnės nedarbo problemos? 🙂 Kur ten jam “kaštai su analizais“ nepaėjo? O ir jis kažkaip parazituoti ne į statybas nuėjo, kaip matau.
Dėl lektorių juokauji? Dėstytojų Lietuvoje nereikia – aukštasis mokslas žlugęs (faktiškai yra visuotinis ir vyksta formaliai vien tik dėl diplomo), o profesinis tobulinimas yra apie pagėrimus darbdavio sąskaita ir bendradarbių pakirkinimus. 😀
2022-05-12 07:29
Vytautas Danilevičius
O gal tamsta norėtumėte dirbti valstybės kontrolėje, jei privataus dėstytojo kursuose karjera nesudomino. Kadangi vakar sutikau Kontrolės personalistę, tai pasiūlymas beveik rimtas, tik 100 proc. negarntuotas.
2022-05-12 10:56
Skipper_LTU
Ačiū. Aš žmogus, kaip žinai, esu paprastas, tai ir mano klausimas labai paprastas – kiek tai yra piniginiais ženklais? 🙂
2022-05-12 11:17
Vytautas Danilevičius
Algų informacija yra vieša:
https://www.valstybeskontrole.lt/LT/Post/3044/administracine-informacija/
Bet jie ten pagal darbo sutartis dirba. Tai individuali alga bus sutartinė.
2022-05-12 12:31
Skipper_LTU
O tai kur pats darbo skelbimas su pareigomis ir reikalavimais? 🙂 Aš nors ir studijavęs finansus bei turiu buhalterio pažymėjimą, bet nesu buhalteris.
2022-05-12 13:59
Vytautas Danilevičius
O darbo skelbimai yra šalia:
https://www.valstybeskontrole.lt/LT/konkursai/
Be to, personalistė mano gera draugė.
2022-05-12 15:09
Skipper_LTU
Ačiū – geras tu žmogus, kad ir ką apie tave Užmiršiškių literatas rašinėtų. 🙂
Iš trijų darbo pasiūlymų, tai du yra IT auditas – nesakau, kad esu visiškai IT žalias, bet tikrai IT yra ne mano sritis. Lieka “strateginis duomenų mokslinykas“ už €740-966/mėn. atlyginimą, iš kurio reiks dar atimti kas mėnesį po €220.50-312.90 transporto išlaidų, neskaitant 4 valandų kelionės kasdien ir priklausomai nuo to, ar 8-tai ryto traukiniu už €4.60, ar 9-tai ryto autobusu už €6.80 į vieną galą (nors mėnesinis tą sumą šiek tiek apmažintų, tačiau ne tiek ir daug).
Tuomet lieka apie €427-745 (bet kurio tokio “specialisto“ alga provincijoje, bet nors važinėti nereikia – jei čia darbą turi, aišku), iš kurių dar reikia susimokėti už vaikus arba alimentus, kaip ma, ir už butą (gerai, jei nėra paskolos), ir dar pavalgyti (tiek jau to – bent namuose pasigaminto pigiau maisto) bei apsirengti (galima ir iš skuduryno, kas ir belieka provincialams), o apie kažkokį važinėjimą nuosavu transportu kalbos net neina (tiesa, skirtingai nuo manęs, kur susisiekimas Varėna-Vilnius mena dar lenkų laikus, tai kiti be nuosavo tranto yra absoliučiai nuo pasaulio izoliuoti – tiek va apie “žalią kursą“ ir reikia žinoti).
Tad išvadai mano ar kitų “kaimiečių“ galimybių studijos proga dabar belieka pacituoti tavo bendravardį transportininką iš Vokietijos – “bankrutavęs uabas“ ©. 🙂
Beje, paprašyk šitame trečiame skelbime Taurintos pažiūrėti darbo aprašyme trečią punktą – manding, ten praleistas žodis sakinyje, nes truputį mintis pasimetusi (greitai skaitantys ją ir taip pagauna, bet čia jums dar tik kalbos inspektorių ant galvos betrūko…).
2022-05-12 15:39
seniux
O tai kur tie IT iš Baltarusijos / Ukrainos? Tie “programuojantys Lietuvos ateitį“ 😀 😀
O vietinių aitysnyku gi prikepa univerai. Aha.
Biški offtopic. Bendrą supratimą apie valstybės skolą norėjau įgyti. Kaip suprantu, tai visos valstybės skolingos pinigų valdovams (bankas, fondams). Skiriasi dydžiai. Valstybės skolą sudaro tik(?) valstybinio, tai yra viešojo sektoriaus skolų suma.
Dabar common sense:
mano vardu mano atstovai pasiskolina man nemokamom paslaugom. Ir aš turiu per mokesčius atidavineti.
Ar kažką netaip nesuprantau?
2022-05-12 18:04
Skipper_LTU
Ne visai taip, bet čia priklauso nuo to, kurią ekonominę teoriją pritaikai – kiekybinę QTM (liberalios, t.y. “bankininkų“, ekonomikos teorijos pagrindas) ar šiuolaikinę MMT pinigų teoriją. Faktiškai iždas skolinasi iš CB arba rinkos tuomet, kai mokesčiais nepadengia savo įsipareigojimų (išlaidų), ir jų beveik visada nepadengia (nors prie mentalinių valstiečių turėjome proficitinį biudžetą). Pagal MMT – valstybė per biudžeto deficitą finansuoja šalies ekonomiką.
Šiaip tas dykai niekada nėra dykai, nes kažkas už tai susimoka, tačiau sąnaudas to “dykai“ galima sumažinti ekonominės rentos naikinimu, kuri yra visos oligarchinės ekonomikos pagrindu. Čia plati tema. Planavau kažkada abiejų teorijų esmę parodyti atskirai (per Monopoly žaidimo taisykles), bet prasidėjo ruskių invazija Antrame Krymo kare jau į Ukrainos teritoriją, tai kaip ir atidėjau. Jei domina, galima pratęsti, nes tokių temų yra ir daugiau (pvz., apie kvaišų išsilavinimo nebuvimą kaip antrą dalį prie “Amoralios valdžios moralinė dilema“).
2022-05-12 22:56
seniux
“Nemokamom“paslaugom – turėjo būti kabutėse 🙂
Blemba, ūkiškai geriau būtų 😀 Tipo nepadengia savo, t.y. viešo sektoriaus, išlaidų, tada pasiskolina, ir pinigai per viešą sektorių atsiranda “gatvėje“? Taip ekonomika “išjuda“, o biudžete padidėja minusas.
Hm, bet kokiu atveju pati savaime ekonomika neveiktų be tarpinininko – valstybės? Įdomiau būtų bankų + valstybės (karalystės) priešistorė – juk druska kadaise buvo valiuta, ir ekonomika veikė.
2022-05-13 00:29
Skipper_LTU
Kaip sakoma, už visus nemokamus kažkas vis tiek susimoka – kito sąskaita, savo sąskaita per aplink arba kolektyviai visi (perskirstymas arba valstybės skolos). 🙂
Ekonomika puikiausiai gali apsieiti be valstybės – visų libertarų ir anarchistų svajonė! 😀
O apie tą priešistorę gal tikrai reikėtų papasakoti. Tik labai daug teksto konteksto suvokimui gaunasi – ciklą paskaitų reikėtų, matyt, daryti. 😦
2022-05-12 11:49
IMHO
Papildant apie sociopatus.
Yra filosofija, kuri sako, kad protingi žmonės neina į valdžią ar politiką, nes jie supranta, kad jiems ten ne vieta… Tačiau ištikus krizei imasi siunkios pareigos ir nueina, kad sutvarkyt esančias bėdas. Po to mielai pasišalina…
Dar.
Nepamenu ar galima tokių žmonių surasti pas mus, tačiau sekanti labai gera mintis -> geri, lengvi laikai išugdo silpnus ir prastus piliečius, o sunkūs laikai stiprius ir gerus lyderius… taip ratas ir sukasi… kaip ekonomikoje su savais pakilimais ir nuosmukiais 🙂
2022-05-12 12:34
Skipper_LTU
Galvoju, kad ta filosofija yra truputį ne apie realų gyvenimą. 🙂 Realiame – viskas primityviau (banali biologija: maistas, reprodukcija, dominavimas).
Ir dar: visos revoliucijos yra finansuojamos vienaip ar kitaip (pvz. sorošėkai) su nebūtinai kilniais tikslais, o tiksliau – su tikslu performatuoti įtaką finansuotojų naudai (taigi, grįžtame vėl prie biologinių tikslų – niekas dar neįveikė 65 mln metų homo sapiens evoliucijos).
2022-05-12 15:48
seniux
Pirma dalis jaučio mėšlas, kitaip prašom pavardės ant stalo. Neapsiribojant Lietuva – prašom parodyti, kur ta teorija bent kartą pasitvirtino
Na antrą mintis teisinga – kai nereikia kovoti įvairiom prasmėm, išlepsti, silpnėji. Galioja tiek fiziškai, tiek protiškai. Galioja ir sociume. Finale silpni išnyksta ne vien dėl to, jog tikėtina karų sunaikins stipresni, bet savaime.
Įdomus eksperemintas su socialiniais (tai raktinis žodis) gyvūnaie – žiurkėmis. Apie “žiurkių rojų“ pasigūglinkint.
Dar galima pažiūrėti gimstamumo statistikas karo metu ar po jo – ne koks gerbūvis buvo švelniais sakant, bet žmonių daugėjo.
2022-05-12 17:58
Skipper_LTU
Tada dalis žiurkių rojuje apie gėjus ir transvestitus buvo ypač smagi. 😀
2022-05-13 10:05
kūkalis (Tadas)
Stebina jau keletą metų kartojamas „pelių/žiurkių rojaus“, „pelių utopijos“ aiškinimas, kaip geros gyvenimo sąlygos priveda prie populiacijos išsigimimo. Eksperimentų autorius John B. Calhoun siekė ištirti ir paskui įrodyti kad neribotas populiacijos augimas sukelia savaiminę populiacijos griūtį dėl erdvinio populiacijos perviršio t. y. jis siekė įrodyti kad per didelis nereguliuojamas populiacijos tankis atneš bėdų. Todėl baigiamosiose stadijose tie eksperimentiniai gyvūnėliai išties gyvendavo ne „rojuje“ bet pragare, pirmiausia tikėtina dėl vienintelės priežasties – per didelio tai rūšiai populiacijos tankio, su kuriuo susidoroti gyvūnai nesugebėjo. Todėl tai nebuvo sumanyta ir negali būti traktuojama kaip gero gyvenimo, rojaus modelis, o greičiau pragaro modelis, nes trūko tos rūšies individams reikalingos erdvės.
Paties eksperimento kritikai pastebi kad nebuvo tiriamos alternatyvios hipotezės (vienintelis aiškinimas: lgsenos pokyčiai dėl nenatūralaus per didelio individų tankio), o konkrečiai nebuvo tiriamas galimas užkrečiamų ligų plitimas ir nebuvo tiriami galimi genetiniai mechanizmai – dėl sutrikusios natūralios atrankos ( o atranka taip, galėjo sutrikti ir dėl rojaus pradinėse eksperimentinėse stadijose, ir dėl pragaro baigiamosiose).
O išvis klausimai kiek ir kaip žiurkių socialiniai modeliai ekstrapoliuojami į žmonių.
2022-05-13 10:30
Skipper_LTU
Pritarsiu – kaip Charles Darwin teorijoje atsirado aršios konkurencijos ir stipriausių laiminčiųjų idėja kaip “natūralus reiškinys“, tą ciniškai apmokėjus autoriaus sponsoriams iš anglų elito, kuriems reikėjo socialinio “darvinizmo“ kaip atsvaros socialiniams neramumams: 1859 pirmąkart publikuota, kai Karl Marx Komunistų Manifestas 1848 – ir visame kontekste vyksta Europoje maištai ir revoliucijos). Nors dar 1809 metais publikuota “Zoologijos teorija“ prancūzo evoliucionisto Jean-Baptiste Lamarck, kuris teigia apie bendradarbiavimą, prisitaikymą ir sugyvenimą tarp skirtingų rūšių, nes antraip visi išsižudo, ir tuo ne tik žmonijos evoliucija baigiasi.
O šio žiurkių rojaus eksperimentas vyko JAV aršiausiais antikomunizmo laikais, priešpastatant “tikėjimą mokslu“ (kažkur girdėta?…) prieš komunistines “šviesaus bendro visiems rytojaus“ idėją. Todėl tu teisus – sąlygos eksperimentui pagal niūriąją anglų (britų mokslininkai nustatė…) ekonomisto Thomas Robert Malthus teoriją apie bukus ir niekingus varguolius, kurie yra aristokratiškosios gėrio visuomenės degradai, ir buvo sudarytos tokios, kad gautųsi visada tik toks rezultatas (ko ir reikėjo grantų sponsoriams).
Bet pats didžiausias eksperimentas yra vykdomas dabar – pradedant nuo to, kad godžius, šykščius ir pavydžius babuinus 80-aisiais jau įtikino, kad socialinis darvinizmas atneš daugiau laimės ir gėrio (tegyvuoja Linksmieji 90-ieji ir sugriautas socialistinis žiurkių rojus!), ir tikrai nebaigiant šių dienų aktualijomis su pišpasiais (nutekinti feikinių kovidinių vakcinų duomenys: Pfizer veikia 12%, Moderna išvis 3%… 😀 ) bei dabar grūdimu po ruskių tankų paskui slavaukraincus. Na, tikrai – kaip kitaip paspartinsi tokių bukų tautiečių biologinę atranką, kai JAV naglosaksų suinžinerinta socialinė atranka užsitęsė jau ketvirtam dešimtmečiui? 😉
Tad į tavo klausimą gale yra va toks atsakymas kiek ir kaip – tiesiogiai ir labai sąmoningai tuo manipuliuojant.
2022-05-13 13:12
Vytautas Danilevičius
Šiaip tai gerbiamiems biologijos eksperstams reikėtų paklausyti YouTube tokį rusų antropologą Дробышебский. Anas daug laidęs ir apie žmogaus protėvius, ir apie primatus. Ir net laukinėse gentyse yra kažkur Afrikoj ar tai amazonijoj gyvenęs. Tai šiuolaikinė antropologija biški ne taip primityviai homo elgsena aiškina.
2022-05-13 13:29
Skipper_LTU
Aha, iš tos pačios serijos apie diletantus “britų mokslininkai nustatė“: https://www.youtube.com/watch?v=U6P3Hh5kXYI 😀
2022-05-13 15:54
Vytautas Danilevičius
Jūs savo argumentus patvirtinat dažniausiai šimpanzių pavyzdžiais, bet tuo pačiu visiškai ignoruojat joms giminingą rūšį- bonobo, kurioje dominuoja matriarchatas. Ir šiaip šios bezdžionės nėra agresyvios.
Taigi, mojuojant primatais, galima įrodyti bet ką, nes primatų atvejų yra N- nuo babuinų iki gorilų. Todėl vienos schemos nėra.
Beje, berods Florens salos žmonės iš gero gyvenimo degradavo. Panašiai Tasmanijoj su čiabuviais nutiko. Jie net ugnies įžiebimo įgūdžių neteko, berods, nekalbt apie plaukiojimo jūra priemones.
2022-05-13 16:03
Skipper_LTU
Pala, tai tu per šitas neūžaugas šimpanzes (pastarosios yra pati agresyviausia beždžionių rūšis) bandai dabar pateisinti, kodėl šitos tavo šaikos valdančios bobos yra dabar tokios agresyvios ir durnos? 😀
2022-05-13 13:52
IMHO
Kiekviena filosofija turi dalį atitrūkimo nuo realybės ir operavimo idealiomis sąlygomis, savo filosofo galvoje, utopijoje…
Vis tik nevadinčiau karvės mėšlu, nes pirma dalis labai aiškiai paaiškina kodėl protingų ir visuomeniškų valdžioje mažai, antra dalis taip, labiau prieštarauja realybei, kuomet iš niekur ateiti ir susitvarkyti ne taip paprasta…
2022-05-13 14:55
Skipper_LTU
Realybėje yra taip:
Darvino teorija: beždžionė į rankas paėmė lazdą ir pradėjo dirbti.
Kinų patikslinimas Darvino teorijai: kai antra beždžionė į rankas paėmė lazdą, tai pirma beždžionė pradėjo dirbti. 😀
2022-05-20 07:31
IRA-landija, kur laimi Sinn Fein (5/5) | Keverzonės kreida ant grindinio
[…] Tik mes net ir nelabai jau ilgoje perspektyvoje šių naglosaksų pastangų, nors ir nesąmoningai bei jiems tik pakeliui (tiesiog esame per maži atskirai dar domėtis!), dėka tampame ne šiaip nusimetamu (mūsų tautinės “erkės“ yra labai kibios!), bet dar ir išplėšiamu prieš tą būsimą vėl paaukojimą vardan vertibines™ politikos, kaip jums toji mūsų šaika vis mulkinančiai įteiginėja. […]
2022-05-23 07:31
HR chapiteau, arba – kai dešimt vieną burunduką minko | Keverzonės kreida ant grindinio
[…] iškreiptą neo-feodalizmo sistemą, turėtų pagaliau patvarkyti (visomis prasmėmis) tiek ir sociopatine tapusi melagingai vadinama “darbo“ ministerija, tiek ir jai pavaldi tik savo užimtumu besirūpinanti tarnyba […]
2022-05-31 07:31
Verslo sąnaudų struktūra – ant pirštų (2/4): smilius ir vidurinis | Keverzonės kreida ant grindinio
[…] Sociopatiškos ministrės naujoji įvaizdžio kampanija Užimtumo Tarnybai (uzt.lt) […]
2022-06-13 08:01
Vėl kyla ne tik maisto kainos – ir kas daroma bei padaroma? (2/2) | Keverzonės kreida ant grindinio
[…] būtinai pasitelkiami įkaitais visi socialiai pažeidžiami asmenys (kurie paprastai pirmiausia visokių sociopatiškų ministrių yra […]
2022-08-29 07:31
Elektroliberalizmas: išlaisvintos elektros nelaisvėje | Keverzonės kreida ant grindinio
[…] bet kiekvienas draugas draugui – vilkas), bet netgi dar man sunku įsivaizduoti, kad mūsų sociopatiškoji socialinių (be)reikalų ir (ne)darbo ministrė kibtų į atlapus dabar energetikos ministrui dėl anaiptol ne krikščioniškų (sic!) ir […]
2022-12-12 07:35
Vyriausybės trys funkcijos (nesiplečiant) | Keverzonės kreida ant grindinio
[…] aparatas bei išsunkiančios institucijos prieš čiabuvius (pvz., tautiečius – išvyti, imigrantus – paremti; ir […]
2023-03-27 07:32
Nesimokant iš Nigerijos demonetizacijos pamokų | Keverzonės kreida ant grindinio
[…] puoselėjantis išlikimui būtinas sociopatines tendencijas, čia nesustabdys Lietuvoje, tapusioje tiesiog psichočernobyliu, tokios analogiškos […]